ما امروز قصد داریم شما را با بهترین مرکز مزونیدلینگ در ایران آشنا کنیم. افرادی که در صورت خود دارای چین و چروک هستند می توانند با مراجعه به بهترین مرکز مزونیدلینگ از این روش استفاده کنند. مزونیدلینگ یکی از روش های جوانسازی پوست می باشد. برای انجام این روش باید بهترین و با تجربه ترین پزشک را انتخاب نمایید تا به نتایج مطلوبی برسید. ما در این مقاله لیستی از بهترین مرکز مزونیدلینگ در ایران را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

مزونیدلینگ چیست؟

مزونیدلینگ ترکیب مزوتراپی و میکرونیدلینگ می باشد. مزونیدلینگ روشی است که در آن با استفاده از سوزن ‌های ریز که روی یک دستگاه غلتکی وجود دارند، سوراخ ‌های ریزی روی پوست ایجاد می ‌شود. این امر سبب تحریک پوست و افزایش کلاژن سازی پوست می ‌شود. پوست افراد برای ترمیم این آسیب‌ های جزئی که با استفاده از دستگاه ایجاد می شود، شروع به کلاژن سازی و ترمیم می‌ کند و این امر سبب جوانسازی و بهبود ظاهر افراد می شود. قبل از انجام این روش افراد باید در آغاز صورت خود را کاملاً تمیز و ضد عفونی کنند. سپس با استفاده از فشار متوسط دستگاه بین 4 تا 10 بار روی ناحیه مورد نظر یا کل صورت کشیده می شود. با هر بار عبور جهت چرخش دستگاه تغییر می کند. توصیه می ‌شود حداقل 2 تا 4 دقیقه با فشار یکنواخت این کار ادامه پیدا کند. برای انجام این روش افراد باید سعی کنند به بهترین و با تجربه ترین پزشک و متخصص مراجعه نمایند تا به نتایج مطلوبی دست یابند.

مزونیدلینگ چیست؟

ویژگی های بهترین مرکز مزونیدلینگ در ایران

برای انجام مزونیدلینگ باید به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه نمایید. ما در این قسمت ویژگی های بهترین مرکز مزونیدلینگ در ایران را در اختیار شما قرار داده ایم، برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • اولین و مهم ترین ویژگی بهترین مرکز مزونیدلینگ در ایران مدرک و مجوز از وزارت بهداشت می باشد. سعی کنید به کلینیکی مراجعه نمایید که دارای مدرک و مجوز باشد و کاملا تحت نظر وزارت بهداشت فعالیت داشته باشد.
  • یکی از ویژگی های بسیار مهم کادر پزشکی مرکز می باشد. در یک مرکز لیزر فرکشنال خوب باید از متخصصان و پزشکان ماهری استفاده شود که مدرک پزشکی معتبر را داشته باشند و دارای مهارت بسیاری باشند.
  • از دیگر ویژگی هایی که دارای اهمیت بسیاری است داشتن دستگاه های مجهز و پیشرفته می باشد. بهترین مرکز مزونیدلینگ باید دستگاه های بسیار مناسبی برای ارائه خدمات به افراد داشته باشند.
  • بهترین مرکز مزونیدلینگ مرکزی است که قبل از انجام هر گونه خدمات به افراد مشاوره دهند تا بتوانند متناسب با نیاز پوست و موی خود مشاوره دریافت کنند.
  • از دیگر ویژگی ها تمیزی و مرتب بودن مرکز می باشد. باید در کلینیک های زیبایی برای هر بیمار از تجهیزات یکبار مصرف استفاده شود.

10 تا از بهترین مرکز مزونیدلینگ در ایران را بشناسید!

کلینیک هیلدا

کلینیک هیلدا یکی از بهترین مرکز مزونیدلینگ در ایران به شمار می رود. این کلینیک دارای مجرب ترین و بهترین پرسنل و پزشکان جهت ارائه خدماتی با کیفیت بسیار بالا به مراجعه کنندگان می باشد. کلینیک هیلدا دارای بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه می باشد. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب جهت ارائه خدمات به افراد است. کلینیک هیلدا دارای محیطی بسیار آرام و مناسب می باشد. این کلینیک در بهترین و مناسب ترین موقعیت مکانی قرار دارد.

خدمات کلینیک هیلدا:

  • لیزر موهای زائد
  • لیزر آر اف فرکشنال
  • میکرودرم ابریژی

آدرس: تهران، جنب مترو میرداماد، خیابان کازرون شمالی، کوچه نیک رای، پلاک 2، واحد 11

شماره تماس: 02128424533

کلینیک تخصصی پوست، مو آوینا

کلینیک زیبایی آوینا تهران

کلینیک تخصصی پوست، مو آوینا یکی از بهترین مرکز مزونیدلینگ در ایران به شمار می رود. این کلینیک دارای بهترین و مجرب ترین پرسنل و پزشکان جهت ارائه خدماتی با کیفیت به مراجعین است. کلینیک آوینا دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشد. این کلینیک تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسبی برای ارائه خدمات به افراد دارد. کلینیک آوینا با بهره‌ گیری از کادری متعهد و پزشکان متخصص و مجرب در زمینه خدمات پوست و مو بهترین خدمات را به افراد ارائه می دهد. این کلینیک در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته است.

خدمات کلینیک تخصصی پوست، مو آوینا:

  • لیزر موهای زائد

آدرس: تهران، ونک، گاندی جنوبی، خیابان 21، پلاک 23

شماره تماس: 09129252506

کلینیک پوست و مو نیک رویان

کلینیک نیک رویان

کلینیک پوست و مو نیک رویان یکی از بهترین مرکز مزونیدلینگ در ایران به شمار می رود. این کلینیک دارای تجهیزات پیشرفته و مناسب برای ارائه خدماتی با کیفیت بسیار بالا به مراجعین می باشد. کلینیک نیک رویان دارای کادر درمان و پرسنل بسیار مجرب و متخصص در زمینه پوست و مو و زیبایی است. این کلینیک دارای محیطی بسیار تمیز و عاری از هر گونه آلودگی می باشد. این کلینیک دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشد و در موقعیت مکانی بسیار مناسبی قرار گرفته است که افراد می توانند به راحتی به آن مراجعه نمایند.

خدمات کلینیک پوست و مو نیک رویان:

  • جوانسازی پوست
  • خدمات پوست و مو
  • انجام خدمات هیدروفیشیال
  • رفع تیرگی پوست
  • رفع چین و چروک پوست
  • انواع مزوهیدروفشیال

آدرس: کرج، چهل و پنج متری گلشهر، جنب کوکب غربی، برج اسلام، طبقه دهم، واحد سی و سوم.

شماره تماس: 02633555174

کلینیک پرتو

کلینیک پرتو

کلینیک پرتو یکی از بهترین مرکز مزونیدلینگ در ایران به شمار می رود. این کلینیک دارای محیطی بسیار آرام و تمیز می باشد. کلینیک پرتو دارای کادر درمان و پرسنل بسیار مجرب و متخصص در زمینه پوست، مو و زیبایی است. کلینیک زیبایی پرتو تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته ای جهت ارائه خدمات با کیفیت بسیار بالایی به افراد مراجعه کننده است. این کلینیک کلیه خدمات پوست، مو و زیبایی را به مراجعین ارائه می دهد. کلینیک زیبایی پرتو در موقعیت مکانی بسیار مناسبی قرار گرفته و دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشد.

خدمات کلینیک پرتو:

  • لیزر موهای زائد
  • تزریق ژل (فیلر)
  • مزوتراپی ضد لک
  • لیزر الکساندرایت
  • زگیل تناسلی و غیر تناسلی

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان دو غربی، فاز یک، مجتمع پزشکی نوید، طبقه دوم

شماره تماس: 09169163828

کلینیک زیبایی آلما

مرکز زیبایی آلما

کلینیک زیبایی آلما یکی از بهترین مرکز مزونیدلینگ در ایران به شمار می رود. این کلینیک در سال 1392 فعالیت خود را آغاز نموده است. کلینیک زیبایی آلما دارای کادر درمان و پرسنل مجرب و متخصص در زمینه پوست، مو و زیبایی می باشد. این کلینیک دارای تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و مناسب برای ارائه خدماتی با کیفیت به افراد مراجعه کننده می باشد. کلینیک زیبایی آلما مشاوره های تخصصی فراوانی در مباحث مختلف مربوط به پوست و زیبایی به افراد ارائه می دهد. این کلینیک در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته است.

خدمات کلینیک زیبایی آلما:

  • لیزر موهای زائد

آدرس: رشت، منظریه، بالای داروخانه فارابی، طبقه پنجم، واحد 11

شماره تماس: 01333662196

کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم

کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم

کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نموده است. این کلینیک یکی از بهترین مرکز مزونیدلینگ در ایران به شمار می رود. کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم تحت نظر دکتر فیاض مقدم اداره می شود. ایشان یکی از بهترین مجرب ترین پزشکان به شمار می روند. دکتر فیاض مقدم بعد از سپری کردن دوره پزشکی عمومی و اخذ مدرک توانستند دوره تخصص خود را نیز به اتمام برسانند. دکتر فیاض مقدم با بیش از 20 سال سابقه در زمینه فعالیت خود جزء با تجربه رتین پزشکان می باشند.

خدمات کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم:

  • جوانسازی پوست
  • لیزر موهای زائد
  • تزریق ژل و بوتاکس

آدرس: گیلان، رشت، چهارراه گلسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه ششم، واحد 65

شماره تماس: 01333132613

کلینیک زیبایی سینایار

کلینیک سینایار

کلینیک زیبایی سینایار یکی از بهترین مرکز مزونیدلینگ در ایران به شمار می رود. این کلینیک دارای شعبه های بسیاری در شهر های مختلف می باشد. کلینیک سینایار دارای کادر درمان مجرب و متخصص در زمینه پوست، مو و زیبایی می باشد. این کلینیک دارای بیش از 10 سال تجربه و سابقه در زمینه پوست، مو و زیبایی دارد. کلینیک سینایار دارای تجهیزات و دستگاه های بسیار مناسب و پیشرفته برای ارائه با کیفیت ترین خدمات به افراد است. این کلینیک در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته است و دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشد.

خدمات کلینیک زیبایی سینایار:

  • کاشت مو و کاشت ابرو
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • لیزر موهای زائد

آدرس: اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، نبش کوچه 41، کلینیک تخصصی پوست، کاشت مو و لیزر سینایار

شماره تماس: 03136640008

کلینیک زیبایی لاوین

کلینیک زیبایی لاوین

کلینیک زیبایی لاوین یکی از بهترین مرکز مزونیدلینگ در ایران می باشد. این کلینیک دارای تجهیزات و دستگاه های مناسب و پیشرفته برای ارائه خدماتی با کیفیت بسیار بالا به مراجعین می باشد. کلینیک زیبایی لاوین دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد. این کلینیک دارای پرسنل و کادری بسیار مجرب و متخصص می باشد. افراد می‌ توانند برای انجام خدمات جوانسازی پوست به این کلینیک مراجعه کنند. این کلینیک دارای محیطی بسیار آرام و تمیز می باشد.

خدمات کلینیک زیبایی لاوین:

  • تزریق ژل و بوتاکس
  • لیزر موهای زائد
  • کاشت مو و ابرو

آدرس: رشت، گلسار، بلوار دیلمان، چهارراه شهید بهشتی، بلوار عرفان، ابتدای کوی یخ، درمانگاه لاوین

شماره تماس: 013327649

کلینیک زیبایی دلدار

مرکز دلدار

کلینیک زیبایی دلدار یکی از بهترین مرکز مزونیدلینگ در ایران به شمار می رود. این کلینیک با حضور خانم دکتر فائقه لهراسبی و آقای دکتر فریبرز عسگری توانسته استاندارد های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران را کسب کند. کلینیک دلدار جزء بهترین کلینیک ها به شمار می رود. این کلینیک دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت می باشد. کلینیک زیبایی دلدار از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات جهت ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مراجعین استفاده می کند.

خدمات کلینیک زیبایی دلدار:

  • لیزر موهای زائد
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • احیای موهای آسیب دیده
  • رفع ضایعات پوستی
  • آموزش پاکسازی
  • پی آر پی مو و صورت
  • درمان تخصصی زگیل تناسلی در آقایان و بانوان

آدرس: صادقیه، انتهای گلناز شمالی، نبش سازمان آب، پلاک 302، واحد 10

شماره تماس: 02144269514

کلینیک زیبایی رویال

کلینیک زیبایی رویال

کلینیک زیبایی رویال یکی از بهترین مرکز مزونیدلینگ در ایران به شمار می رود. این کلینیک دارای تجهیزات پیشرفته جهت ارائه خدماتی با کیفیت بسیار بالا به افراد مراجعه کننده می باشد. کلینیک زیبایی رویال در سال 1395 فعالیت خود را آغاز نموده است. کلینیک زیبایی رویال دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مرغوب ترین مواد برای ارائه خدمات به افراد می باشد. این کلینیک در بهترین و مناسب ترین موقعیت مکانی تاسیس شده است.

خدمات کلینیک زیبایی رویال:

  • لیزر موهای زائد

آدرس: رشت، بلوار سمیه، نبش خیابان 143

شماره تماس: 01333759498

مراقبت های بعد از مزونیدلینگ

پس از مزونیدلینگ صورت به دلیل ایجاد اسکار روی پوست بسیار متورم، قرمز و کبود می شود. برای کاهش این عوارض و التیام زخم ها به گونه ای که باقی نمانند، مراقبت های بعد از مزونلینگ باید به دقت رعایت شود. به این نکات توجه کنید:

  • بهتر است تا زمان بهبودی زخم ها، آب را به ناحیه تحت درمان نمالید. این به زخم ها زمان می دهد تا بسته شوند و بدون عفونی شدن به طور کامل ترمیم شوند.
  • همچنین در این مدت از حمام کردن و رفتن به استخر خودداری کنید. پس از بهبود کامل زخم ها می توانید حمام کنید.
  • پس از این مدت، از یک پاک کننده بسیار ملایم برای شستشوی صورت خود استفاده کنید. هنگام شستن صورت، به پوست خود فشار وارد نکنید و صورت خود را به آرامی بشویید.
  • برای کاهش التهاب و تورم می توانید به آرامی یک کیسه یخ روی صورت خود بمالید. بهتر است آن را با یک پارچه بپوشانید تا آب روی پوست نشت نکند.
  • از خاراندن و ماساژ دادن ناحیه درمان خودداری کنید. خارش و سوزش بعد از مزوناژ طبیعی است و نشان دهنده روند بهبودی پوست است و پس از چند روز از بین می رود.
  • از کرم های ترمیم کننده تجویز شده توسط پزشک دو بار در روز استفاده کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید خودداری کنید. پس از آن از ضد آفتاب های مناسب استفاده کنید.
  • در معرض گرد و غبار و آلودگی قرار نگیرید تا روند بهبودی پوست مختل نشود.
  • آب کافی بنوشید تا بدنتان هیدراته بماند.
  • تا دو روز بعد از مزوناژ از هیچ گونه مواد آرایشی روی صورت خود استفاده نکنید.
  • ورزش و فعالیت های شدید باعث افزایش گردش خون و افزایش التهاب و قرمزی در ناحیه تحت درمان می شود، بنابراین تا چند روز بعد از انجام این فعالیت ها خودداری کنید.

عوارض مزونیدلینگ

  • یکی از عوارض مزونیدلینگ عفونت می باشد. اگر روی صورت افراد جوش یا آکنه وجود داشته باشد باید بهبود یابد و بعد از این روش استفاده شود زیرا احتمال ایجاد عفونت در این مواقع وجود دارد.
  • از دیگر عوارض واکنش های پوستی می باشد. کارشناسان بر این باورند که نباید این روش را برای پوستی که ملتهب است استفاده کرد زیرا در این صورت با تحریک شدن پوست التهاب افزایش می یابد.
  • از دیگر عوارض این روش می توان به خونریزی پوست، کبود شدن پوست اشاره کرد.
عوارض مزونیدلینگ

کاندیدای نامناسب مزونیدلینگ

روش مزونیدلینگ یکی از ساده ترین روش های از بین بردن چین و چروک و جوانسازی پوست می باشد. در این روش پزشک از سوزن های نازک استفاده می کند که این سوزن ها وارد پوست می شوند و سبب آسیب های جزئی به پوست می شوند و از این طریق سبب فراخوانی سیستم ترمیمی بدن به ناحیه ایجاد زخم می شود. در نهایت چین و چروک های صورت بهبود می یابند.

برخی افراد مناسب استفاده از این روش نمی باشند که عبارتند از:

  • افرادی که دارای کلوئید در پوست می باشند.
  • کسانی که دارای حساسیت های پوستی می باشند.
  • افرادی که به هموفیلی مبتلا هستند.
  • افرادی که به دیابت مبتلا هستند.
  • افرادی که مبتلا به عفونت های پوستی هستند.
  • کسانی که از داروهای ضد انعقاد استفاده می کنند.
  • افرادی که ترکیبات حاوی ویتامین A مصرف می کنند.

کلام آخر

مزونیدلینگ ترکیب مزوتراپی و میکرونیدلینگ می باشد. مزونیدلینگ روشی است که در آن با استفاده از سوزن ‌های ریز که روی یک دستگاه غلتکی وجود دارند، سوراخ ‌های ریزی روی پوست ایجاد می ‌شود. این امر سبب تحریک پوست و افزایش کلاژن سازی پوست می ‌شود. پوست افراد برای ترمیم این آسیب‌ های جزئی که با استفاده از دستگاه ایجاد می شود، شروع به کلاژن سازی و ترمیم می‌ کند و این امر سبب جوانسازی و بهبود ظاهر افراد می شود. یکی از عوارض مزونیدلینگ عفونت می باشد. اگر روی صورت افراد جوش یا آکنه وجود داشته باشد باید بهبود یابد و بعد از این روش استفاده شود زیرا احتمال ایجاد عفونت در این مواقع وجود دارد.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین مرکز مزونیدلینگ در ایران آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه نمایید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط