به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت سانیار موتور پارسیان که با نام تیگارد موتور شناخته می‌شود، هجدهمین نمایندگی این شرکت را در شهر مشهد و هم زمان با روزهای برپایی بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد افتتاح کرد.

تیگارد

نمایندگی ۱۲۰۱ عاکف که دومین نمایندگی تیگارد موتور در شهر مشهد است، رسما خدمات فروش و پس از فروش این برند را در شهر مشهد آغاز کرد.

تیگارد

تیگارد موتور که در سال جاری برنامه‌های توسعه این شرکت را آغاز کرده است با افتتاح دومین نمایندگی در شهر مشهد، توان ارائه خدمات مناسب‌تری برای مشتریان تیگارد در این استان فراهم کرد.

بهزاد چهارده‌چریک مدیرعامل شرکت سانیار موتور پارسیان با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای شرکت از ورود دو محصول جدید در سگمنت SUV و پیکاپ به سبد محصولات تیگارد موتور خبر داد و تصریح کرد: عرضه تیگارد ایکس۳۵ به عنوان نخستین محصول، برای ما تجربه‌ای ارزشمند بود. موفقیت در عرضه بدون تاخیر تیگارد ایکس۳۵، توسعه سبد محصولات تیگارد را در دستورکار ما قرار داد که زیرساخت اصلی آن افزایش شبکه عاملیت‌های مجاز تیگارد در سراسر کشور است.

تیگارد

مدیرعامل شرکت سانیار موتور پارسیان با تاکید بر پیگیری سیاست توسعه شبکه نمایندگی‌های تیگارد، باوجود مشکلات ارزی، اظهار داشت: معرفی خودروهای جدید در سال جاری از اهداف مهم تیگارد موتور است که محقق خواهد شد.

افتتاح نمایندگی تیگارد موتور در مشهد با حضور مدیران ارشد شرکت سانیار موتور پارسیان و مدیران نمایندگی عاکف ۱۲۰۱ برگزار شد.

source

توسط khodrocamp.ir