نسل جدید ب‌ام‌و X3 اخیرا معرفی شده و هنوز نسخه M آن معرفی نشده است. اما پکیجی ارائه شده که در آن قطعات M Performance به خودرو اضافه می‌شود و ظاهر آن اسپرت‌تر به نظر می‌رسد.

قطعات اضافه شده از جنس پلاستیک تقویت‌شده با فیبرکربن  (CFRP)، آرامید با استحکام بالا و یا پلی‌اورتان‌های‌ گلاس هستند. شرکت‌ ب‌ام‌و ادعا کرده است که این قطعات علاوه بر جنبه ظاهری، باعث بهبود آیرودینامیک خودرو نیز می‌شوند.

طراحی ب ام و X3 M Performance

در بخش جلو یک اسپلیتر جدید با رنگ مشکی پیانویی دیده می‌شود، که با تریم تیره سپر M اسپرت و جلوپنجره هماهنگی دارد. نقطه قابل توجه نمای جانبی، رینگ‌های آلیاژی سبک 2 اینچی با طرح Y هستند. البته رینگ‌های 20 اینچی نیز با تایرهای تابستانی یا زمستانی نیز قابل سفارش است. علاوه بر آن، قاب آینه و دیکال‌های مشکی روی نمای جانبی نیز وجود دارد.

در بخش پشتی خودرو، سپر اسپرت، دیفیوزر جدید و یک اسپویلر سقفی بزرگ دیده می‌شود. تمامی این موارد، با رنگ مشکی پیانویی پوشیده شده‌اند. البته اسپویلر را می‌توان همرنگ بدنه خودرو سفارش داد.

معرفی قطعات M Performance برای X3 جدید

این شرکت همچنین برای پرچمدار X3 M50 xDrive، خروجی‌های اگزوز چهارگانه را در نظر گرفته است، که اگر لوگو M50 را نمی‌دیدیم، احتمالا آن را X3M جدید می‌دانستیم.

مشخصات کابین ب ام و X3 M Performance

در فضای داخلی، موارد محدودی دیده می‌شود؛ رکاب‌های آن آلومینیومی و یا فیبرکربنی و حاوی لوگو هستند. تودوزی کابین نیز با رنگ متضاد است. ب‌ام‌و دکمه قفل آلومینیومی آنودایز شده را نیز درنظر گرفته است.

قطعات نام برده شده، با کیت بدنه M Sport Package و M Sport Package Pro سازگار هستند. این کیت‌ها در حال حاضر برای نسل چهارم X3  و همه تریم‌ها در دسترس هستند.

معرفی قطعات M Performance برای X3 جدید

مشخصات فنی ب ام و X3

تریم پرچمدار نسخه جدید X3، مدل M50 xDrive است که به پیشرانه 3 لیتری توربوشارژ با سیستم هیبرید ملایم مجهز شده است. این مدل 393 اسب‌بخار قدرت و 580 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

این احتمال وجود دارد که ب‌ام‌و X3 M50 xDrive با قطعات M پرفورمنس، اسپرت‌ترین حالت X3 جدید با پیشرانه احتراقی باشد. زیرا ممکن است نسخه M سال آینده با پیشرانه تمام برقی معرفی شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط khodrocamp.ir