تعداد بازیکنان Sea of Stars از مرز ۴ میلیون نفر گذشت

بازی نقش‌آفرینی Sea of Stars ساخته استودیوی Sabotage در انتهای ماه آگوست امسال برای پی‌سی و کنسول‌ها عرضه شد و با استقبال گسترده منتقدان و مخاطبان مواجه شد.

این موفقیت در عملکرد بازی در سایر زمینه‌ها نیز منعکس شده است. استودیو سازنده اخیرا اعلام کرده که Sea of Stars در کمتر از چهار ماه توسط بیش از ۴ میلیون بازیکن در تمام پلتفرم‌ها تجربه شده است.

این بازی البته به صورت رایگان برای تمامی مشترکین گیم پس و پلی استیشن پلاس نیز در دسترس قرار دارد، بنابراین این عدد نشان‌دهنده میزان فروش آن نیست.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Rise of Jerichoتجربه‌ای یک بار مصرف
معرفی بازی Rise of Jericho

هنوز هیچ بروزرسانی در زمینه فروش وجود ندارد، اگرچه قبلا اعلام شده بود بازی در هفته اول بیش از ۲۵۰ هزار نسخه فروخته است. جالب اینجاست که سازندگان بازی خیال می‌کردند که این میزان فروش در طی یک سال اتفاق بیفتد.

Sea of Stars

استودیو Sabotage قبلا نیز تایید کرده که در حال کار بر روی یک DLC است. این بسته الحاقی تحت عنوان Throes of the Watchmaker، عمیق‌تر به ارتباطاتی که ساخته جدید با اولین بازی سازندگان یعنی The Messenger دارد، می‌پردازد.

Sea of Stars هم‌اکنون برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC در دسترس است. این عنوان در استیم دک نیز تاییدیه دریافت کرده است. اوایل سال ۲۰۲۴ به طور فیزیکی عرضه خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ [تماشا کنید]تماشا کنید
چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ [تماشا کنید]


جنجالی‌ترین اتفاقات رویدادهای گیمینگ! 

شدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتو

source

توسط