پیرلی به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولیدکننده لاستیک در جهان، طیف گسترده‌ای از لاستیک‌ها را برای انواع خودروها و شرایط رانندگی ارائه می‌دهد. با وجود تنوع زیاد، انتخاب بهترین گل لاستیک پیرلی برای نیازهای شما می‌تواند چالش‌برانگیز باشد چراکه هر کدام از آنها میتواند ویژگی های خاص خود را داشته باشد . در اینجا ، به معرفی و بررسی بهترین گل‌های لاستیک پیرلی می‌پردازیم تا به شما در انتخابی آگاهانه کمک کنیم.

برترین گل های لاستیک پیرلی 

گل P ZERO PZ4 ران فلت 

این گل لاستیک پرچمدار پیرلی است که برای ارائه حداکثر عملکرد و هندلینگ در خودروهای اسپرت و سوپر اسپرت طراحی شده است. همانطور که میدانید لاستیک PZERO PZ4 از خانواده PZERO است . در اصل ورژن جدید گل PZERO می باشد . تولید کنندگان لاستیک PZERO PZ4 سعی کرده اند با همکاری شرکتهای خودروسازی ، علاوه بر ارتقاء تمام ویژگی های لاستیک PZERO ، ویژگی های جدید به آن بیفزایند.

از ویژگی های لاستیک پیرلی گل P ZERO PZ4 می توان به چسبندگی فوق العاده ، فرمان پذیری منحصر به فرد ، عملکرد بسیار خوب در جاده های خیس و بارانی ، عملکرد خوب در جاده های برفی ، تولید صدای بسیار کم ، ترمزگیری منحصر به فرد ، مقاوم در برابر سایش و طول عمر زیاد ، کاهش مصرف سوخت ، طرح آج زیبا و نرمی خوب اشاره کرد .

الگوی آج نامتقارن لاستیک پیرلی گل PZER PZ4 ، موجب بالا رفتن عملکرد ترمزگیری ، هندلینگ و کنترل خودرو می شود . PZERO-PZ4 در موقعیت های بلقوه آبی ، عملکرد بالایی داشته و ایمنی شما را در این شرایط تضمین می کند . ترکیب جدید نانو کامپوزیت این تایر ، موجب حداکثری چسبندگی و پایداری خودرو در پیچ های تند با سرعت بالا می شود . یکپارچگی ساختار تایر ، فرمان پذیری را بالاتر می برد و موجب سایش یکنواخت لاستیک می شود . شیارهای S شکل طراحی شده روی آج لاستیک موجب کاهش میزان تولید صدا شده ، رانندگی راحتی را به ارمغان می آورد .

گل SCORPION VERDE

کلمه اسکورپیون به معنی عقرب می باشد . این تایر بصورت تخصصی برای خودروهای شاسی بلند طراحی شده است . طراحی آج منحصر به فرد این تایر مقاومت غلطشی بسیار کمی دارد که موجب کاهش میزان مصرف سوخت و انتشار CO2 خودرو می شود . مهندسین شرکت پیرلی لاستیک Scorpion را با استفاده از مواد اولیه منحصر به فرد و خاص ، بسیار سبک طراحی کرده و سازگار با محیط زیست . لاستیک های اسکورپیون تحمل وزن بالاتری نسبت به سایر لاستیک های پیرلی به دلیل تحمل وزن سنگین خودروهای شاسی بلند دارند .

این گل لاستیک برای خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور طراحی شده است که به دنبال ترکیبی از عملکرد، راحتی و کارایی هستند. Scorpion Verde در شرایط مختلف آب و هوایی، از جمله برف و یخ، عملکرد خوبی دارد.

گل PZERO R-F

لاستیک پیرلی گل pzero در دسته تایرهای چهار فصل با عملکرد بالا قرار دارد . نرمی خوب لاستیک پیرلی با توجه به ران فلت بودن تحسین برانگیز است . کمپانی پیرلی ایتالیا اولین تولید کننده برتر تایرهای ران فلت در دنیاست . در جاده های ایران معمولا تایرهای ران فلت با فاق کوتاه دچار خرابی و پارگی می شوند ، جایگزین کردن لاستیک تک پیرلی با توجه به فراوانی آن در ایران کار ساده است .

گل CINTURATO P7

CINTURATO به معنی کمبر بند ایمنی به زبان ایتالیایی است. ایمنی ویژگی کلیدی گل p7 سنتراتو می باشد . طراحی آج این تایر معجزه مهندسی است . گل CINTURATO P7 ، علاوه بر بهبود هندلینگ در جاده های خشک ، ترمزگیری بسیار خوبی در شرایط جاده ای مرطوب و بارانی دارد . چهار متر خط ترمز کمتر در جاده های خیس حافظ جان شما و سرنشینان خودرویتان است .

 از ویژگی های لاستیک پیرلی گل CINTURATO P7 ، چسبندگی منحصر به فرد ، فرمان پذیری فوق العاده ، تولید صدای بسیار کم ، عملکرد بسیار خوب در جاده های خیس و بارانی ، عملکرد خوب در جاده های برفی ، کاهش میزان مصرف سوخت ، ترمز گیری عالی ، مقاوم در برابر سایش و طول عمر بسیار زیاد ، از همه مهمتر به دلیل ران فلت نبودن ، نرمی بسیار خوب اشاره کرد .

عوامل مهم در انتخاب لاستیک پیرلی

با بررسی انواع گل های لاستیگ پیرلی و انتخاب بهترین آنها باید عوامل مهم دیگر را در نظر بگیرد تا بتوانید اقدام به خرید لاستیک پیرلی کنید، این عوامل عبارتند از :

 نوع خودرو: اولین قدم در انتخاب گل لاستیک پیرلی، در نظر گرفتن نوع خودروی شما است. پیرلی لاستیک‌های مخصوص خودروهای سواری، شاسی‌بلند، کامیون، ون و … را تولید می‌کند.

شرایط رانندگی: به شرایط آب و هوایی و نوع جاده‌هایی که معمولاً در آنها رانندگی می‌کنید فکر کنید. پیرلی لاستیک‌هایی را برای رانندگی در شرایط مختلف آب و هوایی، از جمله زمستان، باران، تابستان و … ارائه می‌دهد.

سبک رانندگی: سبک رانندگی شما نیز بر انتخاب لاستیک پیرلی تأثیر می‌گذارد. اگر رانندگی پرخاشگرانه‌ای دارید، به لاستیکی با عملکرد بالا نیاز دارید. در مقابل، اگر رانندگی آرام و محتاطانه‌ای دارید، می‌توانید لاستیکی با تمرکز بر مصرف سوخت یا مقرون به صرفه بودن را انتخاب کنید.

 نتیجه گیری

 انتخاب بهترین گل لاستیک پیرلی به نیازها و ترجیحات فردی شما بستگی دارد. با در نظر گرفتن عواملی مانند نوع خودرو، شرایط رانندگی و سبک رانندگی، می‌توانید لاستیکی را انتخاب کنید که عملکرد، راحتی و ایمنی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

source

توسط khodrocamp.ir