تصویری از نسل جدید تویوتا RAV4 پیش از رونمایی لو رفت

نسل جدید تویوتا RAV4
نسل جدید تویوتا RAV4

عکسی از یک کراس اوور ناشناخته تویوتا در اینترنت منتشر شده است، که گفته می شود نمونه اولیه نسل ششم تویوتا RAV4 است. تصویر این خودرو احتمالاً در ایالات متحده آمریکا، شکار شده و فاقد هرگونه استتار یا پلاک است.


فونیکس آریزو 8


فونیکس آریزو 8

به نظر می رسد کم کم خانه تکانی جدید تویوتا به پله راوفور رسیده است. کراس اوور نیمه شهری – آفرودی تویوتا که همیشه در کانون توجهات جهانی قرار داشته و مانند کرولا و کمری، یکی از پرفروش ترین محصولات این برند خصوصاً در آمریکا به شمار می آید.

تویوتا راو فور جدید

چنان‌چه این تصویر واقعاً متعلق به نسل جدید راوفور باشد، باید گفت که این خودرو نیز به سبک و سیاق و خطوط جدید زبان طراحی تویوتا، مزین شده است. همان خطوط و زوایایی که پیش‌تر در محصولات دیگر تویوتا نظیر فوررانر نیز آن ها را دیده ایم. در نمای جلوی این خودرو چراغ ها به گوشه بالایی دو طرف دماغه منتقل شده اند و سپر و جلوپنجره نیز طرحی عضلانی و جذاب دارند.

در نمای کناری نیز گلگیرهای پف کرده و ستون C متفاوت به چشم می آیند که طراحی به نسبت خوبی را ارائه می کنند. انتظار می‌رود تویوتا RAV4 جدید در نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار شود و بسته به سفارشات گوناگون نظیر آمریکا، اروپا و خاورمیانه، قوای محرکه‌ ی متفاوتی خواهد داشت. احتمالاً این خودرو در اروپا با قوای فنی هیبریدی عرضه شود.

۴ امتیاز از ۱ رای

source

توسط khodrocamp