انتشار کاتالوگ لوین هیبریدی

دی 1402: شرکت برساوش، یکی از واردکنندگان خودرو و کشنده‌های سنگین است که پس از رفع ممنوعیت واردات خودرو، این شرکت برای واردات خودروهای سواری اقدام کرده و اکنون گزارش شده که تویوتا لوین را برای عرضه در ایران انتخاب کرده است. تویوتا لوین در اصل همان تویوتا کرولا است. البته ظاهر آن با تویوتا کرولاهای «معین خودرو ایرانیان» تفاوت دارد و فیس‌لیفت جدیدتری از آن محسوب می‌شود. تویوتا لوین در کشور چین و در کارخانه مشترک GAC-TOYOTA تولید می‌شود.

کاتالوگ تویوتا لوین هیبرید (PDF)

شرکت برساوش قصد دارد دو نسخه بنزینی و هیبریدی لوین را به بازار ایران عرضه کند. نکته جالب توجه اینجاست که علاوه بر این شرکت، خودروسازی سایپا نیز برای واردات «تویوتا کرولا هیبرید» اقدام کرده است.


مشخصات فنی تویوتا لوین هیبرید

تویوتا لوین هیبریدی، تفاوت‌های جزئی ظاهری با لوین بنزینی دارد و امکاناتش نیز بهتر است. مصرف سوخت آن نسبت به نسخه بنزینی کم‌تر بوده و تعرفه گمرک کم‌تری به آن تعلق خواهد گرفت. البته هنوز اطلاعاتی درباره قیمت لوین وجود ندارد.

تویوتا لوین هیبریدی به پیشرانه بنزینی تنفس طبیعی تجهیز شده که با یک موتور برقی همراه است. مجموع خروجی این پیشرانه هیبریدی به 140 اسب‌بخار می‌رسد که نسبت به نسخه بنزینی قوی‌تر است. نیروی تولید شده از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلویی منتقل می‌شود. باتری موجود در لوین هیبریدی از نوع لیتیوم یون ترنری است. مصرف سوخت پیشرانه هیبریدی تویوتا لوین به 4.07 لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد.

امکانات تویوتا لوین هیبرید

تجهیزات ایمنی تویوتا لوین هیبریدی، شامل سیستم کنترل پایداری و کنترل لغزش، کنترل حرکت در سطح شیب‌دار، سیستم کمک ترمز BA، ترمز پارک برقی EPB، ایربگ پرده ای، ایربگ ستون های کناری و …

امکانات رفاهی این محصول عبارتند از سیستم کی‌لس، استارت دکمه‌ای، تهویه هوای خودکار، فیلتر هوای کابین خودرو با استاندارد 95C، نمایشگر مولتی مدیا ۱۰.۲۵ اینچ لمسی، صفحه نمایشگر کیلومتر فول دیجیتال ۱۲.۳ اینچ و … .


شرایط فروش تویوتا لوین

source

توسط khodrocamp