«خبرماشین» – آرین دیزل به عنوان یکی از پرتیراژ ترین خودروسازان بخش کار و تجاری کشور، با سبد کامل محصولات در نمایشگاه خودرو شیراز حاضر شد.

آرین دیزل در سال گذشته با تولید نزدیک به ۳ هزار دستگاه انواع خودرو کار و تجاری از شکموتو و جک توانست ۲۴ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

این شرکت با توجه به این موضوع از همان آغاز عرضه محصولات این دو برند ، توسعه خدمات پس از فروش خود را نیز به طور جدی در دستورکار قرار داد.

در همین راستا هم زمان با تکمیل سبد محصولات خود ، با تاکید ویژه بر خدمات پس از فروش تلاش کرد تا ضمن عرضه خودروهای جدید و به روز ، آرامش مشتریان خود را نیز فراهم کند.

آرین دیزل به همین منظور توسعه نمایندگی ها و عاملیت های خود را نیز بر اساس استانداردهای جدید پیش برد.  در حال حاضر این شرکت  نزدیک به ۴۰ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در کل کشور دارد .آرین دیزل توانسته است با پراکندگی مناسب این نمایندگی ها خدمات مناسبی به دارندگان محصولاتش ارائه کند.

اما آرین دیزل در این مدت فقط به توسعه سبد محصول و نمایندگی ها اکتفا نکرده است و برنامه های دیگری نیز در راستای افزایش سطح خدمات پس از فروش و پاسخ دهی به نیاز مصرف کنندگانش در نظر گرفته است.

تجهیز خودروهای امداد آرین دیزل را هم می توان یکی از برنامه های این شرکت برای بالابردن سطح خدمات دهی به شمار آورد.

این شرکت با تجهیزخودروهای امداد خود،نوع و سطح تازه ای خدمات رسانی به محصولات جک و شکموتو را آغاز کرده است. به نظر می رسد فاز جدید برنامه های آرین دیزل می تواند در رسیدن به هدف کسب سهام ۳۰ درصدی بازار نقش موثری ایفا کند.

کامیون باری جفت محور شک موتو X5000 L

کامیون باری جفت محور شک موتو X5000 L

این کامیون با پیشرانه 10.8 لیتری توان تولید 450 اسب بخار قدرت و گشتاور 2080 نیوتن متری دارد؛ گیربکس کامیون کمپرسی جفت محور شک موتو X5000 L از مدل Fast MT با 16 دنده جلو و دو دنده عقب است.

تعلیق جلوی این کامیون از نوع تعلیق فنری مولتی لیف با ضربه گیر با تعلیق عقب نیز از نوع سیستم تعلیق فنری چند لنگه با نوار تعادل عقب است.

کشنده تک محور شک موتو X5000

کشنده تک محور شک موتو X5000

قلب تپنده کشنده شک‌موتو X5000 موتور دیزلی ISZ520 کامینز است که یکی از پیشرفته‌ترین و قوی‌ترین موتورهای دیزلی در دنیا به شمار می‌رود. این موتور 6 سیلندر خطی با حجم 13 لیتر، توان خروجی 520 اسب بخار و حداکثر گشتاور 2460 نیوتن متر تولید می‌کند. همچنین این موتور بر اساس استاندارد آلایندگی یورو 5 طراحی شده است که باعث کاهش چشمگیر آلایندگی آن در مقایسه با موتورهای قدیمی می‌شود.

گیربکس این کشنده از نوع اتوماتیک FAST F16JZ24 با 16 دنده برای حرکت به جلو و 2 دنده برای حرکت به عقب است. سیستم هوشمند تعویض دنده در این گیربکس باعث عملکرد روان و بهینه می‌شود. تعداد دنده‌های جلو بالا باعث مصرف بهینه سوخت در سرعت‌های مختلف می‌شود. دو دنده عقب نیز برای مانوردهی آسان در مناطق دشوار مفید است.

کامیونت 8.5 تن جک

کامیونت 8.5 تن جک

کامیونت جک محصول شرکت خودروسازی جک موتورز است و شرکت آرین دیزل به عنوان نماینده انحصاری این کامیونت‌ها در ایران، سالهاست به تولید کامیونت های جک در تناژهای باری مختلف می‌یردازد. کامیونت‌های جک به دلیل داشتن کیفیت بالا طرفداران بی شماری در بازار خودروهای سنگین کشور پیدا کرده است و براساس آمارهای به دست آمده کامیونت‌های جک پنجاه درصد از بازار خودروسازی را به خود اختصاص داده اند.

این کامیونت مجهز به یک پیشرانه 3.8 لیتری ساخت کامینز با توان موتور 154 اسب بخار و گیربکس به کار رفته از نوع LC6T540B است.

کامیونت 6 تن جک

کامیونت 6 تن جک

کامیونت جک ۶ تن یکی از انواع کامیونت‌های جک است که از استحکام و دوام بالایی برخوردار است و از نظر ایمنی در بالاترین سطح خود قرار گرفته است.این نوع کامیونت به واسطه داشتن سیستم فنر تخت قابلیت بارگیری با حجم بالا را دارد و نسبت به عملکرد فوق العاده ای که دارد قیمت مناسبی هم دارد.

قابل ذکر است کامیونت جک ۶ تن با توجه به ظاهر زیبا و عملکرد بسیار خوبی که دارد توانسته به رقیبی جدی برای سایر برندهای موجود در بازار خودروسازی تبدیل شود.همچنین این کامیونت با اینکه چینی است اما امنیت بسیار خوبی داشته و تست‌های تصادف در کشور چین را با موفقیت و به خوبی پشت سرگذاشته است. صفحه محافظ کابین کامیون باری جلو به صورت بسته از فولاد بسیار مستحکم ساخته شده است و در داخل درب‌ها از فولاد ضدضربه استفاده شده تا امنیت سرنشینان به طور کامل حفظ شود.

کامیونت کمپرسی جفت محور شک موتو

کامیونت کمپرسی جفت محور شک موتو

کامیون شک موتو X5000D  که در کاربری کمپرسی به بازار عرضه می شود یک محصول 6×4 با موتور کامینز است. فضای بار این کامیون حجمی معادل 17 متر مکعب داشته که  کاملا مناسب حمل بارهای سنگین و حجیم با چگالی بالاست. نکته جالب تجهیز این کامیون به تایرهای آفرودی بوده که نشان از این دارد که آرین دیزل این کامیون 10 چرخ شک موتو X5000D را برای کاربری های معدنی و خارج از جاده ای نیز مناسب می داند.

این کامیون از موتور 10.8 لیتری شش سیلندر خطی توربودیزل کامینز با کد ISM450SE بهره گرفته که قادر به تولید 450 اسب بخار قدرت و 2080 نیوتن متر گشتاور است که  نیروی تولیدی این موتور توسط گیربکس دنده ای FAST با 12 دنده جلو و 2 دنده عقب به چرخ ها منتقل می شود.

source

توسط khodrocamp.ir