با شروع مجدد فرایند واردات خودرو به کشور، شرکت‌های متعددی پا به این عرصه تجاری گذاشتند. نامی خودرو با معرفی محصولات نیسان به جرگه واردکنندگان محبوب پیوست و حالا به سراغ برند معروف و مطمئن دیگری رفته تا بتواند سهم بیشتری از بازار خودروهای وارداتی کشور را به خود اختصاص دهد.

نامی خودرو هم‌اینک مدل‌های نیسان سیلفی، ایکس‌تریل، کیکس و قشقایی را در سبد محصولات خود جای داده است. ولی بیلبوردهای نصب‌شده در سطح شهر، نشان می‌دهند که این شرکت قصد دارد در کنار برند نیسان، ورود و عرضه خودروهای متعلق به برند تویوتا را نیز آغاز کند.

تویوتا یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین برندهای سازنده خودرو با شهرت جهانی است و محبوبیت خاصی نزد ایرانیان دارد. تویوتا بدون شک یک برند پرفروش در بازار خواهد بود و جای تعجبی نیست که واردکنندگان به عرضه محصولات این شرکت تمایل نشان دهند.

در حال حاضر شرکت‌های متعددی همچون معین خودرو ایرانیان، ماهان صنعت پارس، برساوش و تیوا خودرو رایکا اقدام به ثبت سفارش، ورود و عرضه مدل‌هایی همچون کرولا، کمری، هایلندر، راوفور، وایلدلندر و … به بازار کشور کرده‌اند. با ملحق شدن نامی خودرو به این شرکت‌ها احتمالا به زودی شاهد عرضه مدل‌های جدیدتری از برند ژاپنی خواهیم بود.

source

توسط khodrocamp.ir