جک E30X یک هاچ‌بک کوچک، الکتریکی و مجهز است که از سوی کرمان‌موتور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403 معرفی شد. عرضه این خودرو هنوز در بازار ایران آغاز نشده است اما اکنون مشتریان در بلاروس، قادر به ثبت سفارش و خرید جک E30X هستند.

وارد کننده خودروهای جک در بلاروس، شرکت OOO Transconsult Service است که اکنون به صورت رسمی عرضه جک E30X را تایید کرده است. قیمت جک E30X در بلاروس از 59900 روبل بلاروس معادل یک میلیارد و 92 میلیون تومان آغاز می‌شود. این قیمت مربوط به تیپ پایه این خودرو با برد 405 کیلومتر است. اگر مشتریان بلاروسی تیپ پرچمدار این خودرو با برد 505 کیلومتر را بخواهند، باید مبلغ 66500 روبل بلاروس معادل یک میلیارد و 212 میلیون تومان را پرداخت کنند.

امکانات استاندارد جک E30X در هر دو تیپ شامل کروز کنترل تطبیقی، سیستم تهویه دو کاناله، دوربین 540 درجه، چراغ‌های LED‌ جلو و عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید، شیشه‌های برقی اتوماتیک، تنظیم برقی و حافظه صندلی راننده، گرمکن و سردکن صندلی راننده، روکش صندلی چرمی سوراخ‌دار و شیشه‌های رنگی می‌شوند.

قدرت جک E30X توسط یک موتور الکتریکی با 134 اسب‌بخار توان و 175 الی 210 نیوتن‌متر گشتاور تامین می‌شود. این خودرو از پورت شارژ اروپایی استفاده می‌کند تا برای راندن در اروپا مشکلی نداشته باشد. البته این پورت تنها در نسخه پرچمدار وجود دارد. جک E30X از شارژ سریع 20 تا 80 درصد در نیم ساعت پشتیبانی می‌کند. با این حال اگر از برق شهری استفاده کنید، شارژ باتری‌های این خودرو تا 100 درصد معادل 6.5 ساعت زمان نیاز دارد.

جک E30X

به گفته جک، پکیج باتری‌های E30X تست‌های مختلف را برای جلوگیری از انفجار یا آتش‌سوزی گذرانده‌اند. این خودرو در تست تصادف موسسه CNCAP چین، پنج ستاره ایمنی را نیز دریافت کرده است. کارشناسان CNCAP سطح ایمنی کلی این خودرو را 86.6 درصد ارزیابی کردند. کابین این خودرو به شش کیسه هوا مجهز است. مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی فعال نظیر رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط، سیستم ترمز اضطراری و کنترل پایداری در این خودرو وجود دارد. جک E30X به رادارهای ساخت هوآوی نیز مجهز شده است. این رادارها می‌توانند موانع را تا فاصله 200 متری تشخیص دهند. خط ترمز جک E30X از سرعت 100 کیلومتربرساعت تا 0، 37 متر است. در کنار تمامی این امکانات، طیف کاملی از رنگ‌های بدنه نظیر سفید،‌مشکی، مرواریدی، بنفش و سبز تیره برای این خودرو در دسترس است.

source

توسط khodrocamp.ir