به گزارش پرشین خودرو، طرح فروش کامیونت فورس ۳.۸ تن از امروز ۱۷ شهریور آغاز و تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه جاری یا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های گروه بهمن نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.

کامیونت فورس ۳.۸ تن، هفته اول آذر ۱۴۰۳ و با رنگ سفید تحویل خریداران خواهد شد. همچنین در این نوبت، محصول فورس F۳۸ با قیمت ۸۹۵ میلیون و ۹۳ هزار تومان به فروش می‌رسد و امکان خرید اختیاری بیمه بدنه در زمان خرید محصول نیز فراهم شده است.

مشخصات فنی کامیونت فورس ۳.۸ تن (F۳۸)

کامیونت فورس ۳.۸ تن که به رقیب نیسان آبی نیز مشهور شده است با موتور ۲۰۰۰ سی.سی ۴ سیلندر خطی با بهره‌مندی از فناوری میتسوبیشی ژاپن عملکرد قابل قبولی را در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

این کامیونت ۱۳۹ اسب بخار قدرت دارد و توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۶ را اخذ کند.

از نظر مشخصات ایمنی، فورس F۳۸ از ترمزهای جلو و عقب دیسکی، ترمز اتوماتیک ضدقفل هوشمند با بهره‌مندی از فناوری‌های ارتقا دهنده ایمنی نظیر EBS ،ASR ،AEBS و ESC به بازار معرفی شده است.

همچنین این کامیونت با وجود قابلیت‌های نظیر تنظیم صندلی راننده، کروز کنترل، هشدار حرکت بین خطوط (LDWS)، هشدار برخورد از جلو (FCW)، مولتی مدیا و آینه های جانبی برقی به همراه گرم‌ کن‌ تجربه متفاوتی را برای رانندگان حمل بارهای نسبتا سبک مهیا می‌کند.

برای دریافت بخشنامه فروش کامیونت فورس ۳.۸ تن اینجا کلیک کنید.

source

توسط khodrocamp.ir