آذر 1402: نشست برگزار شده برای اتو اکسپوی تهران در آذر ماه 1402، توسط کانون ایران نوین برگزار شد. در اولین نگاه نظرات و پاسخ‌گویی به سوالات متخصصان این صنعت قدمی کارآمد برای بهبود شرایط نمایشگاه خواهد بود و امید داریم که این اقدام پایدار باشد. مسئولین پاسخگو در این همایش، مریم شفیعی، امید نجبا، جلال رشیدی کوچی و عباس قدسی‌نژاد بودند که همگی یک هدف مشترک را دنبال می‌کردند: بهبود شرایط اتو اکسپوی تهران با استفاده از نظر متخصصان و الگو قرار دادن نمایشگاه‌های مطرح بین‌المللی به عنوان سنگ محکی برای پیشرفت.

مریم شفیعی، مدیرعامل کانون ایران نوین، با بیان تاریخچه 20 ساله همکاری کانون ایران نوین با نمایشگاه خودرو، بار دیگر اهمیت همکاری متخصصان رسانه و صنعت خودرو با نمایشگاه را برشمرد و اشاره کرد بستر همکاری از جانب کانون ایران نوین محیاست و این مجموعه از دریافت پیشنهادات استقبال می‌کند.

اولین نشست خبری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد

امید نجبا، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه، در تمامی سخنان از بر قرار دادن نمایشگاه‌های مطرح در دنیا به عنوان هدف برای بهبود شرایط تاکید داشت و حتی اعلام کرد با برخی از این سازمان‌ها مانند اتومکانیکا در ارتباط هستند. نجبا اظهار امیدواری کرد که با بهبود شرایط شاید به زودی برگزاری TEHRAN EXPO به همان وسعت برگزار شده در دبی را شاهد باشیم.

جلال رشیدی، نماینده مجلس، کوچی دغدغه اصلی خودر را همکاری رسانه و فعالان محتوا در رسانه‌های اجتماعی با «دلسوزان معضل خودرو» نشان داد. عموم سخنان رشیدی کوچی در مورد شرایط واردات خودرو در آستانه نمایشگاه بود و نمایشگاهی که خودروسازان متنوع از کشورهای دیگر در کنار خودروسازان ایران و چین در آن حاضر شوند را هدفی شخصی و ایده‌آل دانست.

عباس قدسی‌نزاد، مدیرعامل نمایشگاه بین‌الملی آفتاب، هم با بیان این‌که این نمایشگاه می‌تواند طیف متنوعی بازدید‌کنندگانی از بازدیدکنندگان را راضی نگه‌ دارد، آمادگی شهر آفتاب را برای رکوردشکنی‌ در میزبانی از بازدیدکنندگان اعلام کرد. قدسی‌نژاد همچنین در پاسخ‌های خود استفاده از تکنولوژی‌های مدرن در غرفه‌سازی، برای کاهش ضایعات زیست محیطی نمایشگاه‌ها را در آینده محتمل دانست.

و پس از این نشست این انتظارات را می‌توان درباره اتو اکسپوی 1402 شهر آفتاب داشت:

1. مدت برگزاری نماشگاه 7 روز خواهد بود و یک روز آن مختص رسانه‌هاست.

2. بیش از 350 فعال در واردات، تولیدکننده، قطعه‌ساز و … در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.

3. برای اولین بار سالنی برای استقرار خبرنگاران برای استراحت و قرار دادن وسایل پیش‌بینی شده است.

4. تعداد بازدیدکنندگان بیش از 400 هزار نفر پیش‌بینی می‌شود.

5. تست درایو و سرگرمی‌هایی مانند حرکت نمایشی با خودرو مانند سال گذشته برقرار خواهد بود.

6. بعد از چندین سال می‌توان انتظار داشت که در کنار خودروهای داخلی و چینی، خودرو و تجهیزاتی از کشورهای دیگر هم در آن حضور داشته باشند و حتی امکان پیش خرید و عرضه خودرو در آن پیش‌بینی شده است.

اولین نشست خبری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد

در حاشیه این نشست، با توجه به داغ بودن اخبار واردات خودرو، سوالات زیادی از جلال رشیدی کوچی پرسیده شد و بسیاری ازحقایق واردات از جانب وی به خبرنگاران بازگو شد. اما شاید مهم‌ترین آن‌ها این باشد که: «واردات خودروی دسته دوم ملغی نشده است و تنها از جانب بانک مرکزی ارزی به این امر اختصاص نخواهد یافت.»

source

توسط khodrocamp