توقف شمارهگذاری X55 پرو
اردیبهشت 1403: پس از حادثه جدا شدن اکسل عقب خودرو X55 پرو، شرکت مدیران خودرو فراخوانی را صادر کرد تا به طور رایگان از 30 هزار خودرو X55 پرو سراسر کشور بازدید کند. اما اکنون سازمان ملی استاندارد، در اطلاعیه روز 19 اردیبهشتماه، نقص فنی این خودرو را مورد تایید ندانسته و ضمن تعلیق اعتبار تایید نوع خودروی مذکور، توقف شمارهگذاری آن را تا اطلاع ثانوی ضروری دانسته است. متن اطلاعیه به شرح زیر است:
«به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل X55پرو تولیدی شرکت مدیرانخودرو، تا اطلاع ثانوی شمارهگذاری این خودرو متوقف میشود.
بر همین اساس، مهدی انگورج، مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع، حملونقل و ماشینآلات سازمان ملی استاندارد ایران، در نامهای به پلیس راهور ناجا اعلام کرده است: برابر بررسیهای فنی به عمل آمده و با توجه به مفاد استاندارد ملی ایران به شماره ۶۹۲۴ در خصوص وجود نقص ایمنی بحرانی، ضمن تعلیق اعتبار تایید نوع خودروی مذکور، ضروری است شمارهگذاری آن متوقف شود.»
فراخوان بازدید فنی برای تمام X55های سراسر کشور
اردیبهشت 1403: اخیرا مطلع شدیم که اکسل عقب یک دستگاه خودرو امویام X55 در جاده و حین حرکت، از خودرو خارج شده و دچار واژگونی خودرو شد. پس از این حادثه، شرکت مدیران خودرو در اقدامی بی سابقه و برای اولین بار در ایران، حدود ۳۰هزار خودرو X55 تولید شده از ابتدا تا کنون را جهت بررسی کامل فراخواند تا نگرانی ها از مشکلات احتمالی به حداقل برسد.
طرح بازدید فنی رایگان X55 از 18 اردیبهشت تا 6 خرداد ماه در سراسر نمایندگی های مدیران خودرو اجرا می شود و طی این 20 روز حتی در روز جمعه نیز پذیرش صورت خواهد گرفت.
نقص فنی در اکسل X55 پرو صحت دارد؟
اردیبهشت 1403: همه چیز پس از انتشار یک کلیپ کوتاه شروع شد؛ کلیپی که نشان میداد یک دستگاه X55 PRO درحالیکه در اتوبان کاشان-قم حرکت میکرد، دچار شکستگی اکسل عقب شده و پس از جدا شدن اکسل، خودرو نیز منحرف و نهایتا چپ میکند.
اما این پایان ماجرا نبود چراکه پس از انتشار این کلیپ، برخی رسانهها مدعی شدهاند که در روسیه و آفریقای جنوبی نیز گزارشات مشابهی درباره شکستگی اکسل این خودرو، منتشر شده و همین موضوع باعث نگرانی مالکان فعلی و خریداران آینده X55 PRO شده است.
پس از این ماجرا، شرکت مدیران خودرو، بیانیه رسمی خود را به شرح زیر صادر کرد:
«شرکت مدیران خودرو به محض اطلاع از حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو که در مسیر قم به کاشان دچار سانحه گردید با تشکیل تیم فنی متشکل از واحدهای مختلف برای بررسی صحت و سقم موضوع و اطلاع از اوضاع مصدومین اقدامات لازم را معمول و تیم مذکور را به محل حادثه برای بازدید از خودرو و دلجویی از سرنشینان خودرو به محل گسیل داشته و در کوتاهترین فرصت ممکن اطلاعات جامعی از کم و کیف این اتفاق را در راستای تنویر افکار عمومی و قاطبه مشتریان محترم که سرمایه اصلی و ماندگار شرکت هستند اطلاع رسانی خواهد کرد.
لذا این شرکت هرگونه حاشیه پردازی و تخریب اعتبار معنوی این شرکت را برنتابیده و به موازات بررسی اتفاق و جلب رضایت مشتری در فرض ثبوت قصور احتمالی در فرایند تولید با جبران مافات همزمان نسبت به پیگیری حقوقی عوامل آشکار و نهان در بزرگ نمایی آنچه اتفاق افتاده را نیز معمول خواهد داشت.»
بدیهی است که نقص فنی یک خودرو، نمیتواند دلیلی بر نقص تمام محصولات یک شرکت باشد اما زمانیکه چنین موضوعی تبدیل به دغدغه عمومی مشتریان این شرکت میشود، باید منتظر یک جوابیه شفاف از شرکت مدیران خودرو باشیم؛ جوابیهای که دلیل چنین اتفاقاتی را توضیح دهد.
البته ناگفته پیداست که بررسی دقیق این حادثه، نیازمند حضور تیمهای کارشناسی و بررسی همه جوانب این اتفاق است و ممکن است تا مدتی به طول بیانجامد. لذا به همه مالکان خودروهای X55 PRO توصیه میکنیم که به دور از هیاهوی رسانهای و اخبار فضای مجازی، منتظر اطلاعیههای رسمی شرکت مدیران خودرو بمانند.
امداد شبانهروزی مدیران خودرو برای سفرهای نوروز
اسفند 1402: امداد خودرو جاده ای شبانه روزی ام وی ام همچون سالهای گذشته، با تمام ظرفیت خود در خدمت مسافران نوروزی خواهد بود و هر کدام از مشتریان مدیران خودرو در هر جاده کشور دچار مشکل شوند، امداد جاده ای شبانه روزی مدیران خودرو به یاری آنها میرسد.
ام وی ام دارای یکی از بزرگترین شبکههای امداد جاده ای در سراسر کشور است که به محض تماس مشتریان، نزدیکترین امدادگر را به محل اعزام میکند. ویژگیهای امداد خودرو جاده ای شبانه روزی مدیران خودرو به شرح زیر است:
. حضور بیش از ۱۰۰ خودروی امداد کاملا مجهز در سراسر کشور
. فعالیت شیفتی بیش از ۱۲۰ مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور
. آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین
. میانگین زمان حضور در محل کمتر از ۳۰ دقیقه
. امدادرسانی جاده ای به صورت ۲۴ ساعته در تمام استانها
. پوشش تمام محورهای پر تردد نوروزی
. پوشش تمام محورهای اصلی کشور به ویژه محورهای پر تردد در ایام نوروز
. فعالیت انواع متخصصان خدمات پس از فروش مانند تعمیرکار، صافکار و غیره در ایام نوروز
لازم به ذکر است که کارشناسان ام وی ام در صورت امکان مشکلات فنی خودرو را در محل برطرف کرده و در کوتاهترین زمان خودرو را آماده ادامه سفر خواهند کرد، اما در صورت لزوم، خودرو به نزدیکترین نمایندگی مدیران خودرو منتقل شده تا توسط متخصصان مجرب، تعمیر شوند.
در طرح امداد نوروزی، بیش از ۱۰۰ خودرو امدادی و ۱۲۰ نمایندگی خدمات پس از فروش، از روز ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در تمام استانها به ویژه محورهای پرتردد فعال هستند تا به مسافران نوروزی خدمترسانی کنند. برای برقراری ارتباط با امداد خودرو جاده ای شبانه روزی مدیران خودرو تنها کافیست با شماره ۴۹۰۸۲ -021 تماس برقرار کنید تا ضمن دریافت راهنماییهای لازم، سریعترین خودرو امدادی به محل حضور شما ارسال شود.
زمان رسیدن نیروهای امدادی متناسب با محل حضور درخواست کننده متغییر است. وضعیت ترافیک جاده، وضعیت آب و هوایی، تعداد درخواستهای لحظه ای در منطقه و مواردی از این دست، متغیر خواهند بود اما به طور میانگین خودرو امدادی در کمتر از ۳۰ دقیقه در محل درخواست کننده حاضر خواهند شد.
کمپین امداد جادهای نوروزی فونیکس
اسفند 1402: کمپین امداد جادهای فونیکس با شعار «پشتیبان شما به وسعت ایران» شناخته میشود. این کمپین از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
به عنوان بخشی از تعهد مستمر خدمات پس از فروش فونیکس در خصوص رضایت مشتری، این واحد خودروهای بیشتری را به ناوگان امداد جادهای خود اضافه کرده است. گسترش ناوگان، خدمات سریعتر و کارآمدتری را به مشتریان ارائه میدهد. در کمپین نوروزی سال جدید، ۱۱۵ ایستگاه SOS در سراسر کشور وجود خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که کمک همیشه در دسترس است و مشتریان می توانند از طریق این آدرس spa.radshid.com (۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین) مکان خود را به صورت لحظهای به این واحد اعلام کنند.
خدمات پس از فروش فونیکس اکنون تمامی استان های کشور را پوشش می دهد. این پوشش سراسری گواهی بر تعهد فونیکس به مشتریان خود است و تضمین می کند که آنها می توانند در هر کجا که هستند به خدمات فونیکس دسترسی داشته باشند. فونیکس با درک اهمیت تعطیلات نوروزی، بازه زمانی امدادی را از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین اعلام کرده است. در این مدت، مرکز تماس فونیکس به صورت ۲۴ ساعته با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۰۸۲ پاسخگو خواهد بود.
بخشی از مراکز خدمات پس از فروش در نمایندگیهای این برند، حتی در ایام نوروز نیز فعال خواهند بود. این بدان معنی است که مشتریان می توانند در هر زمان که به پشتیبانی نیاز داشته باشند، حتی در طول تعطیلات، روی فونیکس حساب کنند.
کمپین نوروزی امداد جادهای فونیکس، یک ابتکار جامع با هدف بهبود هر چه بیشتر تجربه مشتری است. با ناوگان گسترده امداد جادهای، افزایش تعداد ایستگاه های امداد، پوشش سراسری، مرکز تماس ۲۴ ساعته، مراکز خدمات فعال در طول تعطیلات و قرعه کشی هیجان انگیز، استاندارد تازهای را در خدمات پس از فروش شاهد خواهیم بود.
ارائه بیشترین گارانتی در بازار خودرو کشور توسط فونیکس
آذر 1402: برند فونیکس با گارانتی طولانی مدت خود که از همه رقبای بازار خودرو ایران نیز بیشتر است، استاندارد جدیدی را برای قابلیت اطمینان و خدمات پس از فروش تعیین کرده است.
ضمانت محصول، گواهی بر تعهد تزلزل ناپذیر برند فونیکس نسبت به کیفیت و رضایت مشتری است. فونیکس گارانتی ۷ ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتری را برای تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید، تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرو مکس ارائه میدهد. همچنین به عنوان یک امتیاز اضافی، فونیکس یک بسته تعمیر و نگهداری رایگان ۵ ساله یا ۱۰ نوبت را ارائه میدهد که تجربه بهتری را برای مشتریان رقم میزند.
اما دارندگان محصول پلاگین-هیبرید فونیکس، امتیاز بیشتری خواهند داشت. باتری تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید نیز تا ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر از گارانتی فونیکس بهره میبرد. نکته قابل توجه دیگر در مورد این خودرو، نصب رایگان یک ایستگاه شارژ خانگی از جانب واحد Home Service این برند، در کنار تقدیم یک شارژر همراه به مشتریان است.
تیگو ۷ پرو، نیز با گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰ هزارکیلومتری عرضه میشود. برای تکمیل این گارانتی، فونیکس یک پکیج تعمیر و نگهداری رایگان ۲ سال یا ۶ نوبت را ارائه میدهد. این خدمات پس از فروش جامع تضمین میکند که دارندگان تیگو ۷ پرو میتوانند از تجربه رانندگی بینگرانی لذت ببرند، که با پشتوانه تعهد فونیکس به عالی بودن ضمانت میشود.
فونیکس افایکس ، محصول اسپرت و جوانپسند فونیکس، با گارانتی قابل توجه ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر ارائه میشود که به مالکان اطمینان پایداری در عملکرد خودرو را میدهد. بسته تعمیر و نگهداری رایگان ۲ سال یا ۶ نوبت نیز برای فونیکس افایکس ارائه میدهد. این پشتیبانی جامع پس از فروش تضمین می کند که دارندگان فونیکس افایکس میتوانند از تجربه رانندگی خود لذت ببرند، با این اطمینان که فونیکس متعهد به رضایت آنهاست.
تعهد این برند به کیفیت، دوام و خدمات استثنایی به مشتریان، فونیکس را به عنوان نامی پیشرو در صنعت خودرو متمایز میکند.
آغاز کمپین تابستانی مدیران خودرو
مرداد 1402: مدیران خودرو کمپین تابستانی خدمات پس از فروش ویژهای را برای مشتریان خود برگزار میکند. هدف از این کمپین، شناسایی و پیشگیری از مشکلات خودرویی مشتریان و رفع نیازهای آنها در فصل مسافرتهای تابستانی است و مدیران خودرو با بهرهگیری از شبکه نمایندگی خدمات پس از فروش گسترده خود قصد دارد تا با این کمپین، تابستانی آسوده را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.
کمپین تابستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو از تاریخ 14 تا 26 مرداد ماه به مدت دو هفته کاری اجرا میشود و در طول آن تمامی نمایندگیهای خدمات پس از فروش شرکت، میزبان مراجعین محترم تمامی برندهای مدیران خودرو خواهند بود. این کمپین شامل خدمات زیر است:
- بازدید رایگان
- 10 درصد تخفیف لوازم مصرفی ( شامل روغنموتور، روغن ترمز، ضد یخ، روغن گیربکس، روغن هیدرولیک، فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر بنزین، لنت ترمز)
- 5 درصد تخفیف تا سقف 500000 تومان برای تعمیرات سنگین بالاتر از 400000 تومان
- مایع شیشه شوی رایگان برای تمامی مراجعهکنندگان
در پایان مدت کمپین تابستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو، از میان مراجعینی که در این بازه زمانی به نمایندگیهای مدیران خودرو مراجعه کرده باشند، 20 نفر به قید قرعه انتخاب شده و هدایای نفیسی به آنها اهدا خواهد شد.
امداد 24 ساعته مدیران خودرو برای نوروز 1402
اسفند 1401: مدیران خودرو کمپین ۲۴ ساعته را برای ایام نوروز ۱۴۰۲ برگزار میکند. این کمپین با هدف ایجاد حس خوب و آرامش خاطر مشتریان و پشتیبانی فنی از خودروها در کمترین زمان ممکن از 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی برقرار خواهد بود.در طول این کمپین بیش از 100 دستگاه خودرو امدادی و بیش از 200 نفر پرسنل متخصص در سرتاسر کشور آماده امدادرسانی هستند و مشتریان عزیز میتوانند در هر ساعت از شبانهروز از طریق شماره تماس 02147651 از خدمات امداد بهرهمند گردند.
در راستای ارتقا کیفیت خدمات، در تمامی مدت کمپین امداد 24 ساعته، بیش از 150 نمایندگی منتخب خدمات پس از فروش نیز آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم خواهند بود. چنانچه مشتریان مدیران خودرو در طول ایام نوروز نیاز به مراجعه به نمایندگیهای خدمات پس از فروش داشته باشند، میتوانند از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر جهت پذیرش به نمایندگیهای منتخب مراجعه نمایند.
اقدام جدید ام وی ام برای ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان
دی 1401: برند امویام، برندی جوانپسند است که شاخص رضایت مشتریان آن همواره رو به افزایش است. امویام اکنون اقدام به ایجاد واحد customer operations نموده است. این واحد، نیازهای مشتریان را با روشهای تحلیل دقیق رفتار مشتریان و بررسی دیدگاههای آنان و همچنین با برگزاری نظرسنجیهای متعدد، بررسی و تحلیل میکند. همچنین در تلاش است با ارائه خدمات منحصربهفرد و جذاب به مشتریان ویژه این برند، گامی بلند در راستای استراتژی گسترش ارتباط مستقیم با مشتریان خود بردارد و درکنار تجربه لذتبخش رانندگی با محصولات این برند، بتواند رضایت را در سبک زندگی مشتریان نیز افزایش بدهد.
امویام از مشتریانش دعوت میکند که با ثبت اطلاعات و علاقهمندیهای خود و مطالعه شاخصهای یک مشتری ویژه و وفادار، به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ از امکانات و مزایای این عضویت ویژه بهرهمند شوند.
بخشی از امکانات و مزایای عضویت بهعنوان مشتری ویژه، عبارت است از:
- شرکت درقرعهکشیهای سالانه
- اختصاص هدایای روز تولد
- بهرهمندی از هدایای ویژه
- اولویت حضور در رویدادهای باشگاه مشتریان
- اولویت در تجربه استفاده از اکسسوریهای جدید
- اولویت در پروژههای تصویربرداری سبک زندگی
- اولویت در همکاریهای Co-Branding
- اولویت حضور در رویدادهای رونمایی و تست محصولات جدید
- اولویت شرکت در جلسات هماندیشی سالیانه با حضور مدیران ارشد
امویام قصد دارد مزایای بیشتری را در آینده فراهم کند. این برند به دنبال ایجاد تجربه منحصربهفرد لذت رانندگی درکنار لذت استفاده از خدمات خاص است.
کمپین زمستان 1401 مدیران خودرو
آذر 1401: شرکت مدیرانخودرو، کمپین زمستانی خدمات پس از فروش را به مناسبت فرارسیدن شب یلدا راهاندازی کرده که مختص محصولات امویام و فونیکس است. کمپین زمستانی از تاریخ 26 آذرماه تا 15 دیماه، به مدت 17 روز کاری، اجرا میشود. این کمپین با هدف شناسایی و پیشگیری از مشکلات پیچیده خودرو و همچنین کاهش هزینههای تعمیرات، برگزار شده و خدمات زیر برای تمامی خودروها، چه با گارانتی و چه فاقد گارانتی، ارائه میشود:
- بازدید رایگان شامل مواردی از جمله عیبیابی با دستگاه، بررسی عملکرد سیستم شارژ، سیستم برف پاککن و شیشهشور، سیستم بخاری و کولر، بازدید سطح مایع ضد یخ رادیاتور، بازدید روغن موتور و روغن گیربکس و هیدرولیک و …
- 20 درصد تخفیف در خرید قطعات مصرفی شامل لنت ترمز، روغن ها، فیلترها و …
- تخفیف 80 درصدی اجرت تعویض
- پذیرایی از مشتریان و مالکین خودروهای امویام و فونیکس در زمان مراجعه به نمایندگیها
در پایان زمان برگزاری کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو، بین مشتریانی که در این مدت به نمایندگیهای مدیرانخودرو برای دریافت خدمات مراجعه کردند قرعهکشی میشود و به 20 نفر از آنها جوایز ارزندهای اهدا خواهد شد. مشتریانی که در مراجعه به نمایندگیهای مدیرانخودرو بیش از یک میلیون و 200 هزار تومان هزینه کردهاند، 300 هزار تومان اعتبار هدیه از مدیرانخودرو دریافت میکنند تا 8 ماه فرصت استفاده از آن را دارند.
اخبار شرکت مدیران خودرو
جدیدترین خبرهای شرکت مدیران خودرو، شامل شرایط فروش ام وی ام، شرایط فروش اقساطی چری، شرایط فروش اعتباری فونیکس، قیمت لوازم یدکی ام وی ام و چری، همچنین آخرین اخبار طرح جایگزینی خودروهای کارکرده امویام و چری با خودروهای نو و همچنین شرایط تعویض خودروهای قدیمی با محصولات جدید مدیران خودرو را در مقالات منتخب زیر مطالعه کنید:
همچنین اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت مدیران خودرو هستید، پیشنهاد میکنیم که خواندن مطلب قیمت لوازم یدکی ام وی ام را نیز از دست ندهید.
source