گشت بزرگراهی ایالت کارولینای شمالی، اعلام کرده که اولین فورد ماستنگ، از ۲۵ دستگاه درنظر گرفته شده، وارد این ناوگان شده است.

این اولین باری نیست که ماستنگ وارد ناوگان گشت بزرگراهی این ایالت می‌شود. در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ میلادی، ناوگانی از ماستنگ‌های SSP در اختیار این گشت بود. اکنون ماستنگ‌های GT مدل ۲۰۲۴ وارد ناوگان می‌شوند.

هزینه‌ها و بودجه اختصاص داده شده به افزودن ۲۵ دستگاه ماستنگ جدید، اعلام نشده است. در درجه اول، پلیس محلی از ماستنگ جدید برای موارد بین‌ایالتی کارولینای شمالی استفاده خواهد کرد.

فورد ماستنگ در ناوگان پلیس

تغییرات و اصلاحاتی برای ماستنگ‌ها ایجاد شده است، تا برای انجام وظیفه در ناوگان پلیس آماده شوند.‌ رنگ اصلی خودرو، مشکی متالیک است؛ اما تزئینات و طرح‌های نقره‌ای مات به آن اضافه شده است. در این بخش، نماد گشت بزرگراهی ایالتی NC دیده می‌شود. متاسفانه تصویری از کابین این خودرو منتشر نشده، اما قطعا تجهیزات پلیسی به آن افزوده می‌شود.

نسل هفتم فورد ماستنگ، در نمایشگاه خودرو آمریکای شمالی، در سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی شد. نسخه GT از این نسل، به پیشرانه V8 Coyote نسل چهارم فورد مجهز شده که ۵ لیتر حجم دارد. خروجی این پیشرانه برابر ۴۸۰ اسب‌بخار قدرت و ۵۶۳ نیوتن‌متر گشتاور است. این قدرت باید برای تعقیب و گریز مجرمان کافی باشد.

فورد ماستنگ در ناوگان پلیس

شرکت فورد اوایل ماه جاری اعلام کرد که قصد دارد نسخه‌ای جدید به خانواده ماستنگ اضافه کند، که سال آینده عرضه خواهد شد. اطلاعاتی درباره این نسخه در دسترس نیست، اما طبق تیزرهای موجود، یک بال عقب ثابت دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط khodrocamp