لاماری کمپر در نمایشگاه مشهد رونمایی شد

لاماری کمپر
لاماری کمپر

آرین پارس موتور در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد از نسخه ویژه لاماری با تجهیزات طبیعت‌گردی و کمپر سبک رونمایی کرد.


آریزو 8


آریزو 8

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد از ۲۸ شهریور آغاز به‌کار کرد و این نمایشگاه تا ۳۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. در این رویداد بزرگ خودرویی، اکثر قریب به اتفاق شرکت های خودروساز و واردکننده حضور یافته و آخرین محصولات خود را به نمایش درآورده اند. در همین راستا آرین پارس موتور از نسخه ویژه لاماری با تجهیزات طبیعت‌گردی و کمپر سبک رونمایی کرد که در ادامه به آن می پردازیم.


های بانک


های بانک

لاماری کمپر

آرین پارس موتور در کنار نمایش خودروهای میتسوبیشی و همچنین ورژن های متنوع لاماری نظیر هیبریدی و…، برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو مشهد یک دستگاه لاماری کمپر ادیشن را به نمایش درآورده است.

این خودرو به کاور بدنه سبز ارتشی مات تجهیز شده و رینگ و لاستیک های افترمارکتی با فاق بلندتر برای سواری نرم تر برای آن تدارک دیده شده است. باربند، باکس، سَند لَدِر، سایه بان و لایت بار از دیگر تجهیزاتی است که روی این خودرو نصب شده اند.

نکته حائز اهمیت در خصوص لاماری کمپر آن است که به هیچ عنوان نباید این ورژن را آفرودی تلقی کرد، بلکه این نسخه را می توان یک کمپر یا طبیعت‌گرد بسیار سبک برشمرد. خودرویی خانوادگی که می توان آخر هفته خوبی را با آن تجربه نمود.

مشخصات فنی لاماری بنزینی

این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) بهره می‌برد که توان تولید قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن‌متر را دارد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

مشخصات فنی لاماری ایما هیبریدی

لاماری ایما هیبرید دارای پیشرانه بنزینی چهار سیلندر توربوشارژر با حجم ۱.۵ لیتر است که با پیشرانه برقی همراهی می‌شود. حداکثر قدرت این خودرو ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر است. انتقال قدرت در این خودرو توسط گیربکس E-CVT انجام می‌شود.

source

توسط khodrocamp.ir