نسل جدید میتسوبیشی پاجرو، کپی لندکروزر؟

احتمالاً شایعات مربوط به بازگشت میتسوبیشی پاجرو را خوانده‌اید که امیدواریم در چند سال آینده این انتظارات به واقعیت تبدیل شوند. اکنون یک طراح مستقل دیدگاه خود از اینکه یک پاجرو جدید چگونه می‌تواند باشد را نشان می‌دهد.


تیگو 7 پلاگین هیبرید


تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، این پروژه توسط طراح فیلیپینی، انوچ گونزالس انجام می‌شود که اخیراً یک تجدید تجسم مدرن از میتسوبیشی ایندور ایجاد کرده است. برای پاجرو، گونزالس شکلی جعبه‌مانندتر را انتخاب کرد و از مدل‌های محبوب قدیمی آفرود الهام گرفت.

قسمت جلویی دارای مجموعه‌ای از ال‌ای‌دی‌های T شکل، جلوپنجره بزرگ و تفسیر ساده‌تری از سپر دینامیک میتسوبیشی است. نیمرخ آن کمتر خیره‌کننده است و دارای خطوط مستقیم و نسبت‌های کلاسیک یک شاسی‌بلند است. این نظر ما را به سمت درب عقب که یادآور وجود چرخ یدکی است هدایت می‌کند.

طراح از روکش‌های هم‌رنگ بدنه، دستگیره‌های درب مسطح و کاپوت تاشو استفاده کرد تا پاجرو را برای «خریداران شاسی‌بلند لوکس» جذاب کند. این مسیر تصادفی انتخاب نشده است، زیرا آخرین اطلاعات از ژاپن نشان می‌دهد که نسل بعدی پاجرو احتمالاً وارد بازار خواهد شد.

 میتسوبیشی پاجرو با وفادار ماندن به میراث خود، بر روی شالوده فریم نردبانی سوار می‌شود. پاجرو جدید احتمالاً در بخش‌های گوناگون با اینفینیتی QX80 یا نیسان پاترول آینده شباهت دارد و رقیبی شایسته برای تویوتا لندکروز J300 است.

با این حال، جدیدترین گزارش‌ها ادعا می‌کنند که پاجرو جدید ممکن است از معماری یکپارچه CMF-C/D میتسوبیشی اوتلندر کوچک‌تر استفاده کند که دارای پیشرانه هیبریدی است. گفتن این موضوع برای ما دردناک است، اما این می‌تواند محتمل‌تر از تولید یک شاسی‌بلند فریم نردبانی قدیمی باشد، به خصوص اگر میتسوبیشی بخواهد پاجرو جدید را در سراسر جهان عرضه کند.

مثل همیشه، باید دید که آیا میتسوبیشی پاجرو شبیه رندرهایی است که در این سال‌ها دیده‌ایم یا خیر. این خودروساز هنوز جدول زمانی برای عرضه آن ارائه نکرده است، اما اگر در حدود سال ۲۰۲۷ در رادارها ظاهر شود، تعجب نخواهیم کرد.

۴.۳ امتیاز از ۷ رای

source

توسط khodrocamp.ir