بروز مشکلات جنسی از شایع ترین عارضه‌ها برای بانوان و آقایان است.اختلال نعوظ یکی از مشکلات رایج در بین مردان است که اغلب در مراجعات داروخانه از ما سراغ بهترین قرص نعوظ گیاهی بدون عوارض را می گیرند.در ابتدا باید بگوییم درمان صد در صد نعوظ با داروی گیاهی نعوظ و مولتی ویتامین‌ها قطعی نیست و شما باید تحت نظر پزشک باشید.اما اگر مشکل شما حاد نیست می توانید با مصرف قرص تقویت جنسی آقایان و مولتی ویتامین نعوظ این مشکل را کنترل نمایید.در اینجا به معرفی گیاهان دارویی و قرص گیاهی تقویت نعوظ همچون قرص ایکس اید، ماکاویت ام، قرص آفرودیت می‌پردازیم.چنانچه در این زمینه نیاز به مشاوره پزشکی می‌توانید به طور رایگان با متخصصین ویتامین کده ارتباط بگیرید و بهترین مکمل نعوظ را متناسب با نیاز خود تهیه نمایید.

قرص گیاهی نعوظ مردان چه فوایدی دارد؟

که قرص های اختلال نعوظ باعث ایجاد نعوظ خودکار نمی شوند. داروی گیاهی نعوظ به سادگی فرآیندهای فیزیولوژیکی طبیعی بدن را تقویت می‌کنند و در هنگام تحریک جنسی، نعوظ را آسان‌تر می‌کنند.

قرص گیاهی نعوظ مردان چه فوایدی دارد؟




1. بهبود عملکرد نعوظ: مزیت اصلی قرص های گیاهی نعوظ پتانسیل آنها برای افزایش عملکرد نعوظ است. این مکمل‌ها ممکن است به افزایش جریان خون در آلت تناسلی کمک کنند و منجر به نعوظ قوی‌تر و پایدارتر شوند.

2. افزایش استقامت جنسی: برخی از قرص های گیاهی نعوظ ادعا می کنند که استقامت و استقامت جنسی را بهبود می‌بخشند. این مکمل‌ها ممکن است به تاخیر در انزال کمک کنند و تجربه‌های جنسی طولانی‌تری داشته باشند.

3. تقویت میل جنسی: برخی از مواد گیاهی خاصیت تقویت جنسی دارند و ممکن است به تقویت میل جنسی کمک کنند.

قویترین قرص نعوظ گیاهی داروخانه‌ای

در این بخش به معرفی داروی نعوظ گیاهی بدون عوارض و موثر در بهبود عملکرد جنسی آقایان می پردازیم.

قرص نعوظ در داروخانه ترکیبات مکمل
ایکس اید جینسینگ، خارخاسک، گیاه بزشاخدار،منیزیم،روی،ویتامین‌های E,B
آفرودیت خارخاسک، زنجبیل، زعفران، دارچین
ماکاویت ام گیاه گوارانا، زینک، سلنیوم، آرژنین،پودر ماکا

 

1. قرص ماکاویت ام، بهبود قوای جنسی

کپسول ماکاویت ام مخصوص آقایان سبب تنظیم فعالیت هورمونی در آقایان و بهبود قوای جنسی می‌گردد.ترکیبات بکار رفته در این مکمل در بهبود زودانزالی ، نعوظ، عملکرد جنسی و مشکلات جنسی مردان مفید است.به دلیل داشتن گیاه گوارانا سبب افزایش انرژی و کاهش خستگی در آقایان می‌شود.

قیمت و خرید کپسول ماکاویت ام آقایان یوروویتال




2. قرص آفرودیت ؛ قرص نعوظ گیاهی ایرانی

 

قرص آفرودیت از دیگر قرص‌های گیاهی تقویت جنسی زنان و مردان است که برای زودانزالی و اختلالات جنسی نیز اثرات درمانی موثری دارد.مصرف این مکمل به بهبود کیفیت اسپرم و تقویت آن و همینطور بهبود اختلال نعوظ در آقایان کمک شایانی می‌نماید.این قرص سبب بهبود عملکرد جنسی در آقایان و بانوان می‌گردد.

 

  • بهبود ناتوانی(اختلال نعوظ)
  • رفع انزال زودرس
  • بهبود کمبود تمایلات جنسی و عقیمی مردان
  • افزایش دهنده تمایلات جنسی در بانوان

 

قیمت و خرید قرص آفرودیت گل دارو




3. قرص ایکس اید ؛ قویترین قوص تقویت جنسی

ایکس اید گلدن لایف از قویترین مکمل‌های درمان اختلال نعوظ است و با داشتن جنسینگ و خارخاسک سبب بهبود این عارضه در مردان می‌شود.این مکمل از گیاهان دارویی،ویتامین‌ها و مواد معدنی مفیدی تشکیل شده است و در تقویت میل جنسی و قوای جنسی و باروری در مردان و زنان اثرات درمانی مطلوبی دارد.از مهم‌ترین فواید ایکس اید می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • افزایش تمایلات و قوای جنسی در بانوان و آقایان
  • افزایش لذت جنسی و بهبود ارگاسم از طریق افزایش خون رسانی به اندام های تناسلی
  • رفع اختلالات نعوظ در آقایان
  • افزایش سطح انرژی بدن و مقابله با استرس

 

قیمت و خرید قرص ایکس اید




گیاهان دارویی موجود در قرص تقویت نعوظ

دغدغه خیلی از آقایان قبل از شروع مصرف قرص و داروی تقویتی مواد تشکیل دهنده آن و بررسی عوارض آن است.اکثر داروی گیاهی نعوظ فوری و سریع از ویتامین ها و گیاهان دارویی تشکیل شده و فواید بسیاری برای سلامت عمومی آقایان دارد.در این بخش به بررسی مهم‌ترین ترکیبات بهترین قرص گیاهی اختلال نعوظ می‌پردازیم:

جینسینگ پاناکس : که به نام جینسینگ کره ای نیز شناخته می شود، از دیرباز در طب سنتی برای بهبود عملکرد جنسی استفاده می‌شد. ممکن است به تحریک تولید اکسید نیتریک کمک کند، که می تواند جریان خون را در آلت تناسلی افزایش دهد و از نعوظ حمایت کند.

گیاه بز شاخدار : این گیاه حاوی ایکاریین است، ترکیبی که ممکن است با مهار فعالیت آنزیمی که جریان خون به آلت تناسلی را محدود می‌کند، تأثیر مثبتی بر عملکرد نعوظ داشته باشد.

تریبلوس: به دلیل پتانسیل آن در افزایش سطح تستوسترون شناخته شده است، گیاه دارویی نعوظ تربیلبوس اغلب در قرص‌های گیاهی نعوظ برای حمایت از سلامت جنسی و افزایش میل جنسی گنجانده می‌شود.

ریشه ماکا: ریشه ماکا نیز میل و استقامت جنسی را بهبود می‌بخشد. همچنین ممکن است به کاهش علائم اختلال نعوظ کمک کند.

ال-آرژنین: یک اسید آمینه که نقش مهمی در تولید اکسید نیتریک ایفا می کند که به شل شدن رگ های خونی و بهبود جریان خون به آلت تناسلی کمک می کند.

جینکو بیلوبا: تصور می شود که این گیاه گردش خون را بهبود می بخشد و عملکرد جنسی را بهبود می بخشد. همچنین ممکن است دارای خواص آنتی اکسیدانی باشد که از استرس اکسیداتیو محافظت می کند.

نخل اره ای: نخل اره ای که اغلب برای حمایت از سلامت پروستات استفاده می‌شود، ممکن است با متعادل کردن سطح هورمون‌ها تأثیر مثبتی بر عملکرد نعوظ داشته باشد.

آشنایی با انواع قرص‌های اختلال نعوظ

چندین داروی خوراکی برای درمان اختلال نعوظ تایید شده اند.اگر به دنبال درمان صد در صد نعوظ هستید حتما باید به پزشک مراجعه نمایید .بسیاری از افراد به دنبال قرص برای نعوظ فوری هستند.در قسمت زیر معروف‌ترین و موثرترین داروهای نعوظ فوری را آورده‌ایم:

1. سیلدنافیل (ویاگرا): ویاگرا یکی از شناخته شده ترین و پر مصرف ترین قرص های اختلال نعوظ است. معمولاً بین 30 دقیقه تا یک ساعت اثر می‌گذارد و می‌تواند تا چهار تا شش ساعت طول بکشد.

2. تادالافیل (سیالیس): سیالیس به مدت طولانی‌تر اثرش معروف است و تا 36 ساعت دوام دارد. می توان آن را در صورت نیاز یا در دوزهای روزانه کمتر برای اثربخشی مداوم مصرف کرد.

3. واردنافیل (لویترا): لویترا مشابه ویاگرا عمل می کند و مدت اثر مشابهی دارد. اغلب برای افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای مانند دیابت توصیه می شود.

بهترین ویتامین‌ها برای نعوظ

مصرف قرص ویتامین و مولتی ویتامین‌های مخصوص از بهترین روش‌های درمان اختلال نعوظ است.در این بخش ویتامین‌های موثر برای بهبود عارضه نعوظ را لیست کرده‌ایم:

ویتامین D

کمبود ویتامین D با اختلال نعوظ مرتبط است. این ویتامین به بهبود گردش خون کمک می‌کند و از عملکرد اندوتلیال پشتیبانی می‌نماید که برای دستیابی و حفظ نعوظ بسیار مهم است. برای تحریک تولید طبیعی ویتامین D زمانی را در آفتاب بگذرانید و منابع غذایی مانند ماهی های چرب، محصولات لبنی غنی شده و زرده تخم مرغ را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

ویتامین E

ویتامین E یکی دیگر از آنتی اکسیدان های قوی است که به بهبود گردش خون و محافظت از رگ های خونی در برابر آسیب کمک می کند. همچنین ممکن است به کاهش استرس اکسیداتیو کمک کند، که می تواند به اختلال نعوظ کمک کند. غذاهای غنی از ویتامین E مانند آجیل (بادام، فندق و بادام زمینی)، دانه ها (تخم آفتابگردان و تخمه کدو تنبل)، اسفناج و آووکادو را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

ویتامین B3 (نیاسین)

ویتامین B3، به طور خاص به شکل نیاسین، با افزایش جریان خون و کاهش التهاب، عملکرد نعوظ را بهبود می بخشد. غذاهای غنی از نیاسین شامل مرغ، ماهی (تن و ماهی آزاد)، حبوبات، غلات کامل و قارچ هستند.

ویتامین B9 (فولات)

ویتامین B9 که به نام فولات نیز شناخته می شود، برای سلامت کلی جنسی ضروری است. این به گردش خون سالم کمک می کند و از تولید گلبول های قرمز خون حمایت می کند. سبزیجات سبز برگ (مانند اسفناج و کلم پیچ)، مارچوبه، مرکبات و لوبیا منابع خوبی از فولات هستند.

ویتامین B12

ویتامین B12 برای حفظ عملکرد عصبی سالم، از جمله اعصاب مسئول برانگیختگی جنسی و عملکرد نعوظ، حیاتی است. غذاهای حیوانی مانند گوشت، ماهی، تخم مرغ و محصولات لبنی منابع اولیه ویتامین B12 هستند. اگر از رژیم غذایی گیاهی پیروی می کنید، شیر یا مکمل های گیاهی غنی شده را در نظر بگیرید.

عوارض جانبی مکمل‌های تقویت نعوظ

قرص‌های و داروهای گیاهی نعوظ اغلب عوارض حاد و مشکل سازی ندارند.افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای ، قلبی و آلرژی دارند بهتر است قبل مصرف با پزشک مشورت نمایند.به طور کلی ممکن است بعد مصرف با علائمی همچون سردرد، حالت تهوع،افزایش ضربان قلب و تغییرات فشارخون مواجه شوید.

راهکارهای بهبود نعوظ در آقایان

داشتن بهترین رژیم غذایی و سبک زندگی صحیح به بهبود نعوظ کمک کند،در این بخش کارهای موثری که می‌تواند سلامت مردان را بهبود بخشد را مطالعه می‌کنید.

یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید

یک رژیم غذایی مغذی و متعادل برای سلامت کلی از جمله سلامت جنسی بسیار مهم است. در اینجا چند توصیه غذایی برای بهبود نعوظ آورده شده است:

  • میوه ها و سبزیجات زیادی را در رژیم غذایی خود بگنجانید زیرا سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی هستند که از جریان خون سالم حمایت می کنند و سلامت قلب و عروق را ارتقا می دهند.
  • غلات کامل مانند گندم کامل، جو و برنج قهوه ای را انتخاب کنید که مواد مغذی و فیبر ضروری را برای عملکرد کلی قلب و عروق فراهم می کند.
  • پروتئین های بدون چربی مانند ماهی، مرغ و حبوبات را مصرف کنید که برای تولید اکسید نیتریک مهم هستند، ترکیبی که به شل شدن رگ های خونی و بهبود جریان خون به آلت تناسلی کمک می کند.
  • مصرف غذاهای فرآوری شده، میان وعده های شیرین و چربی های اشباع شده را محدود کنید، زیرا می توانند بر سلامت قلب و عروق و جریان خون تأثیر منفی بگذارند.

ورزش کنید و کم تحرک نباشید

درگیر فعالیت بدنی منظم، مانند تمرینات هوازی، تمرینات قدرتی و تمرینات کف لگن باشید که می تواند گردش خون را بهبود بخشد و عضلات درگیر در نعوظ را تقویت کند.

 استرس را کنترل کنید

استرس مزمن می تواند بر عملکرد جنسی از جمله نعوظ تأثیر منفی بگذارد.تکنیک های تمدد اعصاب مانند تمرینات تنفس عمیق، مدیتیشن یا یوگا را برای کمک به کاهش سطح استرس تمرین کنید.

خواب با کیفیت داشته باشید

خواب کافی برای سلامت کلی و عملکرد جنسی ضروری است. کیفیت پایین خواب یا کمبود خواب می تواند بر سطح هورمون ها تأثیر بگذارد و عملکرد نعوظ را مختل کند.

استفاده قرص‌های نعوظ گیاهی روش مطمئن تقویت نعوظ

در این مطلب درباره نحوه عملکرد و فواید و ترکیبات اصلی قرص‌ها و داروهای نعوظ آقایان را بررسی کردیم.آقایانی که مشکلات جنسی دارند می توانند با مراجعه به پزشک و مصرف ویتامین ها عملکرد جنسی خود را بهبود بخشند.شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان پزشکی از متخصصین داروخانه ویتامین کده بهترین قرص نعوظ را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت محصول خریداری نمایید.

source

توسط