کشنده ایویکو S-WAY پلاک شد

کشنده ایویکو S-WAY
کشنده ایویکو S-WAY

ایویکو اس- وی پلاک شد و در آستانه ورود به بازار قرارگرفت. با توجه به مشخصات فنی و کیفی این محصول را می توان جدیدترین و قوی ترین کشنده اروپایی در بازار ایران دانست.


فونیکس آریزو 8


فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، سروش دیزل اواخر آذرماه سال گذشته برای نخستین بار ایویکو اس-وی را رونمایی و معرفی کرد. این کشنده با توجه به مشخصات ظاهری و فنی که برای بازار ایران تدارک دیده شده است، می تواند در نقش یک برگ برنده برای سروش دیزل ظاهر شود.
این کشنده از نظر طراحی در عین سادگی بسیار زیبا و مدرن است و همین مورد سبب شده است استقبال از آن بیش تر شود. در نمای جلوی ایویکو اس وی (IVECO S-Way) چراغ های اصلی ظاهری کشیده و کمی مایل به سمت پایین را داشته که سبب شده است این کشنده ظاهری خشن و جسورانه‌ای داشته باشد. جلوپنجره به صورت یک تکه و تمام مشکی طراحی شده و در ضلع بالایی آن عبارت IVECO نقش بسته است.
کشنده سروش در بخش فنی به همان پیشرانه C13 ایویکو مجهز شده که یک پیشرانه ۶ سیلندر ۱۳ لیتری توربو دیزل است. این پیشرانه توانایی تولید ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را داراست که عددی بسیار مناسب و قابل قبول است.

موتور این کشنده استاندارد آلایندگی یورو ۶ را دارد و همچنین به سیستم ادبلو هم مجهز است. گیربکس این کشنده اروپایی مختص برند ZF آلمان و از نوع ۱۲ سرعته ریتاردردار است. سیستم ترمز این کشنده نیز از برند WABCO است و در هر دو محور جلو عقب ترمزهای دیسکی به کار رفته و همچنین تعلیق کشنده نیز تماماً سوار بر بالون است.
کشنده جدید ایویکو اس-وی از نظر امکانات هم یک کشنده مجهز بوده و به مواردی همچون هشدار نقطه کور، سیستم رادار خط خوان، سنسور ترمز اضطراری، سیستم سنجش درجه باد تایرها و سیستم هشدار باز شدن درِ باک، قفل کن دیفرانسیل، ترمز ضد لغزش، کلید تنظیم ارتفاع، ترمز تپه، بوق دنده عقب، رادار خط خوان، چراغ های جلو LED، صندلی بادی راننده و شاگرد، استارت دکمه ای، دو عدد تخت‌ خواب، یخچال، کولر و بخاری درجا، دی لایت و… تجهیز شده است.
وجود خطوط و حجم پردازی های مختلف در نمای جلوی ایویکو اس وی سبب شده است از نظر آیرودینامیک نیز وضعیت بسیار خوبی داشته باشد و به دنبال آن مصرف سوختش نیز کاهش پیدا کند. این خطوط متفاوت تا نمای کناری و درهای این کشنده نیز ادامه یافته و باعث شده است این نما هم ساده به نظر نرسد و خسته کننده نباشد. آینه های کناری نیز داخل یک قاب یک تکه قرار گرفته اند و ابعاد مناسبی نیز دارند.

۵ امتیاز از ۳ رای

source

توسط khodrocamp.ir