کیا در سال 2021 کادنزا را از بازار ایالات متحده خارج کرد، اما در اواخر همان سال، جایگزین آن را در کره جنوبی عرضه کرد. این سدان بزرگ در بازار داخلی با نام K7 شناخته میشد، اما جدیدترین نسل آن با نام K8 روانه بازار شد. اکنون فیسلیفت این مدل معرفی شده است، که طبق سنت کیا در آن شاهد تغییرات قابل توجهی هستیم.
مطابق با جدیدترین زبان طراحی کیا،K8 دارای چراغهای جلوی عمودی است که ظاهری آیندهنگرانه به خودرو میبخشند. نمای جلویی در مقایسه با مدل پیش از فیسلیفت کاملاً بازطراحی شده است و اکنون یک نوار الایدی پهن چراغهای جلو را به هم متصل میکند. کیا همچنین لوگوی خود را از سپر به پایین کاپوت منتقل کرده است.
تغییرات در عقب کمتر است، اما خوشبختانه اگزوزهای مصنوعی حذف شدهاند. چراغهای عقب تقریبا بدون تغییر باقی ماندهاند، در حالی که سپر جدید ظاهر تمیزتری دارد. طول اورهنگهای جلو و عقب پس از طراحی مجدد سپرها کمی بیشتر از قبل شده است.
در داخل نیز تغییرات قابل توجهی به چشم میخورد. کنترل تهویه جدید در زیر دریچههای هوای مرکزی قرار گرفته است. کیا مواد نرم و لطیف بیشتر و یک نوار نورپردازی الایدی که داشبورد را به دو بخش تقسیم میکند را به کابین اضافه کرده است. همه نسخهها دارای 10 کیسه هوا به صورت استاندارد هستند. چراغهای جلو دارای سیستم نور بالای تطبیقی هستند تا نور آنها رانندگان روبرو را آزار ندهد.

کادنزا فقط در نسخه دیفرانسیل جلو فروخته میشد، اما K8 در کره با آپشن تمامچرخ محرک عرضه شده است. قدرت این سدان توسط یک موتور ۲.۵ لیتری چهارسیلندر بنزینی با توان ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور 183 پوند فوت (248 نیوتنمتر) تامین میشود. این مدل با موتور ۳.۵ لیتری V-6 با توان ۲۹۶ اسب بخار و گشتاور ۲۶۵ پوند فوت (359 نیوتنمتر) و سیستم تمامچرخ محرک نیز قابل سفارش است.
همچنین مشتریان میتوانند آن را با موتور ۳.۵ لیتری گازسوز سفارش دهند. این مدل توان 237 اسب بخار و گشتاور 231 پوند فوت (313 نیوتنمتر) دارد. آخرین پیشرانه موجود یک واحد هیبریدی ۱.۶ لیتری با خروجی کلی 227 اسب بخار و ۲۵۸ پوند فوت (349 نیوتنمتر) است.
ارزانترین نسخه از کیا K8 مدل ۲۰۲۵ حدود 27300 دلار و نسخه بالارده آن 37800 دلار قیمت دارد. فروش تمامی نسخهها به جز مدل هیبریدی از همین ماه آغاز میشود.
source