زمان نوسازی سوزوکی اسپاسیا Gear فرا رسیده است. این خودرو که در دسته‌بندی kei قرار می‌گیرد، اثرات کوچک و نشانه‌های سبک کراس‌اور مدل قبلی خود را حفظ کرده و فناوری بیشتری به آن اضافه کرده است.

سوزوکی اسپاسیا Gear جدید بسیار شبیه به کانسپت Suzuki Spacia Papa Boku Kitchen است، که در نمایشگاه اتومبیل توکیو ۲۰۲۴ نمایش داده شد. با وجود شباهت به مدل قبلی خود، بدنه به طور کامل بازطراحی شده است.

معرفی سوزوکی Spacia

مشخصات ظاهری سوزوکی اسپاسیا Gear

در مقایسه با مدل‌های ساده و Custom، اسپاسیا Gear دارای چهره‌ای منحصربه‌فرد با چراغ‌های LED گرد، شکاف‌های عمودی روی جلوپنجره و صفحات محافظ است، که آن را شبیه به یک جیپ کوچک می‌کند. علاوه بر پوزه (نوزکات) جدید و ورودی‌های سپر ریدیزاین شده، اسپاسیا Gear دارای پوشش‌های محافظ در پروفیل، ریل‌های سقف و مجموعه جدیدی از رینگ‌های آلیاژی ۱۵ اینچی به رنگ خاکستری تفنگی است.

مشخصات کابین سوزوکی اسپاسیا Gear

در داخل، تنها تفاوت در تریم است، با بهره‌مندی سوزوکی اسپاسیا Gear از رنگ‌های الهام‌گرفته از طبیعت، پارچه‌های ضدآب و پوشش فضای بار با دوام، این تفاوت پیداست. علاوه بر آن، آپشن گرمکن فرمان و پورت‌های USB اضافی برای شارژ است.

سوزوکی مجموعه‌ای از لوازم جانبی برای اسپاسیا Gear جدید ارائه خواهد داد، از جمله برچسب‌های ویژه، رکاب سقف، سایه‌بان جمع‌شونده، حامل حیوانات خانگی، تورهای پشه برای درها و کوسن‌هایی که فضای داخلی را به تخت دو نفره برای کمپینگ تبدیل می‌کنند.

معرفی سوزوکی Spacia

مشخصات فنی سوزوکی اسپاسیا Gear

خودروساز مشخصات فنی سوزوکی اسپاسیا Gear جدید را فاش نکرده و آنها را برای رونمایی رسمی این خودروی kei نگه داشته است. Spacia معمولی با پیشرانه  هیبریدی ملایم ۶۶۰ سی‌سی سه سیلندر که ۴۸ اسب‌بخار یا ۸۰ اسب بخار تولید می‌کند، در دسترس است. در هر دو حالت، گیربکس CVT استاندارد بوده و با 2WD یا 4WD ترکیب می‌شود.

قیمت سوزوکی اسپاسیا Gear

قیمت‌گذاری Suzuki Spacia Gear جدید در تاریخ دیگری اعلام خواهد شد. در بین رقبای خود در بخش خودروهای kei آماده ماجراجویی، میتسوبیشی دلیکا مینی و دایهاتسو تانتو فان‌کراس قرار دارند. علاوه بر این، کسانی که می‌خواهند دوز اضافی از استحکام سبک جیپ را داشته باشند، می‌توانند از سوزوکی هاستلر بهره‌مند شوند، که با Spacia Gear همخوانی دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط khodrocamp.ir