رونمایی اکلیپس کراس در مشهد

شرکت آرین موتور با دستی پر از محصولات وارداتی به نمایشگاه مشهد 1403 آمده است. آرین موتور قصد دارد چند محصول از شرکت ژاپنی میتسوبیشی را در ایران عرضه کند. یکی از این محصولات، میتسوبیشی اکلیپس کراس است که برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شد.

اکلیپس کراس از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بهره‌مند شده و همچنین توانسته 5 ستاره ایمنی اروپا را دریافت کند. اکلیپس کراس وارداتی آرین موتور دیفرانسیل جلو بوده و گیربکس CVT دارد.

فیس لیفت جدید اکلیپس کراس

میتسوبیشی اکلیپس کراس، نخستین‌بار در سال 2017 معرفی شد و اولین فیس‌لیفتش نیز در سال 2021 اما با مدل 2022 به بازار جهانی رفت. این مدل فیس‌لیفت شده در چهره خود به چند مورد بروزرسانی قابل توجه مزین شده تا ایرادات احتمالی ظاهر نسل فعلی را بهبود ببخشد.

تغییرات بخش جلوی بدنه به جلوپنجره با تم تیره و گارد جدید سپر جلو محدود شده و نمایی کاملاً هماهنگ با طراحی کانسپت‌های میتسوبیشی در سال‌های اخیر پیدا کرده است.

مهمترین بروزرسانی ظاهری میتسوبیشی اکلیپس کراس جدید را باید در بخش عقب آن جستجو کرد، چراکه شیشه عقب و در صندوق بازطراحی شده تا دید بهتری برای راننده فراهم شود. علاوه‌براین چراغ‌ها نیز از یکدیگر جدا شده و نسبت به قبل، برای سایر رانندگان قابلیت تشخیص بیشتری دارند.

در فضای داخلی هم تغییرات چندان اساسی نبوده ولی به هرحال با تریم جدید مشکی و نقره‌­ای و تغییر مکان نمایشگر جدید 8 اینچی اطلاعات سرگرمی روبرو هستیم که در فاصله‌ای نزدیک‌تر به راننده و سرنشین نصب شده است. میتسوبیشی همچنین کنترل‌کننده تاچ پد را نیز حذف کرده و به جای آن چند دکمه قرار داده است.

Minoru Uehara به عنوان مدیر بخش محصول شرکت میتسوبیشی موتورز اظهار داشته عرضه نسخه جدید اکلیپس کراس با هدف بازنگری در عملکرد، پاک بودن و البته زیبایی ظاهری این کراس‌اور بوده تا آن را در جایگاهی بالاتر از موقعیت فعلی قرار دهد.

مشخصات فنی اکلیپس کراس آرین موتور

پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری MIVEC مجهز به توربوشارژر با سیستم تزریق سوخت مستقیم، نسبت به قبل بدون تغییر مانده است و همان قدرت تقریبی 163 اسب‌بخار را با گیربکس CVT که هشت دنده مصنوعی دارد، به هر چهارچرخ خودرو منتقل می‌کند.


شرایط فروش میتسوبیشی اکلیپس

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت آرین موتور و همچنین جهت اطلاع از نحوه فروش خودروهای وارداتی این شرکت شامل فروش و پیش فروش محصولات Mitsubishi در ایران، مقاله شرایط فروش آرین موتور را مطالعه کنید.

source

توسط khodrocamp.ir