ب ام و تنها دو نسل از سری 8 را عرضه کرده است. نسل اول این خودرو در دهه 1990 تقریباً یک دهه دوام آورد تا این‌که خودروساز نام این مدل را برای نزدیک به 20 سال کنار گذاشت. مدل E31 به دلیل فروش ضعیف کنار گذاشته شد و به پایان راه خود رسید، اما طراحی زیبا و جذاب آن فراموش نشده است. فروشگاه Reyn Speed Shop یک نسخه خاص و منحصربه‌فرد از این خودرو را ساخته که در هفته خودرو مونته‌ری به نمایش گذاشته شد.

مشخصات ظاهری ب ام و سری 8 Reyn

این خودرو 858 CSL نام دارد و دارای چندین پنل جدید از فیبر کربن است، تا به کاهش وزن کمک کند و نشان Competition Sport Lightweight را کسب کند. همچنین، سپرهای جلو و عقب جدید، فلاپ‌های جعبه‌ای عریض، چراغ‌های جلو سفارشی و یک کاپوت دارای دریچه به خودرو اضافه شده است.

رینگ‌های آلیاژی منحصربه‌فردی با درپوش‌های مرکزی اصلی ب ام و در نظر گرفته شده است. این یک به‌روزرسانی ظریف و جزئی است، که بر طراحی اصلی تأکید دارد و در عین حال چند پیچ و تاب منحصربه‌فرد اضافه می‌کند.

ب‌ ام‌ و سری 8 نسخه Reyn speed shop

مشخصات فنی ب ام و سری 8 Reyn

این خودرو تک نمونه از پیشرانه اصلی ب ام و استفاده می‌کند. ب ام و در ابتدا پیشرانه‌های 8 سیلندر و 12 سیلندر با حجم‌های مختلف را ارائه داده بود، اما در این نسخه از پیشرانه 5 لیتری 10 سیلندر متعلق به نسل E60 مدل M5 استفاده شده است. Reyn Speed Shop به این تغییر اکتفا نکرده و حجم موتور را با افزایش طول کورس پیستون به 5.8 لیتر رساند و آن را با یک گیربکس شش سرعته دستی جفت کرده است. حجم بزرگ‌تر موتور احتمالاً به معنای قدرت بیشتر است.

فروشگاه Reyn مشخصات عملکرد جدید موتور اصلاح شده را فاش نکرده، اما موتور در مدل‌های اولیه E60 که از سال 2005 تا 2010 توسط ب ام و به فروش می‌رسید، 500 اسب‌بخار قدرت و 520 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کرد.

ب‌ ام‌ و سری 8 نسخه Reyn speed shop

با اتمام هفته خودرو مونته‌ری، ممکن است فرصت دیدن 858 CSL را از دست داده باشید. اما حداقل این خودرو وجود دارد. نسل اول سری 8 شایسته توجه و عشق بیشتری است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط khodrocamp.ir