سریال کره ای بازی مرگ در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Death’s Game آشنا شویم.

ژانر سریال کره ای بازی مرگ درام و فانتزی است. ها بیونگ هون (Ha Byung-hoon) کارگردانی این سریال را بر عهده داشته است. زمان پخش سریال کره ای بازی مرگ اولین بار در تاریخ 15 دسامبر 2023 برابر با 24 آذر 1402 از TVING بود. از جمله بازیگران این سریال می‌توان سئو این گوک (Seo In-guk)، پارک سو دام (Park So-dam)، گو یون جونگ (Go Youn-jung)، کیم جی هون (Kim Ji-hoon) و یو این سو (Yoo In-soo) را نام برد. این سریال بر اساس یک webtoon با همین عنوان تولید شده است. همچنین تعداد قسمت های سریال کره ای بازی مرگ 8 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 1 ساعت است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی سریال Death’s Game 2023 خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، بازیگران و نقدهای این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال کره ای بازی مرگ

سریال Death's Game



به طور خلاصه سریال بازی مرگ کره ای درباره یک شخصیت به اسم چوی یی جائه است که همه پول خود را از دست داده است و همچنین نامزدش او را ترک کرده است و به پایان دادن به زندگی خود فکر می‌کند. سپس شخصیت دیگری که مرگ نام دارد با او ملاقات می‌کند و می‌خواهد او را مجازات کند و روش او این است که مرگ را بارها و بارها از سیزده زندگی دیگر تجربه کند اما اگر او بتواند راهی برای زنده ماندن در آن‌ها ‌پیدا کند می‌تواند آن‌ها را زندگی کند. برای ادامه داستان می‌توانید سریال Death’s Game را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال کره ای بازی مرگ

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال بازی مرگ کره ای آشنا خواهیم شد.

سئو این گوک در نقش چوی یی جائه

بازیگران سریال کره ای بازی مرگ



سئو این گوک یک خواننده و بازیگر است که در تاریخ 23 اکتبر 1987 برابر با 1 آبان 1366 در کره جنوبی متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Doom At Your Service محصول سال 2021 و سریال Café Minamdang محصول سال 2022 را نام برد. سئو این گوک در سریال کره ای بازی مرگ در نقش کاراکتر چوی یی جائه (Choi Yi-jae) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

پارک سو دام در نقش مرگ

بررسی سریال بازی مرگ کره ای



پارک سو دام یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 8 سپتامبر 1991 برابر با 17 شهریور 1370 در سئول (Seoul) متولد شد. او بیشتر برای ایفای نقش در فیلم Parasite محصول سال 2019 که جایزه اسکار، بفتا، گلدن گلوب و نخل طلایی دریافت کرده بود شناخته شده است. پارک سو دام در سریال Death’s Game ایفای نقش کاراکتر مرگ (Death) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

گو یون جونگ در نقش لی جی سو

معرفی سریال Death's Game 2023



گو یون جونگ یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 22 آوریل 1996 برابر با 3 اردیبهشت 1375 در سئول متولد شد. از جمله سریال‌های معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Sweet Home و سریال Moving را نام برد. گو یون جونگ در سریال کره ای بازی مرگ در نقش کاراکتر لی جی سو (Lee Ji-su) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

کیم جی هون در نقش پارک تائه وو

هنرپیشه های سریال بازی مرگ کره ای



کیم جی هون یک بازیگر است که در تاریخ 9 می 1981 برابر با 19 اردیبهشت 1360 در سئول متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Flower of Evil محصول سال 2020 و سریال Love to Hate You محصول سال 2023 را نام برد. کیم جی هون در سریال Death’s Game به ایفای نقش کاراکتر پارک تائه وو (Park Tae-woo) پرداخته است.

همچنین بخوانید :

یو این سو در نقش لی جین سانگ

نمرات سریال Death's Game



یو این سو یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 25 مارس 1998 برابر با 5 فروردین 1377 متولد شد. از جمله سریال‌های معروف چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال All of Us Are Dead محصول سال 2022 را نام برد. یو این سو در سریال بازی مرگ کره‌ای در نقش کاراکتر لی جین سانگ (Lee Jin-sang) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

نقد سریال Death’s Game و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال Death’s Game و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی نمره 9.1 از 10 را از تعداد کمی از کاربران آن و در سایت مای دراما لیست نمره 8.8 از 10 را دریافت کرده است. بعضی از مخاطبان سریال کره ای بازی مرگ که نمرات بالا به آن داده‌اند داستان و شخصیت‌های آن را تحسین کرده‌اند و بیان کرده‌اند که این سریال مانند بعضی از درام‌های دیگر دارای داستان‌های تکراری نیست و با وجود فانتزی بودن به موضوع‌های جدی می‌پردازد.

بعضی از بینندگان که نمرات کمی به آن داده‌اند بیان کرده‌اند که به دلیل تعداد قسمت‌های کم این سریال بعضی از بخش‌های آن با سرعت زیادی پیش رفته است. برخی دیگر نیز از داستان این سریال خوششان نیامده است و نمرات کمی به آن داده‌اند. می‌توانید به سایت My Drama List مراجعه کنید و نقدهای بیشتری در مورد سریال کره ای بازی مرگ مطالعه کنید.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی سریال بازی مرگ کره ای پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از سریال‌‌های فانتزی خوشتان می‌آید و می‌خواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های آن آشنا شوید می‌توانید این سریال را تماشا کنید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد سریال Death’s Game و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر سریال جدید دیگری دیده‌اید که به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید آن را ببینند اما در این سایت مقاله آن وجود ندارد، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

source

توسط