شرکت لینک اند کو با انتشار چند تصویر از محصول جدید خود به نام 07 EM-P، از انجام آزمایش­‌های فنی بر این خودرو در شرایط زمستانی خبر داده است. به نظر می‌­رسد این تصاویر در مناطق شمالی چین در نزدیکی مرز مغولستان به ثبت رسیده باشد، جایی که دما تا منفی 40 درجه سانتیگراد نیز سقوط می‌کند.

برند لینک اند کو در سال 2016 و به صورت مشترک توسط ولوو و جیلی تاسیس شده است. این برند درحال حاضر 7 مدل خودرو را در چین عرضه می‌کند. تولید لینک اند کو 07 EM-P از فوریه 2024 آغاز خواهد شد.

طراحی لینک اند کو 07

هرچند جزئیات بدنه لینک اند کو 07 EM-P با روکش‌های استتاری مخفی شده اما فرم کلی آن قابل تشخیص است. در واقع این خودرو تحت تاثیر زبان طراحی جدید برند لینک اند کو شکل گرفته، که قبلا با کانسپت Next Day و مدل‌های 06 و 08 به مخاطبان معرفی شده است.

چراغ‌های جلو به قطعه میانی متصل شده، درحالی‌که چراغ‌های دیلایت در امتداد اتصال کاپوت و گلگیر به طرف بالا حرکت کرده است. هواکش بزرگ در سپر جلو، رینگ‌های 5 پره، دستگیره مخفی­‌شونده درها و چراغ نواری عقب، از مهمترین ویژگی‌های ظاهری قابل انتظار در این خودرو خواهد بود.

لینک اند کو 07

کابین و امکانات لینک اند کو 07

فعلا هیچ تصویر رسمی از کابین لینک اند کو 07 EM-P منتشر نشده است، ولی براساس تصاویر مخفیانه که قبلا از این بخش مشاهده کرده‌­ایم، وجود دو نمایشگر مجزا روی داشبورد این خودرو قطعی خواهد بود.

مشخصات فنی لینک اند کو 07

لینک اند کو 07 EM-P براساس پلتفرم CMA Evo شکل گرفته، که به صورت ویژه برای خودروهای پلاگین-هیبرید طراحی شده است.

سامانه پلاگین-هیبرید لینک اند کو 07 EM-P در نسخه تک­ موتور، از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 161 اسب­‌بخار قدرت و موتور برقی 160 کیلووات (215 اسب‌­بخار) قدرت تشکیل شده است، که در مجموع 375 اسب­‌بخار قدرت تولید می­‌کند. این مدل در دو نسخه با مجموعه باتری به ظرفیت 21.2 یا 39.8 کیلووات ساعت عرضه خواهد شد.

اما نسخه چهار چرخ محرک لینک اند کو 07 EM-P به همان پیشرانه درون‌سوز و دو پیشرانه برقی مجهز شده است، که در مجموع 585 اسب­‌بخار قدرت در اختیار این خودرو قرار می­‌دهد. ظرفیت باتری این مدل به 39.8 کیلووات ساعت می‌­رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط khodrocamp