در نمایشگاه خودروی چنگدو امسال، دانگ‌ فنگ Aeolus L7 برقی معرفی و پیش‌فروش آن با قیمتی برابر با 130,000 تا 150,000 یوآن (18,300 تا 21,000 دلار) آغاز شد. عرضه رسمی آن در اواخر ماه سپتامبر سال ۲۰۲۴ انجام می‌شود. خوب است بدانید که نسخه پلاگین هیبریدی این مدل در اردیبهشت ماه امسال با قیمتی برابر با 128,900 تا 156,900 یوآن (17,800 تا 21,700 دلار) به بازار عرضه شد.

در بخش ظاهری، دانگ‌ فنگ Aeolus L7 برقی طراحی مشابه نسخه پلاگین هیبریدی دارد بنابراین در بخش جلویی می‌توان یک جلو پنجره بسته را با نوار چراغ سرتاسری در بالای آن مشاهده کرد. این نوار به چراغ اصلی در بخش جانبی خودرو به صورت باریک متصل شده است.

در بخش عقبی می‌توان اسپویلر سقف و چراغ ترمز را مشاهده کرد. چراغ‌های سرتاسری در این بخش در دو رنگ مشکی-قرمز طراحی شدند تا ظاهر جذاب‌تری را به خودرو ببخشند.

از بخش جانبی به راحتی می‌توانید زاویه دار بودن سقف را مشاهده کنید، بدنه نیز در دو رنگ ساخته شده؛ همین امر باعث می‌شود احساس کنید سقف شناور است. دستگیره پنهان درب‌ها، گلگیر مشکی و رینگ ۱۸ اینچی چند پره نیز از بخش جانبی قابل مشاهده خواهند بود.

این مطلب را نیز بخوانید: بررسی ویژگی‌ها و مشخصات دانگ فنگ آئولوس AX7، شاسی بلند آرشام موتور

دانگ‌ فنگ Aeolus L7 برقی یک شاسی بلند جمع و جور است که در ابعادی برابر با 4685/1900/1617 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2775 میلی‌متر طراحی شده است. بنابراین این مدل از نسخه پلاگین هیبریدی ارتفاع کمتری دارد، در حالی که سایر ابعاد بدون تغییر ماندند. وزن خالص این خودرو برابر با ۱۷۴۰ کیلوگرم خواهد بود.

قدرت خودرو از یک موتور الکتریکی ۱۶۰ کیلوواتی و حداکثر گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر به همراه باتری 62.3 کیلووات ساعتی Mach توسعه یافته توسط دانگ فنگ منشا می‌گیرد. بنابراین تعجبی ندارد که ببینیم خودرو می‌تواند به برد بی‌نظیر ۵۱۸ کیلومتر CLTC دست یابد. سیستم فست شارژ باعث می‌شود که دستگاه تنها در ۲۸ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود.

در کابین با یک فضای پر هیجان با تم رنگی مشکی-نارنجی روبرو می‌شویم، چرم صندلی‌ها کیفیت خوبی دارند و راحتی را به ارمغان می‌آورند. نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی ال‌سی‌دی ابزار، نمایشگر دیگر ۱۴.۶ اینچی مرکزی، فرمان دی‌کات به همراه تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۱۵۵ و سیستم WindLink OS 3.0 از جمله سایر موارد مهم کابین به شمار می‌روند.

source

توسط khodrocamp.ir