سئو سایت
گتی
شما می خواهید یافتن کسب و کار شما را تا حد امکان برای مشتریان آسان کنید. فراتر از آن، شما می خواهید بتوانید فعالانه با مشتریان بالقوه ای که ممکن است به محصولات و خدمات شما نیاز داشته باشند، ارتباط برقرار کنید.
این جایی است که کانال های دیجیتال وارد می شوند. کانال های مختلف اهداف و مخاطبان متفاوتی دارند. بسته به اینکه کسب و کار شما چیست و در تلاش برای به دست آوردن آن هستید، نحوه تعامل شما با مشتریان می تواند تاثیر زیادی بر فروش، حفظ و آگاهی از برند داشته باشد.
اکثر مشاغل باید از بیش از یک کانال استفاده کنند، اگرچه تعداد دقیق آن به نوع و بلوغ کسب و کار شما بستگی دارد. بسیاری از کسب‌وکارها وقتی صحبت از کانال‌ها به میان می‌آید، چه از نظر تعداد و چه از نظر استفاده از آن‌ها، کوچک شروع می‌شوند، و سپس با تقویت مهارت‌های بازاریابی و یافتن جایگاه خود، گسترش می‌یابند.
یک گلفروش ممکن است هنگام باز کردن تجارت خود از فروشگاه آنلاین، بازاریابی ایمیلی و فیس بوک استفاده کند. سپس، شش ماه بعد، ممکن است اینستاگرام را به عنوان یک کانال رسانه اجتماعی اضافی اضافه کنند، ایمیل های بازاریابی نادر را به یک خبرنامه هفتگی تبدیل کنند و تعداد محصولاتی را که به صورت آنلاین ارائه می دهند افزایش دهند.
در اینجا مروری بر انواع مختلف کانال ها برای کمک به انتخاب ترکیب مناسب برای کسب و کارتان آورده شده است.
فروشگاه آنلاین برای اکثر مشاغل تجارت الکترونیک، ساخت یک فروشگاه آنلاین باید اولویت اصلی باشد. در حالی که امکان فروش محصولات با استفاده از لینک های پرداخت آنلاین وجود دارد، یک فروشگاه آنلاین به شما اعتبار می دهد و SEO را برای کسب و کار شما ایجاد می کند.
با یک فروشگاه آنلاین، می توانید محصولات خود را به نمایش بگذارید، پرداخت ها را ایمن انجام دهید و داده هایی را به دست آورید تا به رشد کسب و کار خود کمک کنید. پلتفرم‌های تجارت الکترونیک آنلاین، مانند Square، ابزارهایی را در اختیار شما می‌گذارند که برای اداره کسب‌وکارتان نیاز دارید تا بتوانید بر ارائه خدمات عالی به مشتریان تمرکز کنید.
حتی اگر مهارت های فنی ندارید، می توانید به راحتی یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. هنگام ساخت فروشگاه آنلاین خود، سایتی ایجاد کنید که نشان دهنده شرکت شما باشد. لوگوی شرکت خود را اضافه کنید، فروشگاه را با استفاده از رنگ های تجاری خود طراحی کنید و متن را با لحنی که برای ارتباط با مشتریان استفاده می کنید بنویسید. همچنین می‌خواهید فروشگاه خود را با دقت چیدمان کنید تا پیدا کردن و خرید سریع محصولات را برای مشتریان آسان کنید. از چندین عکس با کیفیت بالا از هر محصول استفاده کنید تا مشتریان بتوانند هنگام تصمیم گیری برای خرید، آنها را به وضوح ببینند.
رسانه‌های اجتماعی رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند که در حین ساختن یک برند، با مشتریان فعلی و بالقوه ارتباط برقرار کنید. از آنجا که مردم می توانند پست های شما را در کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند، پست های شما می تواند مخاطبان زیادی را جذب کند. مشتریان انتظار دارند که کسب‌وکارها در رسانه‌های اجتماعی حضور داشته باشند، که این کانال را برای اکثر، اگر نه همه، بدون در نظر گرفتن اندازه یا صنعت، الزامی می‌کند.
بسیاری از کسب و کارها به اشتباه پست های رسانه های اجتماعی خود را فقط بر روی تجارت و محصولات خود متمرکز می کنند. علاوه بر اطلاعاتی مانند محصولات جدید، محصولات ویژه و ساعات کاری تغییر یافته، اطلاعات و مقالاتی را به اشتراک بگذارید که مورد علاقه مشتریان شما باشد. و حتماً مردم را تشویق کنید تا از طریق این کانال ها با کسب و کار شما درگیر شوند. به یاد داشته باشید، ایجاد یک کسب و کار در چشم انداز امروزی ایجاد روابط با مشتریان شما است. همچنین می توانید از پست های رسانه های اجتماعی برای اتصال به فروشگاه خود و فروش مستقیم محصولات استفاده کنید. با استفاده از پست‌های اینستاگرام قابل خرید و افزودن لینک‌های پرداخت در پست‌های فیسبوک، توییتر و اینستاگرام، می‌توانید به مشتریان اجازه دهید مستقیماً از یک پست خرید کنند.
برای افزایش تعامل، باید به طور مداوم در همه کانال‌هایی که کسب‌وکارتان در آن‌ها فعال است، پست بگذارید، از کانال‌هایی که مشتریانتان در آن معاشرت می‌کنند. اگر بخواهید به طور همزمان در چندین کانال مختلف حضور داشته باشید، به خصوص هنگام راه اندازی کسب و کار خود، می توانید خود را خیلی لاغر کنید. بسیاری از کسب‌وکارها با یک یا دو کانال شروع می‌کنند و با رشد کسب‌وکارشان به دیگران گسترش می‌یابند. همچنین باید بهترین زمان برای ارسال پست برای مشتریان و کانال خود را در نظر بگیرید. مثلا از ظهر تا 4 بعد از ظهر. بهترین زمان برای پست های فیس بوک است.
مشاغلی که محصولات و خدمات را مستقیماً به سایر مشاغل می فروشند باید لینکدین را در اولویت قرار دهند. اگر می خواهید مشتریان را هدف قرار دهید، بیشتر آنها از شما انتظار دارند که یک صفحه تجاری فعال در فیس بوک داشته باشید. از آنجایی که مصرف کنندگان اغلب نظرات یک کسب و کار را بررسی می کنند، روی دریافت نظرات مشتریان در فیس بوک تمرکز کنید.
بسیاری از کسب و کارها نیز در اینستاگرام فعال می مانند زیرا می توانند محصولات یا خدمات جذاب بصری را به نمایش بگذارند. این پلتفرم همچنین به افراد امکان می دهد محصولات را مستقیماً از یک پست خریداری کنند. توییتر می‌تواند برای همه انواع کسب‌وکارها کار کند، اما برای کسب‌وکارهای کوچک چالش‌برانگیزتر است زیرا برندهای بزرگ روی پلتفرم برای جلب توجه رقابت می‌کنند. به جای اینکه بر سر و صدا بیفزایید، می توانید روی تبدیل حساب توییتر کسب و کار کوچک خود به یک کانال خدمات مشتری تمرکز کنید یا خریدارانی را که محصولات شما را خریده اند به نمایش بگذارید. همچنین می‌توانید از نظرسنجی‌های توییتر استفاده کنید تا به مشتریان خود اجازه دهید محصولات یا خدماتی را که می‌خواهند از برند شما ببینند، ارزیابی کنند، که باعث ایجاد تعامل می‌شود.
توییتر در نهایت در مورد ارتباط با مردم و رشد یک جامعه است. درک کنید که دیدگاه برند شما کجا می تواند به مکالمه اضافه کند و گفت و گو بسازید.
وبلاگ شما می خواهید مشتریان شما به شرکت شما اعتماد داشته باشند و این با ایجاد اعتماد آنها به تخصص شما شروع می شود. وبلاگ یک راه عالی برای انجام این کار است.
بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک وبلاگی را برای ارائه محتوای آموزشی به مشتریان فعلی و بالقوه خود راه اندازی می کنند. به عنوان مثال، یک فروشگاه تخصصی تجارت الکترونیکی مواد غذایی، می‌تواند پستی با ایده‌هایی برای داشتن یک BBQ با فاصله اجتماعی بنویسد یا ایده‌های دستور پخت را با استفاده از محصولات خود به اشتراک بگذارد. هنگامی که پست های وبلاگ خود را منتشر می کنید، حتما آنها را در کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا ترافیک بیشتری را به وبلاگ خود جذب کنید.
علاوه بر این، وبلاگ هایی که در همان وب سایت فروشگاه آنلاین شما هستند به بهبود رتبه جستجوی شما کمک می کنند، به این معنی که افراد راحت تر شما را پیدا می کنند. نکته کلیدی این است که در مورد موضوعاتی بنویسید که برای افرادی که به محصولات شما علاقه مند هستند مفید باشد.
فروشگاه مواد غذایی تخصصی ممکن است مجموعه بزرگی از محصولات غذایی آلمانی را حمل کند. این فروشگاه با نوشتن در مورد آشپزی آلمانی و میزبانی مهمانی هایی که فرهنگ آلمانی را جشن می گیرند، یافتن وب سایت خود را برای افرادی که به غذاهای آلمانی علاقه مند هستند آسان می کند.
از آنجایی که وبلاگ ها و موضوعات آموزشی بیشتر به مشاغل خاصی مرتبط هستند، به دقت در نظر بگیرید که آیا یک وبلاگ ترافیک را به سایت شما هدایت می کند و رتبه جستجوی شما را بهبود می بخشد. فقط در صورتی باید وبلاگی راه اندازی کنید که تیم شما تخصص و زمان لازم برای ایجاد پست های خوش نوشته و جالب را داشته باشد یا بتوانید فردی را با زمان و مهارت برای انجام این کار برای شما استخدام کنید. در حالی که یک وبلاگ جالب می تواند به افزایش فروش کمک کند، وبلاگی که به درستی مورد توجه قرار نگیرد می تواند باعث از دست دادن مشتریان شما شود.
ایمیل با ایمیل، شما این توانایی را دارید که مستقیماً با هر مشتری ارتباط برقرار کنید. شما به اینکه چه کسی اطلاعات را در صفحه رسانه های اجتماعی خود می بیند یا مشتریانی که به دنبال یک کلمه کلیدی خاص هستند وابسته نیستید. با بازاریابی ایمیلی، زمان، پیام رسانی و قالب را کنترل می کنید. تحقیقات مک کینزی نشان داد که بازاریابی ایمیلی برای جذب مشتریان جدید 40 برابر موثرتر از فیس بوک و توییتر است. همه مشاغل آنلاین صرف نظر از نوع، صنعت یا اندازه باید از بازاریابی ایمیلی برای ارتباط با مشتریان استفاده کنند.
در حالی که ممکن است هنگام راه‌اندازی کسب‌وکارتان ارسال پیام طاقت‌فرسا به نظر برسد، حداقل باید آدرس‌های ایمیل را جمع‌آوری کنید تا فهرست توزیع خود را شروع کنید. اگر از یک پلت فرم تجارت الکترونیک مانند Square استفاده می کنید، می توانید به طور خودکار با اولین فروش خود شروع به ساخت لیست خود کنید.
برای مثال، به‌طور منظم، به‌صورت هفتگی یا دوهفته‌ای، یک خبرنامه ایمیل ارسال کنید، و همچنین زمانی که می‌خواهید مشتریان چیزی را فوراً بدانند، مانند تغییر ساعت یا محصول جدیدی که ارائه می‌دهید، ارتباط برقرار کنید.
با استفاده از بخش بندی و هدف گذاری، می توانید موفقیت بازاریابی ایمیلی خود را افزایش دهید. اطمینان حاصل کنید که ایمیل های شما ارزشی برای مشتریان شما ایجاد می کند و به سادگی در مورد کسب و کار خود صحبت نکنید. با پرهیز از کلمات محرک هرزنامه، حذف آدرس‌های ایمیل غیرفعال از فهرست و استفاده از یک طرح‌بندی ساده، اقدامات فعالی برای دور نگه داشتن ایمیل خود از پوشه‌های هرزنامه انجام دهید. شامل کدهای تخفیف، نکاتی برای استفاده از محصولات خود و اعلامیه‌های مسابقات همراه با جوایز را در نظر بگیرید. خطوط موضوعی ایجاد کنید که نرخ باز را افزایش دهد و مشتریان را به خواندن ایمیل های شما ترغیب کند.
در حالی که وسوسه انگیز است که در تلاش برای برقراری ارتباط با بیشترین مشتریان، وارد کانال های زیادی شوید، باید با دقت کانال های مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید. با تمرکز بر چند کانال و ایجاد محتوای ثابت و ارزشمند برای آنها، می توانید به طور مؤثرتری با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و درگیر شوید.
Square ابزارهایی برای اداره کسب و کار شما دارد – با شرایط خودتان. برای کمک به تجلیل از کسب‌وکارهایی که راهشان را هموار می‌کنند، با فوربس در ابتکار 1000 بعدی همکاری کردیم تا کارآفرینان جسور را مورد توجه قرار دهیم و با ارزش‌ترین درس‌های آنها را به اشتراک بگذاریم. با به اشتراک گذاشتن تجربیات دست اول، به کسب‌وکارها کمک می‌کنیم انعطاف‌پذیری را جشن بگیرند، مهارت‌های خود را بسازند، و آینده را کشف کنند. ببینید Square چگونه کار می‌کند و راهنمایی‌های متخصص بیشتری برای دوره بعدی کسب‌وکارهای کوچک دریافت کنید.
Square ContributorSquare, Inc. (Square) یک اکوسیستم تجاری است. این شرکت فروشندگان خود را قادر می سازد کسب و کار خود را راه اندازی، اداره و توسعه دهند. این نرم‌افزار را با سخت‌افزار ترکیب می‌کند تا فروشندگان را قادر می‌سازد دستگاه‌های تلفن همراه و دستگاه‌های محاسباتی را به راه‌حل‌های پرداخت و نقطه‌فروش تبدیل کنند.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط khodrocamp