این کمپین به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در دسترسی به خدمات پس از فروش برای مشتریان و اعضای باشگاه این مجموعه ارائه شده است. اعضای باشگاه مشتریان این شرکت نیز از 24 مرداد میتوانند از خدمات ویژه بهرهمند شوند.
تخفیفها و خدمات ارائه شده
در این کمپین، تخفیفهای متنوعی برای خرید قطعات، تایر، رینگ، باتری و روغن ارائه میشود. بهطور کلی، درصد تخفیفها به شرح زیر است:
• قطعات و لوازم یدکی 10 درصد برای عموم و 11 درصد تا 13 درصد ویژه اعضای باشگاه
• تایر10 درصد برای عموم و 11 درصد تا 13 درصد ویژه اعضای باشگاه
• رینگ 30 درصد برای عموم و 32 درصد تا 36 درصد ویژه اعضای باشگاه
• باتری 10 درصد برای عموم و 11 درصد تا 13 درصد ویژه اعضای باشگاه
• روغن 10 درصد برای عموم و 11 درصد تا 13 درصد ویژه اعضای باشگاه
خدمات تعمیرات
تخفیفهای مربوط به خدمات تعمیرات نیز به شرح زیر است:
• اجرت تعمیرات 10 درصد برای عموم و 12 تا 16 درصد ویژه اعضای باشگاه
• خدمات BSI 25 درصد برای عموم و تا 32 درصد ویژه اعضای باشگاه
• گارانتی 40 درصد برای عموم و تا 46 درصد ویژه اعضای باشگاه
به همراه چک 12گانه و بازدید سیستم گیربکس رایگان ویژه زمان برگزاری طرح
هدف از این طرح، افزایش رضایت مشتریان و تسهیل در دسترسی به خدمات پس از فروش برای دارندگان خودروهای بامو و مینی است. این کمپین بهویژه برای اعضای باشگاه مشتریان که بهدنبال خدمات با کیفیت و تخفیفهای ویژه هستند، در نظر گرفته شده است.
همچنین، در مدت این طرح مشتریان میتوانند از خدمات ویژهای که برای آنها در نظر گرفته شده است، استفاده کنند. این خدمات شامل بازدید سسیستم گیربکس رایگان، چک 12 گانه رایگان و تخفیفهای ویژه در خرید قطعات و لوازم یدکی است.
مشتریان محترم میتوانند با مراجعه به نمایندگیهای مجاز پرشیا خودرو (گروه پرشیا موبیلیتی) در سراسر کشور و یا با تماس با شماره 0214591 و وبسایت از نحوه استفاده از این خدمات و تخفیفها مطلع شوند.
source