سبک جدید طراحی کابین در کمپانی چری؛ فالوین T11 لوکس ترین شد

فالوین T11
فالوین T11

محصول جدید چری با سبک متفاوتی از طراحی کابین، پا به عرصه ظهور گذاشت.


آریزو 8


آریزو 8

فهرست مطالب

  • سبک جدید کابین چری فالوین T11
  • فالوین T11
  • بخش فنی T11

چندی پیش بود که کمپانی چری در یک مراسم خصوصی از لوکس ترین کراس اوور خود با بدنه دورنگ و نام کامل فالوین T11 رونمایی کرد. کراس اووری که هم در بخش ظاهری سبک به نسبت جدید و صد البته لوکسی را به نمایش می گذاشت و هم حالا با درز تصاویر داخلی‌اش نشان می دهد که سبک متفاوتی را در داخل اتاق برای محصولات آینده چری پایه گذاری خواهد کرد.


های بانک


های بانک

سبک جدید کابین چری فالوین T11

با آشکار شدن تصاویر کابین T11 مشخص شد که در این خودرو خبری از کلاستر و مانیتور یکپارچه نیست. از طرفی با طرحی مشابه با چری تانسو ۰۶ یا همان لوکانو ۷ نیز مواجه نیستیم. در این سبک جدید کلاستر با ابعادی کوچک پشت فرمان کار شده، اما مانیتور مرکزی و مانیتور مربوط به شاگرد به حالت یکپارچه و با ابعاد بسیار بزرگ تعبیه شده است.

فرمان دوشاخه با طراحی جدید، حذف شیفتر گیربکس از پنل میانی دو صندلی و صندلی های جلو با حالت دربرگیرندگی کامل نیز از دیگر نکات حائز اهمیت در ردیف جلوی T11 هستند، اما نکات مهم تر را باید در ردیف دوم جست‌وجو کنید. در این ردیف شاهد نصب دو صندلی کاپیتانی هستیم. سیستم تهویه به صورت ناحیه مجزا برای ردیف دوم با قابلیت انواع تنظیمات ارائه شده است. گرم‌کن و سردکن صندلی ها، استراحتگاه زیر زانوی صندلی ها و تنظیمات برقی آن ها نیز از دیگر امکاناتی است که در این ردیف به چشم می آید. با گذر از این موارد باید توجه شما را به صفحه نمایش بسیار بزرگ ردیف دوم که به صورت مرکزی روی سقف خودرو نصب شده است جلب کنیم. این صفحه نمایش عملکردی مشابه با ب ام و سری ۷ جدید و برخی از محصولات لکسوس دارد.

فالوین T11

فالوین T11 یک کراس اوور فول سایز و پلاگین است. ابعاد کلی و طرح بدنه خودرو تا حدود بسیار زیادی مشابه تیگو ۹ است، اما قسمت جلوی خودرو بسته طراحی شده و ورودی هوا به پایین سپر منتقل شده است. آینه های کناری معمولی هستند و لیدار هم از دیگر مشخصات ظاهری T11 به شمار می آید.

نمای جلوی T11 شباهت بسیاری زیادی به محصولات لوکس رنج روور دارد و رنگ آمیزی آن نیز مشابه محصولات میباخ نظیر GLS و حتا خود رنج روور صورت گرفته است. در بخش عقب هم گرافیک چراغ ها بسیار چشم‌نواز است و سپر نیز طرح بسیار لوکسی دارد.

بخش فنی T11

فالوین T11 از تکنولوژی پلاگین هیبرید Kunpeng Super Hybrid C-DM بهره می گیرد. این سیستم از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو و موتورهای برقی تشکیل شده است. قدرت موتور بنزینی ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور آن ۲۲۰ نیوتن متر است. برد الکتریکی این خودرو ۲۰۰ کیلومتر و برد ترکیبی آن بالغ بر ۱۴۰۰ کیلومتر است. شارژ ۳۰ تا ۸۰ درصد این خودرو در مدت زمان ۱۹ دقیقه صورت می پذیرد. صفر تا صد این خودرو هم کم‌تر از ۵ ثانیه است.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال
تلگرام
و
اینستاگرام
اسب بخار دنبال کنید.

source

توسط khodrocamp.ir