جیمز گان می‌گوید که سریال Arkham Asylum در دنیای DCU جریان دارد

بنا بر گفته‌های جیمز گان (James Gunn)، مدیر پروژه‌‌های دی سی، به نظر می‌رسد که سریال Arkham Asylum مت ریوز (Matt Reeves) در واقع در DCU خواهد بود و طرفداران نباید انتظار جهانی مشابه با فیلم بتمن (با حضور رابرت پتینسون) را داشته باشند.


مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟

سریال Arkham Asylum در ابتدا به نظر می‌رسید که یک اسپین آف از فیلم ۲۰۲۲ ریوز به نام The Batman باشد که در دنیایی مجزا از دنیای گسترش یافته دی‌سی (که به زودی با فیلم Aquaman and the Lost Kingdom به پایان می رسد) باشد و همچنین بخشی از دنیای جدید دی‌سی (DCU) با رهبری جیمز گان (که قرار است در سال ۲۰۲۴ همزمان با نمایش انیمیشن Creature Commandos رسما آغاز شود) نباشد. با این حال، به‌نظر می‌رسد تفکرات قبلی مخاطبان و رسانه‌ها درست نبوده و سریال جدید مت ریوز بخشی از DCU خواهد بود.

سریال Arkham Asylum

گان به یکی از طرفداران پروژه‌های Threads of Reeves-verse در خصوص نحوه کاری ریوز گفت:

ما مت را به عنوان کارگردان و تهیه کننده دوست داریم، بنابراین او داستان هایی را هم در دنیای بتمن و هم در DCU تولید خواهد کرد.

هنوز هیچ جزئیات داستانی در مورد سریال Arkham Asylum وجود ندارد، اگرچه می‌توانیم فرض کنیم که برخی از آن شخصیت‌های شرور نمادین بتمن در آن حضور خواهند داشت. به هر حال در آینده برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی، وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:۱۰ کمیک بتمن با چاشنی وحشتماجراهای ترسناک شوالیه‌ی تاریکی
۱۰ کمیک بتمن با چاشنی وحشت


جنجالی‌ترین اتفاقات رویدادهای گیمینگ! 

شدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتو

source

توسط