زمان عرضه محصولات جدید اکستریم

محصولات جدید اکستریم
محصولات جدید اکستریم

مدیر برند اکستریم درباره زمان عرضه محصولات جدید اکستریم تأکید کرد: «امسال حداقل یک یا دو محصول دیگر را به بازار ایران عرضه خواهیم کرد، اما زمان آن مشخص نیست.»


آریزو 8


آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، مین شو درباره نامشخص بودن زمان عرضه محصولات جدید با توجه به افزایش عرضه خودروهای وارداتی تصریح کرد: «دلیل این مسئله این است که واقعاً نمی دانیم، نه این‌که نخواهیم بگوییم.» 

سیاست های داخلی و خارجی در مسیر اکستریم

وی ادامه داد: «محصول جدید داخل کارخانه تولید شده است، اما برای اعلام زمان دقیق ابتدا باید مجوزهای لازم و همچنین قیمت را اعلام کنند، بنابراین نمی توان زمان دقیقی اعلام کرد. پیش‌تر نیز این مسئله باعث تأخیر در فروش شده بود. به عنوان مثال، اکستریم VX در ماه ژانویه رونمایی شد، اما در ماه جولای توانستیم آن را عرضه کنیم. همین موضوع گریبان‌گیر دیگر محصولات هم است.»

مدیربرند اکستریم اضافه کرد: «اگر متولیان و نهادهای مرتبط مساعدت به خرج دهند و این روند را تسهیل کنند، می‌توانیم محصولات‌مان را سریع‌تر به بازار عرضه کنیم. از طرف دیگر، شرکت مادر هم محصولات جدیدی تولید و عرضه کرده است. این جا نیز باید مشخص شود که کدام یک از این محصولات تحت برند اکستریم باید عرضه شود. در این شرایط باید پیرو سیاست های شرکت مادر باشیم، اما در کل، اکستریم به‌ صورت مستمر محصولات جدید و باکیفیتی برای بازار ایران خواهد داشت.»

تعریف الگوی جدید رقابت

مین شو همچنین درباره این‌که بسیاری اکستریم را در بازار خودروی ایران بدون رقیب می دانند، آیا این مسئله مانع توسعه این برند نخواهد شد نیز توضیح داد: «درست است که اکستریم رقیبی در بازار ندارد، اما اول باید در نظر بگیریم که شرکت مادر در چین  پنجمین خودروساز بومی برتر و در دنیا بین ۵۰۰ شرکت برتر از نظر سوددهی از نظر گلوبال فورچون قرار دارد.»

وی افزود: «این موضوع نشان می دهد که ما به دلیل روحیه جست‌وجوگرمان قادریم مرزهای جدیدی را به کیفیت باز کنیم. شاید الان رقیب نداشته باشیم، اما می‌توانیم الگوی دقیقی در ایران تعریف کنیم تا در بحث کیفیت و بحث خدمات پس از فروش بتوانیم سطح رقابت را افزایش داده و الگویی جدید برای بازار خودرو تعریف کنیم. بنابراین شاید در شرایط فعلی بدون رقیب باشیم، اما با افزایش خودروهای باکیفیت خارجی نیز توانایی و دانش مهندسی، کیفیت بالایی را به ارمغان خواهد آورد.»

ورود اکستریم به بازار خودروهای برقی

مدیر برند اکستریم درباره این‌که آیا این برند به بازار خودروهای پاک ورود خواهد کرد توضیح داد: وضعیت امروز بازار خودروی ایران که هسته اصلی آن را خودروهای بنزینی تشکیل می دهد، برای ورود خودروی لوکس برقی چندان مساعد نیست. با توجه به بحث قیمت و خدمات پس از فروش و زیرساخت ها، شاید در حال حاضر انتخاب یک برند لوکس برقی برای مشتریان کار سختی باشد، بنابراین فعلاً برای ورود به این بازار برنامه خاصی نداریم، اما در آینده با فراگیر شدن خودروهای برقی، در صورت مهیا بودن شرایط، اکستریم هم به این سمت حرکت می کند.»

کیفیت و رضایت مشتریان اولویت اصلی اکستریم

شو در ادامه درخصوص دغدغه و نگرانی مشتریان نسبت به تأمین به موقع قطعات و خدمات پس از فروش این برند لوکس تأکید کرد: «پیش از هر نکته باید بدانید که بازار خودروی ایران برای شرکت مادر بسیار ویژه است. ما برای این‌که مشتری خیالش راحت باشد، صرفاً روی فروش تمرکز نکرده ایم. به همین دلیل، قطعات مورد نیاز همزمان با محصولات سفارش گذاری می شود. ضمن این که، هر نمایندگی که بخواهد با اکستریم همکاری کند، باید علاوه بر شوروم، مرکز خدمات تعمیرگاهی هم داشته باشد. بنابراین هر نمایندگی که می خواهد عضوی از شبکه اکستریم باشد، هم باید استانداردها مدنظر را پاس کند و هم باید توانایی ارائه خدمات فروش و پس از فروش را داشته باشد.

وی تأکید کرد: «اکستریم در تلاش برای توسعه بازار و شبکه ها و نمایندگی ها از یک سو، کیفیت را فدای کمیت نمی کند و از سوی دیگر، آرامش خیال و رفع دغدغه و نگرانی مشتریان در اولویت قرار دارد. به طور خلاصه کیفیت و رضایت مشتریان اولویت اصلی اکستریم است و در این راه با تمام توان به پیش می رویم.»

۵ امتیاز از ۲ رای

source

توسط khodrocamp.ir