به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این کمپانی قصد دارد با اضافه کردن مدل های هایبرید بیشتری به خط تولید خود، سالانه دو میلیون خودرو برقی تا سال 2030 در جهان بفروشد. این کمپانی محصولات آینده خود را پُلی میان خودرو های سوختی و برقی مینامد.
هیوندا به طرفداران این برند در آمریکا اعلام کرد که مدل هایی مثل کراساور الکتریکی 3 ردیف Ioniq 9 مثل برادر کوچکتر خود یعنی Ioniq 5 در ابرکارخانه هیوندا در ایالت جورجیای آمریکا تولید خواهد شد. البته پیشبینی میشود مدل جدید حدودا 3 بعد وارد خط شود.
هیوندا به طرفداران این برند در آمریکا اعلام کرد که مدل هایی مثل کراساور الکتریکی 3 ردیف Ioniq 9 مثل برادر کوچکتر خود یعنی Ioniq 5 در ابرکارخانه هیوندا در ایالت جورجیای آمریکا تولید خواهد شد. البته پیشبینی میشود مدل جدید حدودا 3 سال بعد وارد خط شود.
مدل کانسپت یا به عبارتی اولیه مدل Ioniq 7 که در سال 2021 رونمایی شد تا آخر امسال با نام Hyundai 7 در خط تولید قرار خواهد گرفت.
به گفته سخنگوی هیوندا، با استقبال خوب بازار آمریکا از کراساور 3 ردیف Kia EV9 انتظار میرود مدل Ioniq 9 پس از تولید فروش خوبی داشته باشد.
کارخانه عظیم هیوندا در آمریکا سالانه 300.000 دستگاه خودرو در سال تولید و برای هزاران نفر از اهالی منطقه در آن مشغول به کار خواهند شد.
ایدهای که BMW i3 شروع کننده آن بود و سپس Chevrolet Volt به آن پیوست EREV نام دارد. در این سیستم یک خودرو تمام برقی با یک ژنراتور سوختی همراه میشود که به چرخ ها متصل نیست و فقط باتری ها را شارژ میکند.
این راهکار که هیوندا از آن با نام پُلی بین خودرو های بنزینی و تمام برقی یاد میکند مدت هاست استفاده میشود. مسئله اینجاست اگر قرار باشد بنزین از خودرو ها کنار نرود پس چرا خریداران باید پیچیدگی و هزینه بالای خودرو های برقی را به اسم حفاظت از محیط زیست به جان بخرند؟ آیا با کم شدن استقبال از خودرو های برقی در سطح جهان و حساسیت جامعه نسبت به محیط زیست، خودروسازان قصد دارند با نام گذاری های مختلف خودرو های خود را بفروشند؟
مسلما جواب این سوالات با شماست
source