به گزارش صنعت ماشین،

 برند خودرویی اکستریم رسما  وارد بازار خودرو ایران شد. بر اساس نوع محصولات ارائه شده توسط این برند که پیش‌تر توسط خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو مورد بررسی قرار گرفت، اکستریم را می‌توان لوکس‌ترین برند خودرویی ایران دانست.

اکستریم برند لوکس بازار خودرو ایران معرفی شد

مدیران این برند لوکس اعلام کردند؛ اکستریم قصد دارد تا خود را لیدر بازار در زمینه عرضه خودروهای لوکس، تکنولوژی، ایمنی، کیفیت و خدمات معرفی کند.

مدیران چینی برند اکستریم معتقد هستند که محصولات لوکس اکستریم مرزهای تکنولوژی و لوکس بودن را در صنعت خودروسازی ایران جا به جا خواهند کرد. هرچند این برند نوظهور بوده اما به زودی سهم خوبی از بازار خودرو جهان را به خود اختصاص خواهد داد.

اکستریم، برندی است که شعار Born For More (آمده برای بیشتر) را برای خود انتخاب کرده است. این شعار، نشان دهنده ماهیت اکستریم است که برای دستیابی به بیشترین سطح از تکنولوژی و لوکس بودن، هیچ محدودیتی قائل نیست. اکستریم، به عنوان لوکسترین برند خودرویی مونتاژی در ایران معرفی شده است و قصد دارد که لیدر بازار در زمینه عرضه خودروهای لوکس، با بالاترین سطح تکنولوژی، ایمن، باکیفیت و خدمات متمایز باشد.

تاریخچه برند لوکس اکستریم

خودروساز چینی چری در سال 2008 در راستای جهانی شدن، 5 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان راه اندازی کرد و مهندسان سرشناس خودروسازان بزرگ دنیا از جمله بی ام و، جگوار لندروور و … در این مراکز مشغول به کار شدند. مهمترین مرکز طراحی و تحقیق و توسعه این برند در آلمان واقع شده است. در سال 2012 چری با سرمایه گذاری مشترک با جگوار لندروور، وارد فاز جدیدی از همکاری بین المللی شد و این همکاری، زمینه ساز تاسیس برند اکسید شد که در سال 2020 به عنوان یک خودروسازی لوکس و پیشرو رونمایی شد.

اکسید که در ایران با نام اکستریم معرفی شد، برندی است که رسالت خود را عرضه خودروهایی لوکس و با کیفیت در بازار ایران می‌داند. این برند، با تولید و عرضه محصولاتی که دارای استانداردهای بین المللی هستند، می‌خواهد به لیدر بازار خودرویی ایران تبدیل شود و برای مشتریان خود سواری باکیفیت، راحت و ایمن رقم بزند. اکستریم، برندی است که آمده برای بیشتر.

source

توسط