تویوتاهای وارداتی آریاک کار آماده تحویل به مشتریان

تحویل تویوتا آریاک کار
تحویل تویوتا آریاک کار

شرکت آریاک کار، جدیدترین واردکننده تویوتا، موفق شده تا لوین ها و کرولاهای وارداتی خود را برای تحویل به مشتریان خود آماده کند.


آریزو 8


آریزو 8

به تازگی خبری منتشر شده که نشان می دهد دو محصول وارداتی جذاب تویوتا یعنی لوین و کرولا، بیشترین تیراژ را در میان تمامی خودروهای وارداتی، حتا چینی ها، به خود اختصاص داده اند و تردد آن ها در خیابان ها نیز گویای صحت این خبر است.


های بانک


های بانک

از مهم ترین علل قرار گرفتن تویوتا لوین و کرولا در صدر جدول پرتیراژترین خودروهای وارداتی می توان به جدیت شرکت های واردکننده این محصولات برای بازار ایران اشاره کرد چرا که مابقی واردکنندگان مانند سایپا با وجود در اختیار داشتن امکانات فراوان و حمایت های دولتی، نتوانستند تا کنون حتا یک دستگاه کرولا در سامانه به فروش برسانند و در بازار عرضه کنند.

به این ترتیب می توان گفت که مدعی شدن جهت واردات یک محصول برای عرضه درست آن کفایت نمی کند و نیاز است تا تمامی اقدامات لازم، از ابتدا تا انتها، توسط واردکننده صورت گیرد.

شرکت آریاک کار نیز یکی از مدعیان واردات محصولات تویوتا به ایران است که موفق شده علاوه بر ثبت سفارش و خریداری خودروها از کشور مبدا، عرضه آن ها را نیز در سامانه به درستی انجام دهد تا مشتریان بتوانند با خیالی آسوده نسبت به پرداخت وجه و عقد قرارداد اقدام کنند.

بیشتر بخوانید : مدعی جدید واردات تویوتا با خدمات گسترده

به دنبال این قضیه هم اکنون این شرکت، تمامی تویوتا لوین ها و کرولاهای وارداتی خود را از گمرک ترخیص کرده تا بتواند آن ها را در زمان مقرر و تعیین شده به خریدارانش از سامانه یکپارچه تحویل دهد.

تحویل تویوتا آریاک کار

در نتیجه شاهد آن هستیم که پروسه PDI و PDS خودروهای وارداتی آریاک کار کاملاً انجام شده تا پس از بازدید کارشناسان راهنمایی و رانندگی و انجام فرآیند شماره گذاری، مشتریان بتوانند خودروهای خود را از شرکت تحویل بگیرند.

لازم به ذکر است که این شرکت پس آماده سازی خودروها جهت تحویل به مشتریان، اقدامات لازم برای تامین قطعات و ارائه خدمات پس از فروش در گسترده ترین حالت ممکن را نیز صورت داده تا خریداران لوین و کرولا بدون دغدغه بتوانند از خودروی خود در سراسر ایران بهره مند شوند.

طی قرارداد منعقد شده میان آریاک کار و شرکت ماهان صنعت پارس (نمایندگی مرکزی ایرتویا)، بیش از ۴۰ عاملیت فعال تویوتا در سراسر کشور، موظف اند تامین قطعات و خدمات پس از فروش محصولات وارداتی آریاک کار را با تکیه بر تجربیات خود به مشتریان این شرکت ارائه دهند.

به طور کلی می توان گفت که تا به حال دو محصول لوین و کرولا از برند تویوتا آماده تحویل شده و قرار است در آینده ای نزدیک شاهد حضور کرولا کراس نیز در انبار شرکت واردکننده باشیم.

مشخصات فنی لوین و کرولا توربو

تحویل تویوتا آریاک کار
تحویل تویوتا آریاک کار

تویوتا لوین وارداتی برساوش مانند کرولا معین خودرو دارای یک پیشرانه ۱۲۰۰ سی سی ۴ سیلندر توربوشارژ است‌. حداکثر قدرت این پیشرانه ۱۱۶ اسب بخار و بیشینه گشتاور آن ۱۸۵ نیوتن متر اعلام شده است. قدرت تولیدی پیشرانه لوین توربو هم از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک CVT با تعویض مصنوعی ۱۰ سرعته به چرخ های جلوی این خودرو انتقال می یابد.

مشخصات فنی لوین هیبرید

تحویل تویوتا آریاک کار

لوین هیبریدی برساوش هم مانند کرولا هیبریدی که سایپا قرار است وارد کند مجهز به یک موتور ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی است. در مجموع این دو موتور می توانند ۱۴۰ اسب بخار توان و ۲۱۱ نیوتن متر گشتاور را به گیربکس CVT مخصوص خودروهای هیبریدی با فناوری بازیابی انرژی تحویل دهند.

source

توسط khodrocamp.ir