برای خرید شارژ ایرانسل، درصورتی‌که از مشترکین اعتباری این اپراتور هستید، می‌توانید با روش‌های مختلفی اقدام کنید اما بین همه راهکارهایی که پیش رو دارید، روشی بهتر است که بتوانید به‌واسطه آن در هر شرایط مکانی و زمانی اعتبار سیم‌کارت خود را افزایش دهید.

اگر جزئی از خانواده بزرگ ایرانسلی‌ها هستید، این متن را که درباره خرید آسان شارژ ایرانسل نگارش کرده‌ایم حتما بخوانید چراکه با ساده‌ترین روش‌ برای افزایش اعتبار سیم‌‌کارت خود و دیگران آشنا شده و دیگر نیازی نیست که انجام این امر ساده را با روش‌های سنتی منسوخ‌شده، پیچیده کنید.

همه روش‌هایی که برای خرید اعتبار ایرانسل پیش رو دارید!

می‌توانید مانند سال‌های گذشته، زمانی که اعتبار شما به صفر می‌رسد، شال‌وکلاه کرده و به مراکز خرید مراجعه کنید یا می‌توانید از روش‌های امروزی برای خرید شارژ ایرانسل بهره ببرید. این موضوع بستگی به اطلاع شما از روش‌های جدید و دسترسی‌تان به تکنولوژی دارد.

با توجه به این‌که امروز، در دست همه افراد اعم از پیر و جوان گوشی‌های هوشمند دیده می‌شود، به‌نظر نمی‌رسد کسی بخواهد برای خرید شارژ از روش‌های ابتدایی یعنی مراجعه فیزیکی به مغازه‌ها یا خودپردازها بهره ببرد. تهیه شارژ با استفاده از سایت‌های معتبر یا نرم‌افزارهای متنوع، روش‌هایی است که کاربران ایرانسلی می‌‌توانند از آن‌ها برای افزایش اعتبار سیم‌کارت خود استفاده کنند.

خرید شارژ ایرانسل برای کدام دسته از کاربران ایرانسلی لازم است؟

کاربران ایرانسلی به ۲ گروه تقسیم می‌شوند. گروه اول، آن‌هایی هستند که از سیم‌کارت دائمی استفاده کرده و تکلیف‌شان مشخص است. یعنی بدون این‌که نگران اتمام شارژ باشند، هرچقدر که دل‌شان می‌خواهد مکالمه داشته و از سرویس پیامک استفاده می‌کنند. در نتیجه هنگام پرداخت قبض کمی شوکه و ناراحت خواهند شد.

اما گروه دوم که تعدادشان نیز بیشتر است و مخاطبان مقاله امروز ما هستند، در رده دارندگان سیم‌کارت‌های اعتباری قرار داردند که حسابگرانه پیش می‌روند و برای خرید شارژ، دست به جیب می‌شوند. ما یک راه‌حل خوب برای این گروه از افراد داریم که عمل به آن قطعا مفید خواهد بود.





خرید شارژ ایرانسل با نرم‌ افزارهای کاربردی

نرم‌افزارهای مختلفی برای تراکنش‌های گوناگون مانند پرداخت قبض، جریمه، خرید بسته و از همه‌ مهم‌تر خرید شارژ طراحی شده که استفاده از آن‌ها، راه‌حلی ایده‌آل برای افرادی است که گوشی هوشمند دارند. آن‌ها با استفاده از این اپلیکیشن‌ها و دسترسی به اینترنت، می‌توانند با چند کلیک ساده اعتبار سیم‌کارت خود را افزایش دهند.

در واقع استفاه از اپلیکیشن‌ها ساده‌ترین رویکردی است که می‌توانید برای خرید شارژ ایرانسل استفاده کنید چون ضمن افزایش اعتبار خود، از دیگر خدمات کاربردی آن‌ها نیز بهره‌مند شده و بسیاری از امور روزمره‌تان را اینترنتی انجام خواهید داد. حالا با این حجم از تنوع نرم‌افزارها، شما کدام‌یک را پیشنهاد می‌دهید؟

تاپ، سوپر اپلیکیشنی کاربردی برای خرید شارژ ایرانسل

احتمالا در تبلیغات فضای مجازی، بیلبوردهای تبلیغاتی یا استندهای موجود در فروشگاه‌ها و مراکز عمومی، نام تاپ را شنیده‌اید و حتی شاید خیلی از شما تجربه کاربری آن راداشته‌اید. ما تاپ را به‌عنوان یک سوپر اپلیکیشن معرفی می‌کنیم چراکه خدماتی بسیار فراتر از یک همراه بانک معمولی را ارائه می‌دهد.

این مرجع ده‌ها سرویس کاربردی را در اختیار کاربران میلیونی خود قرار داده تا دیگر برای امور روزمره مانند کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت عوارضی و خلافی خودرو و حتی رزرو بلیط‌های سفر، وقت خود را با مراجعه‌های حضوری به مراکز مختلف، تلف نکنند.

نکات مهم دررابطه‌با خرید شارژ ایرانسل با سوپراپلیکیشن تاپ

در فضای داخلی این اپلیکیشن یا با استفاده از سایت تاپ، می‌توانید برای سیم‌کارت ایرانسل خود، شارژ عادی یا شگفت‌انگیز تهیه کنید. دامنه خرید شما می‌تواند بین ۱۰۰۰ الی ۱۰۰٫۰۰۰ تومان باشد که ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، به‌صورت مازاد به رقم پرداختی شما افزوده خواهد شد.

مراحل خرید شارژ ایرانسل در اپلیکیشن تاپ

شما کاربران اعتباری ایرانسل، می‌توانید با نصب اپلیکیشن تاپ، در کم‌تر از یک دقیقه اعتبار سیم‌کارت خود را افزایش دهید. بعلاوه اگر انتخاب‌تان وبسایت تاپ باشد، کافیست با مراجعه به آدرس https://top.ir/charges می‌توانید می‌توانید شارژ خود را با هر رقمی که بخواهید، تهیه کنید. به‌طور کلی، مراحلی که باید برای این اقدام طی کنید، به شرح زیر است.

  • لمس آیکون شارژ
  • واردکردن شماره تلفن مد نظر به‌صورت دستی یا انتخاب از لیست مخاطبین
  • انتخاب نوع شارژ (عادی یا شگفت‌انگیز)
  • تایید و پرداخت مبلغ از کارت اعتباری یا موجودی تاپ کیف

بدین ترتیب به راحتی می‌توانید با استفاده از سایت یا اپلیکیشن تاپ، سیمکارت ایرانسل خود را شارژ کنید. همچنین امکان خرید شارژ ایرانسل برای دیگران نیز وجود دارد؛ فقط کافیست در قسمت شماره همراه، شماره شخص مورد نظر را وارد کرده و ادامه مراحل را انجام دهید.

سلب مسئولیت رپورتاژ: این مقاله به عنوان رپورتاژ آگهی تبلیغاتی در وبسایت گویا آی تی منتشر شده و وبسایت گویا آی تی در مورد تایید یا رد صحت محتوای آن مسئولیتی ندارد

source

توسط