آرین دیزل به عنوان یکی از پرتیراژ ترین خودروسازان بخش کار و تجاری کشور با محصولات باری جک و شک موتو در دومین نمایشگاه بین‌المللی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران حضور دارد؛ در این نمایشگاه کامیون جفت محور کمپرسی X5000D شک موتو با رنگی خاص در معرض نمایش قرار گرفته است.

آرین دیزل با حضور در این نمایشگاه و ارایه محصولات خود با کاربری های مختلف توانسته بود نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

شک موتو

مشخصات فنی کامیون جفت محور کمپرسی X5000D شک موتو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ کمپرسی شک موتو X5000D، محصول جدید آرین دیزل مجهز به یک پیشرانه قدرتمند کامینز مدل ISM450ES با حداکثر توان 450 اسب بخار و گشتاور 2080 نیوتون متر است. نیروی تولید پیشرانه از طریق یک گیربکس FAST AMT با 16 دنده جلو و 2 دنده عقب به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

این کمپرسی توان حمل 26 هزارکیلوگرم بار را دارد. طول این کمپرسی 7550 میلی‌متر، عرض 2550 میلی‌متر و ارتفاع 3270±30 میلی‌متر است. مرکز محورهای عقب نیز از یکدیگر 1400 میلی متر فاصله دارند. این کامیون از موتور 10.8 لیتری شش سیلندر خطی توربودیزل بهره مند شده است.

فضای قسمت بار این کامیون معادل 17 متر مکعب بوده که برای حمل بارهای سنگین و حجیم مناسب است. نکته جالب تجهیز این کامیون به تایرهای آفرودی بوده که نشان از این دارد که آرین دیزل این کامیون 10 چرخ شک موتو X5000D را برای کاربری های معدنی و خارج از جاده ای نیز مناسب می داند.

کمپرسی شک موتو X5000D با پیشرانه پرتوان و مشخصات فنی قابل توجه قابلیت صعود شیب حداکثر 30٪ با با حداکثر وزن بار را داراست. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ در بخش سیستم‌های ایمنی این محصولات به ترمز کمکی، سیستم AEBS، سیستم ESC، رتاردر FAST FHB400، سیستم ترمز موتور CUMMINS JACBO ADR مجهز هستند.

کامیون کمپرسی شکموتو X5000D دارای سیستم ترمز خودکار اضطراری، ترمز موتور جیکوب، سیستم هشدار خروج از خط، دوربین دید 360 درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم تعلیق هیدرولیکی برای کابین، غربیلک فرمان با کلیدهای کنترلی، کروز کنترل، شیشه بالابرهای برقی، کابین با فضای مناسب برای استراحت 2 نفر، صندلی راننده با تعلیق بادی به همراه گمرکن، گرمکن آینه دید عقب با قابلیت تنظیم به صورت برقی، مخازن باد آلومینیومی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، بخاری درجا و … است.

دومین نمایشگاه بین‌المللی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران، با حضور ۹۰ شرکت داخلی در فضایی بالغ بر ۹ هزار متر مربع، از تاریخ ۲۹ خرداد الی ۱ تیرماه ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در حال برگزاری است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

source

توسط khodrocamp.ir