تصاویر جاسوسی فراوانی از لیفت بک زیکر 001 با موتور هیبریدی منتشر شده است. چندی پیش نیز مدیر زیکر اعلام کرده بود که کمپانی قصد دارد مدل‌های هیبریدی جدیدی را توسعه ببخشد و اولین مدل آن را در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه کند. این اتفاق اصلا تعجب برانگیز نیست چرا که خودروهای هیبریدی در این روزها حسابی در چین محبوب شده‌اند و طرفداران بسیاری دارند.

زیکر 001 در تست‌های جاده‌ای فراوانی مشاهده شد و حالا تصاویر زیادی از آن در زیر پوشش منتشر شده است. با این وجود می‌توانیم طراحی خارجی آن را حدس بزنیم، این مدل با سیستم لیدار روی سقف، چراغ‌های ال‌‌ای‌دی، چراغ‌های جلو یکپارچه با سپر جلو ساخته شده است. در کنار چراغ‌ها زوایای جالبی روی بدنه کار شده است که باعث جذاب‌تر شدن خودرو می‌شوند.

در کل این خودرو شباهت فراوانی به مدل برقی زیکر 001 دارد. یک برچسب با عنوان Hybrid Electric Vehicle روی کاپوت مشاهده می‌شود، پس بدون هیچ شکی با یک مدل هیبریدی جدید با امکانات ویژه روبرو خواهیم بود. هنوز اطلاعات زیادی از این موتور هیبریدی منتشر نشده است ولی بدون شک می‌توانیم در آینده اطلاعات بیشتری از آن بخوانیم.

با اینکه این مدل حالا در زیر پوشش قرار دارد، اما بیشتر مشخصات و بخش‌های ظاهری آن قابل حدس زدن هستند! هنوز هیچ اطلاعاتی از کابین و امکانات درون آن در دسترس قرار نگرفته ولی به محض منتشر شدن، آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

با توجه به صحبت‌های مدیرعامل زیکر، تکنولوژی هیبریدی سازنده قادر است مزایای سیستم پلاگین هیبریدی را با تکنولوژی‌های هیبریدی برد وسیع در هم آمیخته و عملکرد عالی را به ارمغان بیاورد. پس در سرعت‌های پایین حالت EREV فعال می‌شود و گشتاور مستقیما به چرخ‌ها فرستاده خواهد شد، در نتیجه مشکل مصرف سوخت بالا نیز حل خواهد شد.

اولین مدل هیبریدی زیکر قرار است در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه شود. اما این مدل لیفت بک 001 نخواهد بود بلکه با یک شاسی بلند پرچمدار با کد EX1E روبرو می‌شویم. تصاویر این شاسی‌بلند در گذشته منتشر شده بود، بنابراین بر اساس این تصاویر این محصول یک کراس اوور فول سایز مشابه رولز رویس Cullinan خواهد بود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

source

توسط khodrocamp.ir