شماره گذاری مجدد ام وی ام X55 پرو + افزایش قیمت

شماره گذاری مجدد ام وی ام X55 پرو
شماره گذاری مجدد ام وی ام X55 پرو

ام وی ام X55 پرو پس از کش و قوس های فراوان مجدداً مجوز شماره گذاری دریافت کرد.


آریزو 8


آریزو 8

ام وی ام X55 را به جرئت می توان پرحاشیه ترین خودروی چینی موجود در بازار ایران قلمداد کرد. خودرویی که شکستن اکسل آن در اردیبهشت ماه سال جاری حسابی سر و صدا به پا کرد و پس از آن فراخوان این خودرو نیز حواشی خاص خود را به دنبال داشت. اکنون بالاخره پس از گذشت چند ماه از عدم شماره گذاری این خودرو، پس از تأییدیه های نهایی مجدداً مجوز شماره گذاری X55 صادر شده است.


های بانک


های بانک

مجوز شماره گذاری X55 صادر شد

امروز مطلع شدیم که فرآیند دریافت پلاک ام وی ام X55 پرو مجدد آغاز شده و این خودرو در حال تحویل به مشتریان است. پس از شکستن اکسل عقب این خودرو، شرکت مدیران خودرو در گام اول طی یک فراخوان سرتاسری کلیه خودروهای X55 را برای چک کردن نقاط جوش اکسل به نمایندگی های منتخب دعوت نمود، اما این پایان ماجرا نبود. مدیران خودرو در راستای ایجاد حس اطمینان کامل برای خود و مشتریان، دستگاهی جدید را با قیمتی بسیار بالا خریداری نمود که با این دستگاه جوش اکسل تمامی خودروهای موجود چک شده و از این پس نیز از سلامت کامل محصولات تولیدی مطمئن باشد.

به همین دلیل پس از انجام موارد فوق، مجدد مجوز شماره گذاری X55 پرو دریافت شده و به زودی شرایط فروش آن نیز اعلام خواهد شد.

افزایش قیمت X55

همزمان با اعلام خبر تولید مجدد این خودرو، مدیران خودرو قیمت جدید ام وی ام X55 را نیز اعلام کرد. این کراس اوور از این پس با افزایش ۲۱۷ میلیون تومانی با قیمت ۱.۴۷۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان به فروش خواهد رسید.

مشخصات فنی و امکانات ام وی ام X55 پرو

در ام وی ام X55 پرو پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ ۴ سیلندر خطی را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT (با ۹ دنده مصنوعی) به چرخ های جلو منتقل می شود.

در ایکس ۵۵ امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی مرکزی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم پایش فشار باد لاستیک ها (TPMS)، سنسور پارک و دوربین عقب، فرمان کمکی برقی، تهویه الکترونیکی دستی، کروز کنترل، شارژر وایرلس، ۶ ایربگ ده نقطه ای، دوربین ۳۶۰ درجه، دسته دنده الکترونیکی، صندلی برقی شاگرد، گرم‌کن صندلی های جلو، نورپردازی داخل کابین و کلاستر دیجیتال را داریم.

۱.۷ امتیاز از ۶ رای

source

توسط khodrocamp.ir