صنایع خودروسازی ایلیا از شرایط فروش کراس اوور دایون Y7 با ارائه تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی رونمایی کرد. این طرح از روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه آغاز شده و تا پایان ظرفیت ادامه دارد. ثبت‌نام در طرح فروش دایون Y7 تنها از طریق سایت رسمی صنایع خودروسازی ایلیا به نشانی www.ilia-auto.com/sale امکان‌پذیر است.

در طرح جدید خودروسازی ایلیا، دایون Y7 با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته قیمت نهایی پس از محاسبه سود مشارکت و در هنگام صدور دعوت‌نامه به متقاضی اعلام می‌شود. خودروهای عرضه‌شده در این طرح پس از ۹۰ روز کاری در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

در طرح فروش دایون Y7 ویژه مردادماه، متقاضی ابتدا می‌بایست مبلغ ۸۱۲ میلیون تومان را به حساب شرکت واریز کند. مابقی پول یا به شیوه نقدی و یا از طریق تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی در قالب اقساط ۱ الی ۴ ساله پرداخت می‌شود. اقساط به صورت ماهانه بوده و نرخ سود سالیانه اقساط، ۲۳ درصد است. در صورت انتخاب بازپرداخت ۱ ساله، مبلغ هر قسط حدود ۶۵ میلیون تومان، و در صورت انتخاب بازپرداخت ۴ ساله مبلغ هر قسط حدود ۲۲ میلیون تومان خواهد بود. جزئیات کامل این طرح را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

جدول شرایط فروش دایون Y7 خودروسازی ایلیا در مرداد ۱۴۰۳

نام خودرو دایون Y7
قیمت قطعی ۱.۹۹۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پیش‌پرداخت ۸۱۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان
مدل خودرو ۱۴۰۳
سود مشارکت ۲۴ درصد (سالیانه)
جریمه تأخیر ۳۶ درصد (سالیانه)
سود انصراف ۹ درصد (سالیانه)
رنگ‌بندی سفید، مشکی، خاکستری
موعد تحویل ۹۰ روز کاری
کد فروش SK-DYN-4308 SK-DYN-4309 SK-DYN-4310 SK-DYN-4311 SK-DYN-4312
مبلغ تسهیلات ۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان ۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان ۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان ۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان تسویه‌حساب نقدی
مدت زمان بازپرداخت ۱۲ ماه ۲۴ ماه ۳۶ ماه ۴۸ ماه
فاصله زمانی پرداخت اقساط ۱ ماه ۱ ماه ۱ ماه ۱ ماه
مبلغ هر قسط ۶۵.۸۵۳.۴۰۰ تومان ۳۶.۶۶۱.۳۰۰ تومان ۲۷.۰۹۶.۰۰۰ تومان ۲۲.۴۳۶.۰۰۰ تومان

source

توسط khodrocamp.ir