«خبرماشین» – ماموت خودرو نمایندگی جدید خود را با عاملیت شهرک اتومبیل گودرزی در خیابان شریعتی تهران، نرسیده به میدان قدس افتتاح کرد؛ این نمایندگی مسئولیت فروش محصولات جتا و فولکس واگن را بر عهده دارد.

سامان گودرزی مالک این عاملیت فروش در مراسم آغاز به کار این نمایندگی گفت: به لطف خدا امروز 24امین شعبه از شهرک اتومبیل گودرزی با همکاری شرکت ماموت خودرو افتتاح شد.

وی افزود: برنامه داریم در شش ماهه دوم سال جاری، شعبه خدمات پس از فروش ماموت خودرو را هم در شمال تهران به بهره برداری برسانیم.

سامان گودرزی

هادی ملکان مدیرعامل شرکت ماموت خودرو در این مراسم گفت: ماموت خودرو بیشتر از 7 سال است که فعالیت خود را با اخذ نمایندگی از برند فولکس واگن آلمان شروع کرده اما در چند سال اخیر به واسطه تحریم ها، فعالیت خود را شیب کمتری انجام داده ایم.

فولکس واگن

وی ادامه داد: در سال گذشته با اضافه شدن خدمات پس از فروش رنو و اضافه شدن خودروهای برقی با فناوری روز دنیا، گستردگی فعالیتمان را بیشتر شده است.

ملکان خاطر نشان کرد: امروز هشتمین نمایندگی تهران افتتاح و در چند ماه آینده فعالیتمان بیشتر خواهد شد.

نمایندگی ماموت خودرو گودرزی

 

مشخصات فولکس واگن ID.4

فولکس واگن  ID.4به عنوان محصول جدید ماموت خودرو به پیشرانه الکتریکی ۱۶۸ اسب بخار با گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر مجهز است. این پیشرانه بر روی محور عقب خودرو قرار دارد و باعث شده است تا ID.4 یک خودروی دیفرانسیل عقب برقی باشد. ظرفیت باتری های این خودرو ۵۵.۷ کیلووات ساعت است و می تواند با هر بار شارژ کامل باتری ها، پیمایش ۴۴۲ کیلومتری را (در شرایط ایده آل) برای این محصول فولکس واگن فراهم کند. شارژ سریع باتری های این خودرو از صفر تا ۸۰ درصد تنها در ۳۵ دقیقه انجام می شود و امکان قابلیت شارژ AC (آهسته و خانگی) برای آی دی ۴ وجود دارد.

مشخصات جتا VS5

مشخصات جتا VS5

جتا VS5 در واقع نمونه‌ای کوچکتر از VS7 (با فاصله محوری و طول بدنه کمتر) است که بر روی پلت‌فرم MQB A1 فولکس واگن (مشابه با مدل T-Roc) تولید می‌شود و از نظر فنی نیز مشخصاتی مشابه با VS7 دارد. پیشرانه 4 سیلندر 1.4 لیتر توربو این خودرو 148 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و گشتاور توسط گیربکس 6 سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

مشخصات جتا VS7

مشخصات جتا VS7

همانطور که بالاتر اشاره شد، مشخصات فنی این خودرو با برادر کوچکتر خود یکسان است و تفاوتی با یکدگیر ندارند. جتا VS7 با بهره‌گیری از پلت فرم MQB A2 فولکس واگن (مشابه با تیگوان Allspace) به عنوان یک کراس اوور خانوادگی و جادار شناخته می‌شود که حتی در سبک طراحی داخلی آن و خصوصا ادوات داشبورد و پانل مرکزی نیز رد پای فولکس واگن دیده می‌شود.

شهرک اتومبیل گودرزی

درباره شهرک اتومبیل گودرزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ کیلومتر ۲۰ جاده قدیم تهران-کرج محل یکی از بزرگ‌ترین مراکز مولتی برند خودرویی در کشور است. شهرکی به وسعت ۱۰ هکتار که انواع خدمات خریدوفروش خودرو و موتورسیکلت، آپشن، کارواش و معاینه فنی را در خود جای‌داده تا هیچ مشتری دست‌خالی از آن بیرون نرود.

شهرک اتومبیل گودرزی که توسط برادران گودرزی حدود ۲۰  سال پیش افتتاح شد اکنون یکی از بزرگ‌ترین مراکز خودرویی کشور به‌حساب می‌آید. نمایندگی رسمی شرکت‌های مطرح خودرویی و موتورسیکلت همچون ایران‌خودرو، سایپا، مدیران خودرو(ام وی ام و فونیکس)، بهمن موتور، گروه صنعتی آمیکو و نیرو موتور هم‌اکنون در این مجموعه وجود دارد و اخیراً نیز دو شرکت BM Cars و ماموت خودرو نیز به سبد محصولات این مجموعه خودرویی اضافه شده اند.

source

توسط khodrocamp.ir