یک کیت بدنه سفارشی برای آن تعبیه شده است. سپر جلو OEM بوده، اما باز هم عناصر ویژهای اطراف ورودیها و قسمت پایین را در بر گرفتهاند. منصوری همچنین قسمتهای اطراف جلوپنجره را اصلاح و کاپوت جدیدی نصب کرده تا تهاجمیتر باشد.
تزئینات جدیدی روی قوس چرخها و گلگیرها دیده میشود که باعث میشود خودرو ظاهر خشنتری داشته باشد. این تزئینات و عناصر روی رکاب باعث میشود تا XM کمی پهنتر نیز به نظر برسد. قاب آینهها نیز افترمارکت است.
منصوری در بخش عقب خودرو، یک دیفیوزر جدید اسپرت را اضافه کرده است. یک اسپویلر لبه صندوق و یک بال عقب بزرگ روی سقف دیده میشود.
طبق سنت منصوری، قطعات اضافه شده فیبرکربنی هستند و تضاد زیبایی را با رنگ سبز بدنه XM ایجاد کردهاند. در این XM قطعات کرومی حذف شده و رینگهایی با پرههای Y شکل و رنگ تیره اضافه شدهاند.
از آن جایی که فاصله خودرو تا سطح زمین مشابه نسخه استاندارد است، بنابراین میتوان گفت که منصوری سیستم تعلیق را تغییر نداده است. همچنین به نظر میرسد که بخش فنی نیز دستنخورده باقی مانده است.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
source