به تازگی شایع شده است که کمپانی معروف کیا قصد دارد روی یک مدل برقی جدید یعنی Stinger GT EV کار کند. پس از اینکه تولید این سدان‌ اسپرت در سال گذشته متوقف شد، گزارش‌هایی مبنی بر جایگزین شدن یک مدل الکتریکی دیگر به جای آن منتشر شد. حالا گفته شده که کیا می‌خواهد روی مدل برقی Stinger GT خود تمرکز کرده و احتمالا آن را به زودی به بازار عرضه کند.

این مدل جدید به احتمال زیاد از طراحی E-GMP همیشگی کیا که در مدل‌هایی مانند EV6 و EV9 به کار رفته بود، پشتیبانی نکند؛ به جای آن این مدل با فناوری جدید Integrated Modular Architecture هیوندای همراه می‌شود. این سیستم نسبت به E-GMP سبک‌تر و قدرتمندتر است و کارایی بهتری دارد. علاوه بر این موارد، پیش‌بینی می‌شود که سازنده بخواهد از باتری ۱۱۳.۲ کیلووات ساعت در این محصول استفاده کند.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است این احتمال وجود دارد که کیا بخواهد این سدان برقی را با یک پیشرانه ۶ سیلندر وی‌شکل تویین توربو با قدرت ۳۶۵ اسب بخار تولید کند. همچنین فاش شده است که نسخه دو موتوره‌‌ای نیز با ۶۰۳ اسب بخار قدرت ساخته می‌شود که می‌تواند تقریبا تا ۶۰۰ کیلومتر برد را فراهم کند.

بر اساس تصاویری که تاکنون از این محصول به صورت غیر رسمی منتشر شده است، می‌بینیم که کیا Stinger GT برقی قرمز رنگ در بخش جلویی با طراحی جالب چراغ‌ها، جلوپنجره و لوگوی کیا در بالای چراغ‌ها همراه شده، این طراحی در بخش پشتی نیز همچنان جلب توجه می‌کند و زوایای فراوانی روی بدنه به کار رفته است.

نوع طراحی این محصول با سایر مدل‌های کیا سازگار است و تفاوت چندانی مشاهده نمی‌شود، اما هنوز به صورت قطعی تایید نشده است که قرار است کیا Stinger GT برقی به مرحله تولید برسد یا خیر. علاقمندان نیز منتظرند که ببینند سرنوشت این محصول چگونه رقم می‌خورد! هیچ اطلاعات دیگری از این خودروی برقی در دسترس قرار نگرفته است، اما بدون شک در آینده می‌توانیم جزییات بیشتری از آن را بخوانیم. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

source

توسط khodrocamp.ir