تولید محتوا
حنایی بافنده عمو نزدیکترین. (عکس از استیون فردمن/گتی ایماژ)
Getty Images (این وبلاگ برای اصلاحات به روز شده است.)
از سال 2017، فاون ویور Uncle Nearest را به یک اسب شاخدار به ارزش 1.1 میلیارد دلار، بدون اتکا به سرمایه خطرپذیر (VC) تبدیل کرده است. او اکنون سرمایه‌دارانی دارد که در خانه‌اش را می‌کوبند – بدون اینکه نیازی به درخواست وجوه داشته باشد.
پیشینه. ویور در لس آنجلس بزرگ شد، جایی که او و همسرش در املاک و سایر مشاغل سرمایه گذاری کردند. برای تولد 40 سالگی او، آنها از تنسی بازدید کردند، جایی که برده سابق نزدیکترین گرین در آنجا زندگی می کرد و به موسس ویسکی جک دنیلز آموزش داد و اولین تقطیر کننده استاد او بود. ویور که مجذوب کمک های او شده بود، تصمیم گرفت با تأسیس شرکت ویسکی خود، به دستاوردهای گرین احترام بگذارد. امروزه، شرکت او، Uncle Nearest، یکی از موفق‌ترین برندهای مشروب الکلی آفریقایی آمریکایی در جهان است. در اینجا 6 کلید موفقیت ویور آورده شده است.
#1. یک فرصت با پتانسیل بالا پیدا کنید. کارآفرینان میلیارد دلاری، از سم والتون تا تراویس کالانیک، فرصت تک شاخ خود را در تقاطع مهارت ها و گرایش های نوظهور یافتند. ویور مال خود را در تقاطع پتانسیل و اشتیاق یافت. پس از خواندن در مورد نزدیکترین گرین، برده سابق که فرمول ویسکی جک دنیلز را توسعه داد، او احساس کرد که مجبور است به دستاورد ناگفته او احترام بگذارد. با سود کسب و کار موفق خود، او و همسرش Uncle Nearest را در کشور ویسکی تنسی در نزدیکی کارخانه تقطیر جک دنیلز تأسیس کردند.
#2. استراتژی ساخت تک‌شاخ را توسعه دهید. با توجه به تمام شرکت‌های مشروب‌سازی مبتنی بر سلبریتی که به قیمت‌های هنگفت فروخته شده‌اند، از جمله Casamigos جورج کلونی و هوانوردی رایان رینولدز، به راحتی می‌توان فرض کرد که ساخت یک شرکت مشروب‌سازی آسان است. با این حال، این فرض درست نیست. ویور با توسعه یک استراتژی هوشمندانه و متمرکز موفق شد:
· ویور یک ویسکی برنده جایزه بر اساس روش فیلتراسیون زغال چوب نزدیکترین گرین توسعه داد و بیش از 1000 جایزه را به دست آورد تا به “سریعترین ویسکی آمریکایی” تبدیل شود.
· ویور در ابتدا بر روی اورگان متمرکز شد، جایی که ایالت توزیع الکل را کنترل می کند، که به تقطیرکنندگان کوچکی مانند Uncle Nearest دید بهتری می دهد، و لبه هایی را که معمولاً توسط شرکت های بزرگ الکل نگهداری می شود کاهش می دهد.
بیشتر برای شما آگاتا همه جانبه» بررسی اولین سری دو قسمتی: من با احتیاط خوشبین هستم شانس، مسابقات و عملکرد WNBA سری 2024 برای تماشا و شرط بندی. در مارک های روحی متعلق به اقلیت.
او شرکت مشروبات الکلی خود را با توسعه یک تجربه منحصر به فرد تقطیر که برای جذب گردشگران و افزایش فروش مستقیم به مصرف کننده طراحی شده بود، تبلیغ کرد.
#3. سرمایه هوشمند کارآفرین را بیابید. ویور برای جلوگیری از از دست دادن کنترل به VCها، سرمایه 163 سرمایه گذار را افزایش داد و در عین حال اطمینان داد که او و همسرش 40 درصد مالکیت شرکت و 80 درصد از حق رای را حفظ می کنند. این به او اجازه داد تا رشد خود را کنترل کند و مجبور نباشد با آهنگ VC برقصد. علاوه بر این، او از سرمایه خود با وام های بانکی استفاده کرد و بر رشد با جریان نقدی و سرمایه در معرض خطر کمتر تمرکز کرد – یک استراتژی ضروری که بیش از 90٪ از کارآفرینان میلیارد دلاری استفاده می کنند.
#4. برخاستن با یک استراتژی مالی هوشمند – برای جلوگیری از VC. شرکت های مشروب معمولاً از حاشیه سود ناخالص بالایی برخوردار هستند، بیش از 50%. ویور با تبدیل موقعیت مکانی شلبیویل (TN) خود به یک مقصد توریستی، از این موضوع استفاده کرد. این نه تنها تعداد بازدیدکنندگان را به خود جذب کرد، بلکه آنها را تشویق کرد که مستقیماً از شرکت ویسکی ممتاز خریداری کنند و حاشیه سود را بیشتر افزایش داد. این رویکرد مالی هوشمندانه به او اجازه داد تا بدون تکیه بر VC مقیاس کند.
#5. کنترل خود را حفظ کنید. ویور با اجتناب از سرمایه گذاران نهادی و به جای جمع آوری وجوه از مجموعه عظیمی از سرمایه گذاران فرشته، کنترل سرمایه گذاری و ثروتی را که ایجاد می کرد حفظ کرد.
#6. مهارت های تک شاخ را دریافت کنید. ویور کارشناسان تقطیر را در تنسی استخدام کرد، از جمله یکی از نوادگان نزدیکترین گرین، تا محصول برنده جایزه خود را توسعه دهند. او این تخصص را با مهارت های بازاریابی و مدیریتی که در زمان ایجاد کسب و کار خود در لس آنجلس به دست آورد، ترکیب کرد.
برداشت من: اگر قصد دارید سرمایه گذاری رشد خود را با حفظ کنترل و به حداکثر رساندن ثروت حفظ شده بسازید، از VC اجتناب کنید یا آن را به تاخیر بیندازید. از Unicorn-Builders مانند Fawn Weaver of Uncle Nearest بیاموزید که با استفاده از بودجه استراتژیک، حفظ کنترل و به کارگیری استراتژی‌های تجاری نوآورانه (Nothing Ventured Everything Gained) این مسیر را با موفقیت طی کرد.
حاشیه های ناخالص گوگل برای شرکت های مشروب 2023 – جستجوی گوگل

فایل های برند ویسکی TheStreetStruggling برای ورشکستگی بسته می شود

شرکت تکیلا Nytimes جورج کلونی تا 1 میلیارد دلار فروخته شد (منتشر شده در 2017)

ForbesTrend Master، Spotter یا Victim: ببینید چگونه روندها بر کسب و کار شما تأثیر می گذارند توسط Dileep Rao

من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Dileep RaoFollowingDileep Rao یک VC و سرمایه‌دار سابق است. او بیش از 400 پروژه سرمایه گذاری و املاک و مستغلات را با استفاده از VC، بدهی و اجاره تامین مالی کرد – 9 کارآفرین شرکت های میلیارد دلاری یا صد میلیون دلاری ساختند. او همچنین 5 چرخش تجاری را رهبری کرد – 4 مورد موفق شد. پس از بازنشستگی از امور مالی، رائو با ۱۱۶ کارآفرین تک شاخ دیگر مصاحبه و تحقیق کرد. رائو بر اساس تجربه و تحقیقات خود، Unicorn-Entrepreneurship (UE) را توسعه داد: چگونه کارآفرینان هوشمند بدون VC برمی خیزند تا ثروت ایجاد کنند و آن را کنترل کنند. او در مورد VC و Unicorn-Entrepreneurship می نویسد و تدریس می کند. رائو VC & UE را در هاروارد، استنفورد، FIU و UM و در سطح جهان تدریس کرده است و جوایز متعددی را برای تدریس دریافت کرده است. رائو برای NY Times و AMACOM کتابهای تامین مالی مخاطره آمیز نوشته است. و کتاب های Unicorn-Entrepreneurship برای مجله Inc. و FIU Business. او بیش از 10 سال است که برای فوربس وبلاگ هایی در زمینه کارآفرینی و تامین مالی مخاطره آمیز می نویسد. دکتر رائو دارای 2 مدرک مهندسی (استفاده نشده) و یک دکترا در مدیریت بازرگانی است. ().”>

توسط khodrocamp