به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، در مجموع پنج میلیون خودروی الکتریکی در ایالات‌متحده فروخته شده است. محبوبیت سایر اشکال تحرک برقی، از جمله دوچرخه‌های الکترونیکی سبک وزن و مقرون به صرفه و اسکوترها نیز در حال افزایش است. برای پشتیبانی از این وسایل نقلیه، اکنون بیش از 183 هزار شارژر عمومی خودروهای الکتریکی در سراسر ایالات‌متحده وجود دارد.

بسیاری از رانندگان اولیه خودروهای برقی در خانه به شارژ دسترسی داشتند اما 25 درصد از رانندگان خودروهای برقی در آینده به شارژ در خانه دسترسی نخواهند داشت که نیاز به حدود 1.2 میلیون شارژر تا سال 2030 را نشان می‌دهد.

ناوگان سبک و متوسط ‌برقی می‌توانند بسیاری از خدمات مسافری و تجاری، از جمله تاکسی، اشتراک خودرو، حمل‌ونقل عمومی و تحویل غذا و همچنین تحویل بار شهری را پشتیبانی کنند. دوچرخه‌ها و اسکوترهای مشترک به طور فزاینده‌ای محبوب هستند. در همان زمان، تقاضا برای تحویل به طور چشمگیری افزایش یافته است. تجارت الکترونیک 14.6 درصد از کل فروش را در سال 2022 به خود اختصاص داد و همچنان در حال افزایش است.

به گزارش ویفروم، مدیریت شارژ می‌تواند ثبات کلی شبکه را بهبود بخشد، افزایش تقاضا را کاهش دهد و دسترسی عادلانه را برای همه کاربران برقی بدون در نظر گرفتن شرایط مسکونی آنها تضمین کند. در حالی که چند نمونه اولیه از برنامه‌های شارژ مدیریت شده وجود دارد، این زمینه نسبتاً جدید از آزمایش و استانداردسازی بیشتر سود خواهد برد.

source

توسط khodrocamp.ir