تسلا سایبرتراک آپوکالیپس به جنگ آخرالزمان می‌رود

تسلا سایبرتراک آپوکالیپس
تسلا سایبرتراک آپوکالیپس

یک خودروی تسلا سایبرتراک (Cybertruck) با آمادگی برای عبور از مرزها یا حتی عبور از خطوط دشمن اکنون به لطف Archimedes Defense، شرکتی که متخصص در تامین ژنراتورهای برق با کارایی بالا برای سازمان‌های دولتی است، به واقعیت تبدیل شده است.


آریزو 8


آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، این شرکت یک ژنراتور طراحی کرده است که در صندوق جلوی سایبرتراک قرار می‌گیرد و می‌تواند با سوخت‌های مختلفی از جمله سوخت جت، دیزل و بیودیزل کار کند.

این ژنراتور که با نام Genset شناخته می‌شود، دارای طراحی تک پیستونی است و حداکثر نرخ شارژ ۱۲۵ کیلووات را ارائه می‌دهد. این ژنراتور دارای یک کابل اضافه است، به این معنی که در صورت نیاز می‌تواند سایر خودروهای برقی را نیز شارژ کند. همچنین دارای رابط NACS اختصاصی تسلا و آداپتورهایی برای وسایل نقلیه غیر NACS است.

این شرکت یک گام فراتر رفته و یک سری ارتقا حفاظتی برای سایبرتراک تولید کرده است که هم برای استفاده شهروندان و هم برای استفاده نظامی کاربرد دارد. این به‌روزرسانی‌ها با نام تجاری Sting و توسعه‌یافته با تیونر Tesla Unplugged Performance، در سه بسته با سطوح حفاظتی تقویت‌شده دسته‌بندی شده‌اند.

بسته اصلی Sting Baja نام دارد که اتصال استارلینک (که همچنین متعلق به مدیر عامل تسلا ایلان ماسک است) را با استفاده از گیرنده ماهواره‌ای اضافه می‌کند. این بسته همچنین شامل ژنراتور در جلو است.

طبق اعلام شرکت، دو بسته بعدی برای زمانی است که می‌خواهید سایبرتراک شما به معنای واقعی برای آخرالزمان آماده باشد. این بسته‌ها برای ترکیب با ژنراتور طراحی شده‌اند که باید جداگانه اضافه شود.

تسلا سایبرتراک آپوکالیپس

بسته Sting Protector شامل کیت آفرود و همچنین محافظ زره فولادی با قابلیت تحمل گلوله های تفنگ‌های تهاجمی با کالیبر ۷.۶۲ میلی‌متری است. این شرکت افزود که این بسته برای محیط‌هایی با «تهدید متوسط» مناسب است.

اگر در مناطقی رانندگی می‌کنید که مستعد تهدیدات حادتر هستند، بسته Sting APC برای شما وجود دارد. این بسته زره‌پوش وسیله نقلیه را از طریق روکش فولادی و زرهی که برای محافظت از سرنشینان در برابر گلوله‌های مسلسل سنگین ۱۴.۵ میلی‌متری طراحی شده است، به سطوح باورنکردنی می‌برد. این شرکت اعلام کرد که این بسته همچنین محافظت در برابر بمب‌های دست‌ساز و مین‌ها را فراهم می‌کند.

قیمت این بسته بر اساس ارتقاهای مختلف اعلام نشده است.

خود تسلا یک افزایش‌دهنده برد مسافت برای سایبرتراک در نظر گرفته است، اگرچه این باتری اضافی به اندازه یک جعبه ابزار است و در پشت کابین قرار می‌گیرد. این بسته قرار است در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه شود و قیمت آن حدود ۱۶۰۰۰ دلار خواهد بود.

این یک به روزرسانی گران‌قیمت است، دقیقا مانند خود سایبرتراک. قیمت اولیه این پیکاپ برقی در اوایل ماه اوت به تقریبا ۱۰۰ هزار دلار افزایش یافت، زیرا مدل دیفرانسیل عقب که کمی بیش از ۶۰ هزار دلار قیمت داشت دیگر در وب‌سایت تسلا موجود نیست. سایبرتاک پایه اکنون دارای سیستم چهار چرخ محرک است، حداکثر ۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد و حدود ۳۱۸ مایل (۵۱۱ کیلومتر) پیمایش ارائه می‌دهد. تخمین زده می‌شود که افزایش‌دهنده برد مسافت تسلا، زمانی که در نهایت عرضه شود، برد را در مجموع به ۴۷۰ مایل (۷۵۶ کیلومتر) افزایش دهد.

۵ امتیاز از ۱ رای

source

توسط khodrocamp.ir