تولید محتوا
کارمندان در حال بررسی محتوا روی میز هستند
getty سازندگان محتوا یکی از سخت‌ترین کارها را دارند – جلب توجه مخاطبان و حفظ آنها. بنابراین، وقتی یک قطعه را با پیتزا منتشر می کنید، می خواهید قدرت ماندگاری آن را حفظ کنید. اما هر بازاریاب می داند که مخاطبان چقدر می توانند بی ثبات باشند. یک پست وبلاگ پر از متن روشنگر ممکن است امروز با یک بخش طنین انداز شود و فردا منسوخ شود. به همین ترتیب، اگر به جای آن در قالب ویدیویی باشد، بخش دیگری به سوی همان بینش‌ها جذب می‌شود.
هدف‌گذاری مجدد بهترین ایده‌هایتان این است که چگونه به انتشار اخبار ادامه می‌دهید و در عین حال عمر محتوای خود را افزایش می‌دهید. نکته کلیدی این است که آن را به روشی انجام دهید که خیلی تکراری نباشد. مثل این است که آهنگ مورد علاقه خود را در حال پخش مجدد داشته باشید. گاهی اوقات، خوب است، اما پس از مدتی، باید به مسیر بعدی بروید. در زیر تعدادی از نکات من در مورد اینکه چگونه محتوای خود را به بهترین نحو تغییر دهید آورده شده است.
خودکارسازی بخشی از فرآیند ایجاد محتوا زمان می برد. ایده‌پردازی، طرح کلی، پیش‌نویس‌های خشن، ویرایش‌ها و بازنگری‌ها وجود دارد. تلاش و همکاری زیادی برای محتوای تمام شده انجام می شود. بنابراین، در حالی که استفاده مجدد از چیزی که قبلاً منتشر کرده اید ممکن است زمان زیادی را صرف کند، اما آنی نیست. شما باید به این فکر کنید که چگونه یک قطعه موجود را به یک قالب جدید تبدیل کنید. سپس، باید آن را تغییر دهید و تست کنید تا ببینید آیا به علامت ضربه زده اید یا خیر.
اما اگر بتوانید با تغییر کاربری محتوای قدیمی با هوش مصنوعی، از چند سردرد خلاص شوید، چه؟ ابزارهای جدید هوش مصنوعی مانند ArticleX می توانند رسانه های صوتی/تصویری موجود را به پست های وبلاگ تبدیل کنند. اگر رسانه‌هایی مانند ویدیوهای یوتیوب یا حلقه‌های اینستاگرام دارید، این ابزارها می‌توانند مقاله‌ای با هدف جدید ایجاد کنند. من به ابزار یک URL رسانه می‌دهم، تولید را فشار می‌دهم و یک مقاله اصلی بیرون می‌آید. بخش مورد علاقه من این است که این ابزارها از کلمات و صدای من برای ارائه زمینه بهتر به مولدهای هوش مصنوعی استفاده می کنند. هوش مصنوعی به جای تولید متن بی معنی بر اساس زمینه صفر، از افکار اصلی من برای ایجاد یک مقاله جذاب استفاده می کند.
البته، شما می خواهید به آنها نگاه کنید و در جایی که صلاح می دانید تغییراتی ایجاد کنید. اما تیم محتوای شما نیازی به صرف ساعت‌ها وقت صرف کردن ایده‌های موجود ندارد. به علاوه، تیم می‌تواند ببیند که هوش مصنوعی چه چیزی را ارائه می‌کند و در عین حال بینش‌های جدیدی را برای کاهش تکرار اضافه می‌کند. با استفاده از ابزارهای تغییر کاربری محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌توانید گام‌های مهم در فرآیند تولید محتوای خود را خودکار کنید. تیم شما کارآمدتر خواهد شد و از فناوری آگاه تر خواهد شد.
بیشتر برای شما جیک پل در مقابل. نتایج Mike Perry: برجسته KO و ReactionViral ‘KO Of the Year’ نمایش را در Jake Paul-Mike Perry EventUFC Vegas 94 نشان می دهد: Fighter امتیاز ویروسی KO را دنبال می کند. می توانید پیام محتوای اصلی را به قالب جدیدی تبدیل کنید. به عنوان مثال، تصور کنید که یک پست وبلاگ را به یک پادکست برای Spotify تبدیل کنید. شما می توانید تمام نکات کلیدی نوشته اصلی را فقط در قالب گفتاری مورد بحث قرار دهید.
با این مسیر، شما اساساً چیزی را که قبلاً گفته اید تکرار می کنید.
گزینه دیگر این است که پیام خود را به قطعات کوچک تقسیم کنید تا کمتر یکنواخت باشد. فرض کنید یک وبلاگ با عملکرد بالا در مورد پنج کشور برتر برای مهاجران بازنشسته دارید. یک راه ساده برای تجزیه پیام خود، ایجاد پنج پادکست یا ویدیوی مجزا است.
هر قسمت از محتوای تغییر کاربری در مورد یکی از کشورهای موجود در لیست وبلاگ شما بحث می کند. این روش به شما این امکان را می دهد که در عین افزایش ارزش وبلاگ، هر کشور را عمیق تر کاوش کنید. اگر مطمئن نیستید که چگونه یک موضوع گسترده تر را تجزیه کنید، می توانید از یک ابزار SEO مانند کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید.
ابزارهای سئو به شناسایی فرصت های گسترش موضوع و موضوع با عملکرد بالا کمک می کنند. گزارش وضعیت بازاریابی محتوا در سال 2023 Semrush نشان می دهد که 42٪ از بازاریابان و صاحبان مشاغل با استفاده مجدد یا به روز رسانی محتوا به موفقیت می رسند. شکستن پیام اصلی به شما امکان می‌دهد به مخاطبان بیشتری در پلتفرم‌های مختلف و در میان علایق خاص دسترسی پیدا کنید.
اجازه دهید اعضای مخاطبان به طور مشترک ایجاد کنند. تمام هدف محتوا جلب مشارکت مردم است. اهداف فرعی، مانند افزایش شناخت برند و افزایش تبدیل، می تواند از این هدف پشتیبانی کند. برای ارتقای تعامل مخاطبان به سطح بعدی، به آنها فرصت هایی بدهید تا به تولید محتوای شما کمک کنند. این تکنیک شامل تلاش‌های شما برای تغییر هدف می‌شود.
چگونه؟ وبینارها، استریم های زنده، نقدها و جلسات رسانه های اجتماعی نمونه هایی هستند. همچنین می‌توانید از محتوای تولید شده توسط کاربر برای بازگرداندن مطالبی که قبلاً منتشر کرده‌اید، استفاده کنید. ویژگی‌های تعاملی مانند نظرسنجی‌های آنلاین و پرسش‌نامه‌های کوتاه در ایجاد مشارکت مخاطبان قرار می‌گیرند.
آمار نشان می دهد که 33 درصد از بازاریابان B2B از محتوای تعاملی استفاده می کنند. بازاریابان B2C برای توزیع محتوای خود به میزان زیادی در فیس بوک سرمایه گذاری می کنند و 90 درصد آنها به این پلت فرم متکی هستند. با این حال، فیس بوک چیزهای بیشتری از ایجاد پست وجود دارد. از ویژگی های پخش زنده و نظرات استفاده کنید. ممکن است فرصتی وجود داشته باشد که یک وبلاگ را به رویدادی بی‌درنگ تبدیل کنید یا با گسترش نظرات مخاطبان، نظرات مخاطبان خود را تغییر دهید.
برنامه زمانبندی انتشار خود را بهینه کنید. حتی اگر به هر قطعه ارزش افزوده اید، از اتخاذ رویکرد گونگ هو خودداری کنید. انتشار هر اثر به طور همزمان می تواند تکراری باشد، به ویژه برای مخاطبانی که با برند شما در چندین سایت درگیر هستند.
یک تقویم محتوا ایجاد کنید، قطعات تغییر کاربری داده شده را با فاصله از یکدیگر جدا کنید تا شبیه یک لیست پخش به هم ریخته با دو تا سه آهنگ نباشند. تقویم خود را نیز به عنوان یک امتیاز اضافی گسترش خواهید داد. طوفان فکری کمتر، کمتر شروع از صفر.
راه دیگری برای کاهش تکرار با یک برنامه بهینه انتشار، برنامه ریزی برای تازه کردن محتوای عمدتا همیشه سبز است. داده ها، از جمله آمار، ممکن است نیاز به به روز رسانی داشته باشند. همچنین می توانید یک مطالعه موردی اخیر یا بینشی که کشف کرده اید اضافه کنید. برنامه ریزی برای تغییر کاربری به شما کمک می کند تا ببینید کجا می توانید از تکرار احتمالی جلوگیری کنید.
استفاده مجدد از بهترین محتوای با عملکرد بالا و طولانی مدت رویای یک بازاریاب است. و وقتی قطعات درجه یک را در مخزن خود دارید، استفاده از آنها منطقی است. استفاده مجدد از آن محتوا تکنیکی است که می خواهید از آن به خوبی استفاده کنید. با این حال، بهینه نکردن این روش، شانس شما را برای افتادن در دام تکرار افزایش می دهد. استفاده از هوش مصنوعی برای خودکارسازی فرآیندها، ایجاد پیام‌هایی در اندازه‌های کوچک، ایجاد مشترک با مخاطبان و فاصله‌گذاری در برنامه‌های انتشار این خطر را کاهش می‌دهد.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. John HallFollowingJohn Hall یک سخنران اصلی فروش و سخنران اصلی مجازی است. او مشاور آژانس بازاریابی رشد Relevance است، شرکتی که به برندها کمک می‌کند تا بیشترین ارتباط را در صنعت خود داشته باشند. هال ابزار خلاقانه هوش مصنوعی ArticleX را پایه گذاری کرد. او همچنین یکی از بنیانگذاران تقویم، یک برنامه زمان بندی و مدیریت زمان است. می توانید او را به عنوان سخنران اصلی اینجا رزرو کنید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط khodrocamp