همین چند روز پیش بود که چانگان از تصاویر کابین نسل چهارم چانگان CS75 پلاس رونمایی کرد. عرضه رسمی آن قرار است از نیمه دوم امسال آغاز شود. مدل کنونی یعنی نسل سوم چانگان CS75 پلاس با قیمتی برابر با 117,900 تا 149,900 یوآن (16,200 تا 20,600 دلار) به بازار عرضه شده بود پس انتظار می‌رود که مدل جدید کمی از آن گرانتر باشد.

چانگان جدید یک خودرو بنزینی است و تاکنون از تریمی با موتور 1.5T در دو نسخه 138 کیلووات و 141 کیلووات رونمایی شد. پس هنوز با قطعیت نمی‌دانیم که آیا مدل مجهز به موتور 2.0T وجود خواهد داشت یا خیر.

این مطلب را نیز بخوانید: نسخه هیبریدی چانگان CS75 پلاس معرفی شد

در بخش جلویی به یک جلو پنجره بدون قاب می‌رسیم، کابین نیز ساختار جدیدی به خود گرفته است و عناصر کرومی نقطه‌ای-ماتریکسی در آن به چشم می‌خورند.

در عقب، حرف V انگلیسی در میان چراغ‌های سرتاسری قرار گرفته است که احتمالا یادآور محصولات سری یونی چانگان خواهد بود. چراغ‌ها ارتقا یافتند و حالا به صورت عناصر مستطیلی شکل دیده می‌شوند.

نوار چراغ سرتاسری بالای جلو پنجره وجود دارد که جذابیت زیادی به ظاهر خودرو بخشیده است. لوگوی چانگان نیز در این بخش روشن می‌شود.

تایرها جذابیت خاصی دارند و در سه گزینه 18، 19 و 20 اینچی طراحی شده و در دسترس افراد قرار خواهند گرفت. ابعاد نسل جدید چانگان CS75 پلاس چیزی حدود 4770/1910/1695 میلی‌متر و 2800 میلی‌متر هستند.

به عبارتی دیگر این مدل نسبت به نسل سوم چانگان CS75 پلاس 60 میلی‌متر طولانی‌تر و 45 میلی‌متر پهن‌تر است. فاصله بین دو محور مدل جدید نیز 90 میلی‌متر طولانی‌تر است.

با ورود به کابین پنج سرنشینه با سه نمایشگر روبرو می‌شویم که شامل پنل ابزار فول ال‌سی‌دی، نمایشگر لمسی مرکزی و نمایشگر اطلاعات سرگرمی هستند. تعداد دکمه‌های فیزیکی در کابین و کنسول مرکزی کاهش یافته، دو جایگاه برای شارژ تلفن و دو نگهدارنده لیوان وجود دارند. فرمان دو پره زیبایی زیادی به کابین بخشیده و نوار چراغ در زیر سه نمایشگر کار شده است.

چرم زیبا و با کیفیتی در کابین به چشم می‌خورد، صندلی‌ها، داشبورد و پنل داخلی درب‌ها با این چرم طراحی شده‌اند که در کل جذابیت زیادی به فضای داخلی چانگان می‌بخشند. لطفا برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، با چرخان همراه باشید.

source

توسط khodrocamp.ir