چری در نسل جدید خودروهایش، از وجود گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. این نوع گیربکس توسط شرکتی که زیرمجموعه خود چری است به تولید می‌رسد. البته چری نوع دیگری از این گیربکس را از شرکت ژاپنی آیسین تهیه می‌کند. اکثر خودروهایی که گیربکس‌های اتوماتیک دوکلاچه هستند، در سری جدید با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می‌شوند. اکسید RX نیز اکنون از این گیربکس بهره می‌برد.

نسخه جدید اکسید RX‌ با گیربکس جدید و آپشن‌های بیشتر، هم‌اکنون برای سفارش در اختیار مشتریان چینی و روسی قرار دارد. این خودرو اکنون گیربکس هشت سرعته اتوماتیک، فرمان الکتریکی با قابلیت تنظیم برقی، نورپردازی داخلی بهتر، دستیار پارک خودکار و ماساژور صندلی دارد. قیمت این خودرو برای مشتریان روسی 5.3 میلیون روبل (3.5 میلیارد تومان) است. تیپ جدید این خودرو با نام پرمیوم 8AT شناخته می‌شود.

اکسید RX‌

همانند نسخه قبلی، اکسید RX‌ به موتور دو لیتری چهار سیلندر توربوشارژر مجهز است که حداکثر 249 اسب‌بخار قدرت آزاد می‌کند. گیربکس هشت سرعته نصب شده روی این خودرو نیز از برند آیسین است. شتاب صفر تا صد این خودرو با گیربکس جدید اکنون به 8.6 ثانیه می‌رسد. سیستم تعلیق CDC با کمک فنرهای قابل تنظیم و سیستم چهارچرخ محرک ZF را نیز همچنان در این خودرو می‌بینیم. حداکثر سرعت قابل دستیابی با این خودرو نیز 200 کیلومتربرساعت است. اکسید RX‌ با دارا بودن فاصله بین دومحور 2.8 متر، فضای کافی را برای چهار سرنشین دارد.

مشتریان روس اکنون می‌توانند اکسید RX‌ پرمیوم را در دو رنگ بدنه جدید به نام‌های «خاکستری کهکشانی» و «سفید آستروم» سفارش دهند. قاب آینه‌های خارجی و سقف خودرو نیز مشکی‌رنگ هستند. رینگ‌های خودرو نیز طرح جدیدی دارند. تریم داخلی اکسید RX‌ نیز از ترکیب رنگ‌های سفید و قهوه‌ای با سقف جیر تشکیل شده است.

source

توسط khodrocamp.ir