به گزارش پرشین خودرو، با توجه به تجهیز و بروزرسانی ناوگان خدمات خودرو در محل شرکت امدادخودرو سایپا و همچنین ارائه خدمات با کیفیت، مشتریان گروه خودروسازی سایپا از ارائه خدمات خودرو در منزل یا محل کار، توسط این شرکت استقبال کردند.
شرکت امدادخودرو سایپا با رشد ۲۲ درصدی خود در ارائه خدمات خودرو در محل مشتری، آمادگی دارد تا در منزل یا محل کار به مشتریان گروه خودروسازی سایپا، خدمات سرویس دورهای، بازدید فنی پیش از سفر، تعمیرات سبک و همچنین نصب آپشن با حفظ گارانتی خودرو ارائه دهد.
همچنین شرکت امدادخودرو سایپا، با برنامهریزی، بروزرسانی، راهاندازی انبارک امدادگران، تأمین بهموقع و کافی قطعات و همچنین ارتقای سیستمهای پاسخگویی به مشتریان و کاهش زمان انتظار، آماده درخواست خدمات احتمالی امدادی از سوی مشتریان گروه خودروسازی سایپا و سایر دارندگان خودروهای سواری است.
براساس این گزارش، پیشبینی میشود با فرارسیدن فصل گرما و تابستان و رشد سفرهای درون شهری و برون شهری، میزان درخواست برای ارائه خدمات امدادی افزایش یابد که در همین راستا، شرکت امدادخودرو سایپا با به اجرا درآوردن طرح خدمات و امداد تابستانی، آمادگی کامل دارد تا پاسخگوی نیاز احتمالی خدمات امدادی مشتریان گروه سایپا و سایر هموطنان باشد.
مشتریان در صورت نیاز به خدمات امدادی میتوانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق تماس با شماره ۰۲۱۸۴۴۴۴ نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت خدمات خودرو در محل، در منزل یا محل کار اقدام کنند.
سایت شرکت امدادخودرو سایپا به نشانی www.emdadsaipa.ir و همچنین اپلیکیشن این شرکت به آدرس my.emdadsaipa.ir مسیرهای دیگر دریافت خدمات و همچنین خرید خدماتی چون کارت طلایی سایپا و اشتراک خدمات امدادی است که مشتریان عزیز میتوانند از طریق آن با شرکت امدادخودرو سایپا ارتباط برقرار کنند.