لغو کارت سوخت تاکسی‌ های غیر فعال

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ایجاد گشت‌های مشترک پلیس و تاکسیرانی برای رصد سرویس مدارس غیرمجاز در تهران خبر داد.

شادی مالکی در جلسه صبح امروز ستاد استقبال از مهر که از ساعت ۶:۳۰ در مرکز کنترل ترافیک شهر تهران با حضور فرماندار تهران، معاون وزیر کشور و شهردار تهران و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط آغاز شد،‌ با بیان اینکه در این مدت شناسایی تاکسی غیرفعال و بازگرداندن ۶۰۰۰ تاکسی انجام شده است، از شناسایی ۱۸۰۰ تاکسی که مدت زیادی بنزین نزده‌اند خبر داد و افزود: در این راستا وارد فاز اجرایی کنترل آنها شده‌ایم بگونه ای که در پی هماهنگی‌های انجام شده پیامک هشدار برایشان ارسال شده و در صورت عدم توجه در پروسه قانونی کارت سوخت و طرح ترافیک این تاکسی‌ها لغو می‌شود.

وی از شناسایی ۴۰ خط پرتقاضا و استقرار  ۴۰ درصد تاکسی‌های گردشی در این خطوط خبر داد و گفت: استقرار خودروهای گشت در سطح معابر نیز انجام شده است.

مالکی در مورد وضعیت سرویس مدارس نیز با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰۰ خودرو در سامانه سپند ثبت نام کرده و ۲۰۰۰ راننده تأیید صلاحیت شده‌اند، اظهار کرد: برای ۶۰۰۰ دانش آموز از طریق سامانه سپند تخصیص سرویس مدرسه شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: از امروز شناسایی سرویس‌های مدارس غیرمجاز در سطح معابر و مدارس را با هماهنگی پلیس اجرا خواهیم کرد و گشت‌های مشترک تا پایان آذرماه اجرایی خواهد شد.

ایسنا

source

توسط khodrocamp.ir