معرفی چری فالوین E05 ؛ سدان فوق مدرن چینی

چری فالوین E05
چری فالوین E05

کمپانی چری پس از معرفی فالوین T11 به عنوان لوکس ترین کراس اوور خود، اکنون از سری فالوین سدانی جدید با کد E05 را رونمایی کرده است.


آریزو 8


آریزو 8

چری در نمایشگاه چنگدو امسال، از سدانی بسیار مدرن و جذاب تحت زیرشاخه فالوین و با نام کامل فالوین E05 رونمایی کرده است. سدانی که ظرفیت بالای این کمپانی در زمینه ساخت خودروهای مدرن با فناوری برق و بنزین و نیز فول EV را به خوبی به نمایش می گذارد.

چری فالوین E05

زبان طراحی جدید چری را به خوبی می توان در فالوین E05 جدید دید. دماغه خودرو بسته شده و چراغ ها با زوایای تند و تیز و دو المان مثلثی پایین آن ها، در دو طرف پوزه خودرو خودنمایی می کنند. ورودی هوای عریض نیز به پایین سپر منتقل شده است. در نمای کناری شاهد یکپارچگی سقف و ستون C و صندوق هستیم. دستگیره ها مخفی شونده هستند و رینگ های ۲۰ اینچی نیز طرح بسیار مدرن و البته آیرودینامیک دارند. در لبه جلویی سقف هم لیدار تعبیه شده است. در قسمت انتهایی چراغ ها در یک قاب یکپارچه قرار گرفته اند و گرافیک داخلی جذابی دارند. یکی دیگر از جذابیت های این خودرو، پیوستن سقف شیشه ای آن به شیشه های جلو و عقب خودروست. طول فالوین E05 برابر با ۴۸۰۰ میلی متر و فاصله محوری آن هم ۲۹۰۰ میلی متر است.

کابین

در داخل E05 هم شاهد طرح سیال و مدرنی هستیم. کلاستر کوچک خودرو پشت فرمان دو شاخه آن جانمایی شده است و مانیتور شناور E05 هم در مرکز داشبورد با ابعاد بسیار بزرگ خودنمایی می‌کند. تقریباً کلیدهای فیزیکی حذف شده اند و در پنل میانی دو صندلی هم شارژر وایرلس تعبیه شده است. سیستم خودران ۲.۹ شامل پارکینگ مموری یا خروج خودکار خودرو از پارکینگ طبق مسیری که پیش‌تر پارک شده است هم از دیگر ویژگی های این خودرو به شمار می آید. فالوین E05 به دلیل فضای بسیار بزرگ کابین به یخچال داخل خودرو نیز تجهیز شده است.

مشخصات فنی

هنوز به صورت قطعی درباره به مشخصات فنی E05 توضیحی ارائه نشده است، اما احتمالاً در نسخه پلاگین به دو موتور برقی و یک پیشرانه ۱.۵ لیتری در محور جلو و یک موتور برقی در محور عقب مجهز باشد. خروجی این مجموعه نیز چیزی در حدود ۶۰۰ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتن متر خواهد بود.

قیمت

پیش بینی می شود قیمت این سدان جدید چری در نسخه پایه چیزی در حدود ۲۲ هزار دلار معادل ۱۵۵ هزار یوان باشد.

چری فالوین E05 چه مشخصاتی دارد؟

هنوز به صورت قطعی راجع به مشخصات فنی E05 توضیحی ارائه نشده است، اما احتمالاً در نسخه پلاگین به دو موتور برقی و یک پیشرانه ۱.۵ لیتری در محور جلو و یک موتور برقی در محور عقب مجهز باشد. خروجی این مجموعه نیز چیزی در حدود ۶۰۰ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتن متر خواهد بود.

فالوین E05 چه قیمتی دارد؟

پیش بینی می شود قیمت این سدان جدید چری در نسخه پایه چیزی در حدود ۲۲ هزار دلار معادل ۱۵۵ هزار یوان باشد.

۳ امتیاز از ۴ رای

source

توسط khodrocamp.ir